Mener å ha lest at man bruker den til å lufte også i Haynes, men kan hende jeg tuller :)
Printable View
Mener å ha lest at man bruker den til å lufte også i Haynes, men kan hende jeg tuller :)
kan godt være :) har ikke hørt om den jeg, men det er mye jeg ikke har hørt å så skal ikke si du tar feil. bare at den saken der er i alle fall ment som drenering\tappkran i alle fall :)
ser ut som du kan ordne en fin løsning på spilleren med skjermen der ja.var inne på tanken der jeg også, men skrinla den og monterte spilleren foreløpig inn i knapperekken, men der kan den aldeles ikke stå...hehe...du får si fra når du har fått begynt på arbeidet, så jeg vet hva jeg skal gjøre selv med den løsningen.vil gjerne at trelistene skal vises også i min...får kappe dem litt..;)
ja blir nok masse bilder når den tid kommer :) nesten så jeg har litt lyst å finne fram vinkelslipern å bare kappe bort polstringen der og starte på det, men bør nesten prioritere litt andre oppgaver først.
regner med det kommer et par og tyve bilder ja:D
har en dash i kjellern om jeg ikke husker feil, så kan hende jeg tar fram blikksaksa og kapper ut før deg da..hehe..skal uansett si fra om det blir gjort.spilleren er mye i veien der den står i knapperekka nå iallefall, så blir å finne annen plass innen rimelighetens tid;)
hehe nå kjente jeg at konkurranseinstinktet ble vekt :p
eneste aberet jeg driver å tenker på er hvordan jeg skal få spilleren i ei ramme som flukter med resten. så får måle og se litt på mdf plate eller lignende. blir mye om å men for å lage en brakett som blir fin i metall\alu i alle fall... når jeg er avhengig av hjelp til sånt arbeid.
fordelen med MDF sånn sett er at det er ikke grisete og trenger mye etterarbeid. du kapper og former det og pusser litt og vips er det ferdig på dagen. ikke lange dager med tørking. pussing, sparkling og div. :)
har du bestemt deg for kortid du skal lakke bilen?
håper dennne havner i katogorien gullprosjekt! :)
leverer bilen såfremt det lar seg gjøre i slutten av mars nå. må få den lakkert opp i april om lakkereren har kapasitet. så den blir levert etter avtale med han mot slutten av mnd her nå samme om jeg har fått bygd om til FK eller ikke... for nå gidder jeg ikke vente lenger på deler som lar vente på seg. få den lakkert og hiv på utstyret fortløpende når de kommer :)
så konton blir relativt tom tenker jeg i April :D
Sagt det før og sier det igjen, ville gjort ferdig alt mtp understell, rustsveising, modifisering og tilpassing overalt før jeg hadde lakkert bilen. :)
Skal du ikke lakkere inni dører, motorrom, bagasje?
jo alt skal lakkeres :) dører+ bagasje + motorrom ja :)
skal jeg få bilen ferdig til maiutstillingen må jeg levere i april :)
lakkerer tar også det lille som er\som jeg vet av rustflekker. men skal ha en god gjennomgang på fosen før jeg drar den inn til han som skal ta jobben. gjøres på Lakkverksted og ikke sort så skal nok bli greit. virka som en stabil og habil kar så :)
kor det blei at du ska lakker biln?
til sjølen av han du skal lakkere hos :)
Tror heller jeg ville droppet maitreffet, og fått en strøken bil, enn at det blir en sånn "halveis" jobb for å rekke et enkelt treff.
Du legger jo store summer i denne bilen, så da er det jo greit å gjøre det ordentlig.
Jeg vil tørre å påstå at å begynne med modifikasjoner, rustsveising og sånne ting er det ren idioti å gjøre etter lakkering. Gjør grunnarbeidet ordentlig, uten snarveier, så vil du få mye mer glede av bilen når den er ferdig, enn at du sitter igjen etter maitreffet og tenker: "Faen at jeg ikke gjorde det ordentlig"... Du blir fort klar over alle skavankene ved fremskyndet grunnarbeid.
Er utrolig lett å komme nær et eller annet når man holder på med modifikasjoner, uansett slag ;) Det er jo ikke spesielt kult med nylakkert bil ;)
sant det ja! men håpet er der at jeg skal rekke det... får bare se hvordan det blir... gira på å få den sabla FK\m90n i bilen nå snart og få den ferdig lakkert så jeg kan kose meg i sommer istede for å kjøre nylakkert bil fra august av :p
Sant nok ;) Ingenting er som å innta en sommer i en strøken, nylakkert 240!
Slutt på vinterkjøringen også da? :)
hehe nope :) året rundt bil ja. må jo kosekjøre godbilen hele tiden. er jo ikke noe moro å la den stå til pynt halve året? :p men blir nok mer skeptisk til å dra den ut de verste dagene neste vinter ja. men fine snøhvite dager med godt vær skal den nok kjøres :D
tilfeldigvis så fikk jeg en mail nå fra en brite... har sett at jeg ønsket å kjøpe geminifelger :p
han hadde tilfeldigvis liggende til salgs... skulle ha 300£for de ferdig sendt... det ble fort aktuelt gitt... skeptisk på et vis i og med at han ikke får til å ta bilder å sende på mail :p fyren sier han er 60 år gammel :p merkelig...
im busted:p neida:D
hehe :p oh jess!!!
prøver å luke ut litt personinfo på fyren nå.. men ser ikke ut som der er så lett, men han tilbydde for å vise at han var en ærlig person at han kunne sende meg de for 150£og så sender jeg de siste 150£ når jeg har fått de :p er jo enkelt å gjøre det om det ER en ærlig og oppriktig selger\person, men heldigvis er jeg skeptisk!!
bruk paypal da?
var ikke interessert i det, da han var 60 år visstnok :p epostadressen sluttet med -82 som for meg tyder på at han er 82modell slik jeg ville opprettet en epostadresse med tall til slutt. samt finner ingen bekreftelse på navn og slikt mot bosted i england. så har sagt jeg kjøper de gjerne når det kommer bilder av de og id bekreftelse eller noe :)
får nå se. kan jo være som alt annet i verden: det som høres for godt ut til å være sant (Geminifelger med frakt til 2900nok) er ikke sant...
Er jo ikke så utrolig billig det vel :) Dette er nok ikke ettertrakta i England. Men du skulle ikke solgt Polaris-felgene...