skjer det noe her? :)
skjer det noe her? :)
Me want money!
Haha, ja enn skulle ha tjent 20.000,- mer pr mnd å ha dobbelt så lange døgn.
Men jeg har funnet ut at jeg bare får skru sammen bilen med delene jeg har nå å få den ferdig så jeg får brukt den å ta resten av "drømmene" på sikt. Hadde tenkt å bygge om alt av understell osv før jeg kjørte den ut av garasjen igjen.
Men får bare bredde, slenge i bur, tilpasse alt til 16v også sette på delene jeg allerede har kjøpt å få lakkert bilen. Kanskje jeg klarer å få den klar i slutten av den sessongen her, kanskje tidligere. Savner å kjøre med den som faen nå iallfall:(
Helt sant som du sier..
Har oppdatert førstesiden folkens. Så det er litt lettere å se hva som gjennstår osv. på bilen. Så vet dere iallefall hva dere har i vente:cool:
Motoren din står 15 grader for langt til høyre, hehe :D
ikke alle som er no glad i cossworth stuk;-) hehe
hehe, sant det :)
Yes, er det noen dekk/bakgass som fungerer å TIG sveise både rustfritt og alu med som folk vet om eller bruker?
Ikke så jævlig mye vits å ha no oppdatering her egentlig men. Kanskje greit å se at bilen fortsatt finnes å ikke er HELT glemt..
Virker som om motor delene begynner å nærme seg statene nå. Så når det kommer så er det nok bånn gass å høy arbeidsmoral igjen ei stund:D
Vet ikke om det er blitt adressert tidligere i tråden, men hvordan skal du gjøre det med komp.høyden på stemplene? Har du fått dem laget annerledes med tanke på økt slag på veiva, eller skal du dreie dem av?
Stemplene fra RSI er jo laget med tanke på å bruke 158mm råder med 80mm slag, så de kommer 6mm lavere i sylindrene enn originalt når du har tenkt å bruke 152mm råder. Så kommer veiva, med 98mm slag, da blir det 18mm / 2 = 9mm - 6mm = 3mm som de vil stikke opp over blokka..
Har irritert meg over at de ikke har deler som passer sammen "out of the box" siden jeg kunne tenkt meg større volum uten å måtte maskinere delene ytterligere før de kan monteres..
Får se hva som skjer når jeg får delene. Jeg sa uttrykkelig at jeg skal kjøre med turbo å skulle ha deler som passer sammen. Har gutta drete på leggen så ringer jeg å ber dem fikse det;P
Her er det som står på fakturan:
96.5mm Rollerwave Turbo 4v Piston for 152mm rod and 98mm Crank
Regner med det passer da;P
Hehe, da har du ryggen fri i alle tilfeller ja.. :D
Satse på det vell? hehe Har du noe problemer med det her?
Nei, jeg har ikke bestilt noenting fra dem..
Men siden de har stempler som er beregnet på lengre råder, synes jeg de kunne tilbydd en veiv med 92mm slag for oss som allerede har 152mm h-profilråder.
Men dette hører ikke hjemme i prosjekttråden din, skulle vel vært postet under butikkerfaringer.. :p
Ok, nja nå koster jo ikke nye råder en dritt omtrent da. Skal enn begynne å bygge motor så er det lav utgift. Men skjønner hva du mener..
Nja ikke så aktuelt med bakgass når enn sveiser alu. Men når jeg skal begynne med det rustrfrie grenrøret mitt så er vell det fordel.
Ikke skjedd stort her. Men jeg har fått kjøpt meg AC/DC TIG apparat da :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/05/86.jpg
Duka for laaange kvelder med aktiv wolframsliping nå...
Kjøpte det av en kammerat som har begynnt å ta dem inn. Planen var å selge dem for 6500-7000,- Du får ule om du er intr;)
Smells like that. Har du fått tatt iallfall en lang kveld forran dreimaskina å laga noen toppskåler til meg enda forresten? :p