Deilig når alt er på stell!
Printable View
Deilig når alt er på stell!
Ja det er en lettelse å få det i orden. Neste uke engang bør det gå å få ut skiltene.
Synd dem ikke er på plass til søndag da!
Helt klart, men sånn er det bare.
Gratulerer med godkjenning! Meget pen bil som det sikkert blir godt å endelig få skilter på! :)
Takker :-) Ja det skal jaggu bli saker med skilter.
Vet ikke sånn eksakt, men ser den bruker mindre enn min gamle. Kjørte ca 40 mil på litt over halv tank. På den gamle så kjører jeg ca 60-65mil på en tank.
Noen som vet hvor lang tid det tar fra trafikkstasjonen sender over papirer til tollvesenet til jeg kan møte opp og betale avgift sånn at jeg får bilen registrert? Skal på ferie i morgen skjønner dere, og om det går så kjører vi R.
Da ringer du de så fort de åpner i morgen ;)
Bare å krysse fingrene :)
Deilige biler å sluke mil med!
Ja jeg fikk med meg tollkortet som kontrolløren fylte ut, men iogmed at jeg ikke hadde del 2 av opprinnelig vognkort blir det vel annerledes kansje. Må vel ihvertfall få klarsignal fra vägverket om at det er ok og registrere i norge. Men kan jeg betale engangsavgifta før jeg får svar på det? Hadde definitivt spart meg litt tid der da jeg må helt til Trondheim å betale engangsavgift.
Hvis du har fått stemplet godkjent på tollkortet kan du dra å betale avgifta. Men hvis du ikke har fått det pga at du mangla del 2, så kan du ikke betale avgifta før det er i orden hos søta bror. Og det går nok et 3-4 dager før dette er i orden, fikk jeg beskjed i om i hvertfall når jeg var i samma situasjon.
Var det deg jeg passerte i retning Hegra rundt 19-tiden i dag med tilhenger bak? Med XN skilt?
I dag ble det en dag som kan hakes av i almanakken! Nemlig SKILTER!!!
Og som en bonus på det hele når jeg var ute og kjørte så møtte jeg en V70R AWD med samme farge som min, det er jaggu ikke dagligdags.
Flott bil må jeg si:) Drømme bilen, men jeg må vel holde meg til 850R en stund til lottokupongen går inn.
Gratulerer! Håper jeg ser den etter veien snart :)
Gratulerer!
Takk takk.
Stas med skilter! Gratulerer så mye! Og gratulerer til Jens som har klart å tjene inn neste års julebord. :)
Grattis med skilter :)
Grattis :-)
Sent from my GT-P7310 using Tapatalk 2
Takk! Ja det ble vel nok til ferietur for hele regjeringen tenker jeg. Hu bak skranken på tollvesenet lurte på hvilken bil jeg hadde kjøpt meg ettersom det ble så mye å betale :p Uten 59% bruksfradrag så er avgifta nesten 600 000 :S Men jeg satser på at alternativ beregning vil gi meg en pen slump tilbake.
Iform av kjørte litt for fort? :p
Hehehe, ja det er ikke kuult. Får prøve å la være å gjøre det samme selv ;)
Her er bildebevis på skilter. Har også montert LED tåkelysene, det gjorde seg synes jeg.
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/07/2729.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/07/2730.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/07/2731.jpg
Vakkert :D
Grattis med skilter!
Gratulerer med skilter, flott bil! :)
Gratulerer med skilt ja! :) Regner med at du har levert søknaden om alt. metoden allerede?
Gratulere med skilter, håper det går bra med alternativ beregningen. Har sjekket llitt og det skal være bra summer å få tilbake på disse bilene.
Takker alle sammen!:-D Ikke levert søknad enda nei. Har fremdeles 13 dager på meg. Regner med å få igjen 50000-100000 ifølge listen som lå ute hos tollvesenet.
Grattis med skilt:) regner med at det er mulighet for å se deg langs vegen og kanskje bli med en tur i denne godbiten?
Nydelig bil :)