http://i93.photobucket.com/albums/l6...119_192441.jpg
Printable View
Vel overstått, takk til alle oppmøtte. Vi var vel 10 biler på det meste, men hyggelig som alltid. Såvidt jeg fikk med meg var det litt biloppretting involvert og?:D
Nesten bare 240 denne gangen :) http://forum.vccn.no/img-dump/2014/11/655.jpg
Var vel mest 200 av ymse slag, to 300 og én P80 :p
Hyggelig som vanlig det her :D
Forventer utfyllende treffrapport i morgen Ray [emoji41][emoji12]
Unnagjort på halvannet minutt, med mindre du vil ha detaljer om hva jeg gjorde med stumpen til HvedingN inne på McD:D
Fortsatt vondt i ræva....
Treff i Desember og? 10 eller 17 - sistnevnte er jo tett på jula, kanskje greit å ta det uka før, eller?
Vi som var der virket rimelig positive til et juletreff, ja. Kan jo fyre opp litt gløgg på termos og greier, blir så hyggelig atte.
Vi kan se ann interessen utover ukene som kommer, legger inn foreslått dato i trådtittelen.
Det er forøvrig verdt å nevne at en jakke er veldig kjekt på treff såpass sent på året! Det glemte jeg denne gangen... :p
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg skulle tro de fleste er i stand til å skjønne at desember ikke er T-skjortevær i Norge?:D
Går an å samles innendørs på McDonalds og, faktisk [emoji2]
Absolutt, treffet starter jo vanligvis med en runde rundt bila, og så påfyll med juging inne på McDonalds. I alle tilfeller vil jeg ikke anbefale noen å dukke opp i shorts.
Vurderer å komme en tur den 17.12. Må ev ha med ei lita tulle på nesten 5, men Mc flurry har vel ingen nedre aldersgrense ? :p
Denne gangen kommer Kygo konserten foran gitt :)
Kansje faan jeg ska ta meg en tur? Kjører desverre merc som vinterbil....
Det blir vel noen av oss uansett, skulle jeg tro? Hvem kommer? Regner med å ta turen jeg, nå som jeg har fått på vintergummien og hele pakka.
Det var visst interesse for en tur for oss i alle fall, men da må jeg få flytta en bursdag først :p
Jeg må se ann, men jeg regner med jeg kommer bort en tur! :)
Jeg kommer i VCCN-rescue Runner'n :p (desverre)
Nope, den står fortsatt på bukker i garasjen, men skal få stått på litt å satse på at den er ferdig iløpet av uka. Må henge opp drivverket og ordne bensinpumpe før jeg slepper inn motoren.
Det kan se ut som at jeg må stå over, dessverre. Litt Texas på jobben om dagen, så må antageligvis jobbe overtid. Er en liten sjanse for at jeg kommer i sjutida eller lignende, men inntil videre må dere belage dere på å klare dere uten meg :-(
Jeg tar kanskje turen allikevel :) Se an formen
-
Per Turbo
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styreleder/Chairman
Trur jeg må droppe ut denna gangen, For mye på ''annet'' agendaen! :/
Kommer det noen i det hele tatt? Vi blir tre fra Hamar, men det hjelper ikke mye om vi blir de eneste... :p
Kommer alltid noen, kanskje ikke alltid kl 18 men :p
-
Per Turbo
Styreleder/Chairman
Må vel kalle én Toyota et ganske labert oppmøte? :p
Edit:
To Toyota'er... Kom nettopp en Hilux å parkerte vedsidenav meg...
Og det passerte en Focus... Nærme nok?
På vei nå
-
Per Turbo
Styreleder/Chairman
Fordi jeg dro tidlig det eller? :p
Må ikke være sjenerte! [emoji51]
Skal ikke stå på stemninga [emoji12][emoji106]
-
Per Turbo
Styreleder/Chairman
Jeg ser på hver eneste gang man skal ha treff så er det noe spam greier på facebook siden om treffet. Spam om fantastiske lånemuligheter, Hadde det ikke vært mulig å blokkere ut de/den ifra siden?