da er det ikke min bil dere har sett på for der var dørhåndtak og alle lister av..
greit nok det er begynt å flasse på dørhåndtakene pga gummi listen mellom der, men synes det er helt greit når det er 6-7 år siden den ble lakka...
Printable View
Greit at det flasser etter 6-7 år? Var det garasjelakking?
mener jeg passerte deg i trolla igår, halv 6 tida? :)
kan godt være ja! kommer på at jeg sa til kvinnfolket at der kjørte det en fin? :p 240 forbi i rettning trolla ja. med 3+3 baklys? mørk av farge.
fin vet jeg ikke men :P
var 242 min det hehe, er 3x3 lys ja, men bare 5 lyser tror jeg..
hehe i mørket er selv styggeste burugla minst ''grei'' å se på vettu :p hehe
mye i byn? vært moro å sett litt på løsninger du har gjort å slikt :)
sant det :P
dro til fosen igjen, men skal inn på tirsdags kveld, ut på onsdag, å inn til byen en tur på fredag..
Grattis med 100sider ;)
Blir vell bra når det blir ferdig det her :D
da var det din vi studerte....nok om det :)
offtopick alert...
jotakk med den :p blir litt å litt om senn. men tar det med knusende ro. planer blir lagt og realisert etter lommebok og tid :) så har trua på at jeg får den slik jeg ønsker til slutt ja.
sorry OT...
blir nok bra denne ja...
Dette her blir bra vettu ;) du som har så mye planer :D
hehe jupp håper det :D
skal se om jeg får ordnet dysemotstander i helga nå koblet til med original kontakt så det går å ta av og på med no problems...
også tankarmatur skal få pumpe montert på. kan si det sånn at originalpumpe kontra bosch -040 pumpe er pinglete :p hehe
har nå skaffet til veie 2 stk M90 girkasser. de hentes til helga og en neste helg eventuelt.
noen som har behov for en M90 så har jeg en til salgs strax... også dobbeltmassesvinghjul med Ny ubrukt clutch.
send meg en PM om du trenger kasse...
Men får du plass til 040-pumpa i tankarmaturet då? Der har du fordelen med Walbro-pumpe, den har ganske like dimensjonar med orginalpumpa.
skal se skal se. det blir ikke bolt on nei :p hehe
den er ca dobbelt så stor...
nesj tror ikke det jeg heller. den får vi vell sikkert montert på i helga nå tenker jeg.
tror du største problemet\utfordringen ligger da Kevin? :)
tipper ombyggingen til hydraulisk clutch jeg :p å M90...
Hydr. clutch er da piece of kake.. :p
ja ikke sant :p da håper vi resten er like plug and play :p
ser for meg som sagt at M90n skaper mest problemer og tid... motor plukkes ut og settes inn fort som FY med V-P sine teknikker og utstyr :p merkelig at han ikke jobber som mekaniker på fulltid så fort det er gjort!!!
Å få pumpa ned i tanken tror jeg kan bli ekkelt uten mod.. Jeg sleit med walbro pumpa mi, fikk akkurat pressa forbi flottørn på tank armaturet.. :p
Hydr clutch er et helvette med tanke på å ta ut og sette inn pedaler igjen :p
Ikke vanskelig, men et forbanna prakke å ligge på gulvet i en sær vinkel å prøve å sku ut de hersens boltene :p
Ellers kan det være vanskelig å skaffe slange fra hoved- til slavesylinder
huffa :p jaja får prøve å feile... får jeg ikke 040 pumpe nedi får jeg bare bestille meg walbro :p hehe
slange til hoved og slave, fikk ikke du tak i det på Heimdal Clutch og brems da, laget på din forespørsel? til rundt 400 kr i stålomspunnet...??