Jah, da gjør jeg et nytt forsøk på å nå grava på treff :p Noen som veit om det blir noe spesielt med oppmøte?
Jah, da gjør jeg et nytt forsøk på å nå grava på treff :p Noen som veit om det blir noe spesielt med oppmøte?
Planen er å ta turen ja.. :)
Rekker ikke treff på torsdag heller da :/ Forbredelser til gardeball hvorav dansekurs!
Jeg stiller ;)
Ta med telt, campingvogn og paraply :p
Har ikke så lyst til å møte denne Gudrun hvis hun får stå :p *Delete mental image*
De siste dagene har jo værgudene vært så rause at det ikke likner noe. Faktisk glimtet så mye til at man trenger Volvoparasoll og ikke paraply. :) :p
Uansett: Håper å se mange av dere i morgen, spesielt deg mrstfu :)
Ja, jeg har begynt å tenke i retning av lakk-utbedringer.. På grensen til tørt vær snart :D
Når det gjelder Mr. Fu så var han dårlig her om dagen, men tror han er tilbake på beina igjen nå?
Har inntrykk av at han er mye fyllesyk gitt :p Får håpe han og dere andre kommer. Gleder meg til å innta en stor Tyrigrava Hamburger!
Har en liten ting jeg må ta opp etter torsdagens treff på Tyrigrava. Vi har alle de forestående gangene fått skryt for vår oppførsel på Tyrigrava, men dette var IKKE tilfellet denne gangen. Dere vet alle at veitrafikkloven gjelder på Tyrigrava/gamle mosseveien slik som alle andre offentlige steder. Dvs at burning/sladding/herjing IKKE er tillatt. Sånn som mange av dere holdt på da dere skulle dra forrige gang er IKKE akseptabelt. Dere vet selv hvem det gjelder, så det har jeg ikke tenkt å si noe mer om. Klubben er i løpende kontakt med de som driver Tyrigrava, og vi ønsker at klubben skal få et så positivt omdømme og rykte som mulig. Det enkelte av dere drev med på torsdag hadde ikke mye med dette å gjøre. Dere må gjerne herje/burne/sladde og styre så mye dere vil ellers, men mellom kl 17 og 21 hver første torsdag i måneden er dette totalt forbudt på Tyrigrava.
Klubben tar selvfølgelig ikke på seg noe ansvar for hver enkelts oppførsel, men det handler litt om klubbens omdømme, og ansikt ut mot verden. ;) Vi har intet ønske om å bli oppfattet som en klubb som lager bråk og herjer.
Hadde håpet jeg skulle få slippe å ta denne regla her, men enkelte av dere trengte tydeligvis en påminnelse.
Sanksjoner som vil bli satt er at ved gjentatt overtredelse vil regnr. bli notert, og evnt. utestengelse fra treffet vil bli vurdert av klubbens ledelse.
Selvfølgelig vet jeg at dette ikke vil bli noe tema, da dere alle skjønner at å "skade" klubben på den måten, er noe få av oss ønsker. :) Tyrigrava er ikke kjøretreff, men et "utstillingstreff", så denne runden håper jeg vi slipper å ta igjen. :)
Så ønsker jeg alle vel møtt til neste Tyrigrava treff som er Torsdag 1. September. :D
ikke for å være vanskelig, men ble det ikke sakt tidligere at så lenge det ble gjort ute på veien å ikke inne på området var det samme faen eller er det jeg som husker feil?
Hva som skjer ute på veien har vi ikke noe med, det er det Politi som skal ta seg av.
Vi BER om at folk tar hensyn og oppfører seg til det beste for alle :)
Greia er at det blir sett på som sammenheng med Grava og treffet vårt. Derfor sier vi nei til dette.
Det er nok av Streetmeets og andre leketreff på denne tiden så man kan slure fra seg der :) :)
Dette hørtes morro ut! Skal prøve å få karret meg oppover til treffet i september. Bra tiltak! :D
Jeg og samboer kommer også nå på torsdag =) jeg i henholdsvis nyinnkjøpt S80og han i en 262 Bertone =)
jeg dukker nok opp om ikke det regner så jævlig. bor jo 10 min unna så =)