Handla et par skjermer av Tinnsoldaten. Godt pakka inn og null problemer. Anbefales på det varmeste
Printable View
Handla et par skjermer av Tinnsoldaten. Godt pakka inn og null problemer. Anbefales på det varmeste
Helt sikkert og det Jan Einar, greit at man reiser på jobb og skal få dama til å sende pakkene for seg, men da lærer du dama hvordan man skal gjøre det, med å ta vare på og merke kvitteringene og få sendt sporingsnr til alle kjøpere som er involvert. Ellers er jeg ikke så veldig bekymret for å handle med folk her, de fleste er skikkelige og ordentlige aktører, men det finnes da dessverre noen råtne epler som ødelegger..
Kjøpte noen deler av gunnargt her en dag, fikk de i posten idag, meget god innpakking i bobleplast slik at posten ikke skulle kunne skade varene :)
Later til å ha god tilstand også, så jeg kan anbefale han! :)
Noen erfaringer med divad her inne?
Overførte penger for et lh2.4 nett, men etter det ble det stille, ikke noe sporingenummer og ingen svar på pm..
Dette er ikke negativ kritikk, men jeg blir bare litt paranoid :p
EDIT: !! Fikk pakken igår, ingenting å klage på. Kan trygt anbefale divad her inne! Rask og greit ;)
er merklig at det liksom skal være noe galt med noe som er nytt og UBRUKT elephant !! å rør stuss skal du få å det grill feste ditt. er en grunn til at ting har vært som det har å det har jeg prøvd å forklare deg uten at det nytter.
Jasså, jaaa. Kanskje du burde oppdatere med da? Gi meg noe info, så jeg veit hvordan det ligger ann. Hjelper ikke å si du er sjuk en gang, og så aldri høre noe mer fra deg.
Hvis du har en sjukdom eller noe sånt, si det da. Eller ihvertfall send en pm med at saker blir forsinket... Jeg aner ikke, jeg kjente ikke på turboen. Det var Moslet på forumet her som kjøpte den av meg, og da sa han at det var masse slark. Det kan ikke jeg bekrefte, fordi jeg kjente ikke etter. For jeg tenkte at den var jo helt ny, så hvorfor skulle det være slark der. Neste gang da vettu, så får du oppdatere litt mer så folk veit hvordan det ligger an, og ikke komme med den at det ikke nytter å forklare noe, når du så vidt har sendt en pm. Nei takk, hopp og drit i det du. Behold det.
Kina = slark x skit. Hjelper lite om det er nytt. Den formelen gjelder for det...
borte noen timer og kommer inn til full krig :p PARTY ON GUYS!! :D
Syntes virkelig at slike krangler kan holdes privat........
Handla av Emilhetty for ei stund siden. Veldig grei å serriøs kar som jeg har 0 problemer med å stole på. Gir deg hele veien beskjed om hvordan det ligger ann og er veldig enkel å få tak i. Varene kom i posten som avtalt og var veldig proft innpakka. Mye bedre enn noe jeg har sett før i allefall!
Handle med Blå1978 igår :)
Veldig ålreit kar! Fine deler og snasen pris ;)
Ojsann.. Hørtes ut som den turbo'n har vært utfor ett eller annet! :p
Dette ville da ikke 850evo tro på... Mulig den har fått en skikkelig smell med posten?
umulig :P enten så er det feilproduksjon eller gjort noe med innmaten..
den er ihvertfall ikke brukt før, det kan man se :P men om den er brukbar det spørs.
Gått en stund sia jeg bestilte ledstriper fra Moslet her nå, og har enda ikke motatt noen ting.
Ei heller får jeg svar på PM, så da velger jeg å sette min tvil til karen.
Men då skulle vel dei som har bestilt hos han fått melding om det:)
Har er fryktelig dårlig nyhet til de som prøver å svindle eller ikke gjør opp for seg:
En del inkassobyråer har begynt å påta seg saker mellom privatpersoner. Det betyr at det vil bli fryktelig dyrt for den som lurer seg unna. Til sist er det namnsmannen som krever inn gjelda fra lønn eller formue. Så er bare å gjøre opp for seg. Skulle det være problemer så ikke slutt å svare ihverfall. Det er det mest irriterende for den det går utover.
Kan anbefale Simen2k. Kjøpte Logitech G25 av han, og den kom i posten ikke mange dagene etter jeg betalte. Fint innpakket også. :)
Handlet av Morgis her om dagen. Det funka feilfritt :) Jan Einar har jeg også "handlet" med, og ikke noe å usette på han heller :)
Handlet med Tor24 her i uka som var, bare positivt å melde ;-)
Har også en handel med V20T på gang, regner med det går knirkefritt :-)
Kan også nevne at Volvobrage står høyt i kurs, en meget hyggelig og oppegående herremann !!
Solgte V70 sidelister til Petter M her på forumet.. Møttes for overlevering av varer og betaling.. Hyggelig fyr jeg ikke har problemer med å handle med igjen :)
Handlet en kjørekomputer av RUNE-T5r, handelen gikk problemfritt og innholdet i pakken var meget godt beskyttet. Så bare positivt og melde fra min side:)
Anbefaler Jon Ole på det sterkeste, kjøpte et sjalusi til 240 av ham til en fin pris, og det var virkelig så fint som det framsto. :)
Adrian S og ein kamerat var nett og henta nokre delar her. Dei var greie dei, prøvde (og klarte) å pruta litt, men det er lov! So dei handlar eg gjerne med fleire gongar:)
Har handla av Øygard i dag og gjør det lett igjen:)
Kjøpte 960 bunnpanne osv. av Vebjørn, og dashpod for å sette oppå dashen i 240 av ss242, begge er trivelige selgere og kan anbefales. :)
Handlet bunnpanne, oljerør og vannrør av SirKim. Hyggelig kar, og kan absolutt anbefale å handle med han :D
handla 960dørhåndtak, midtarmlen med koppholdere og 965 baklukehandtak av de_icer. meget seriøs selger, utrolig bra pakket:) har ikke sett på dørhåndtakene ennda men :P
stort + i hans marg:D
Var å hentet motorbukk hos "elephant" . Veldig ålreit kar :) Hyggelig å bli kjent og prate litt med folk bak nicket også :)
Turbolars er ikke til å stole på, sendte bross sideskjørt ned til drammen i oppkrav. Skulle ha 300kr + frakt. Betalte rundt 300 for frakt når pakken ble sendt, å har nå fått pakken i retur å må betale litt over 600kr.
Altså nesten 1000 kr fattigere, for å være dumsnill å sende i oppkrav. Så advarer mot å handle med denne brukeren!
Kjekt og høyre Dan:D Og skryt tilbake til deg, du er ikkje vrien og gjere handlar med!!:)
Skal og gi skryt til Yengis, Beachee og Turbotony som eg har gjort fine handlar med:)Alle er veldig greie og snakke med, det syns eg er viktig for at det skal gå an og handle med folk..
Og ikkje minst masse skryt til Tor24 som eg har handla masse med!Alltid seriøs og alt holder den standar som er lovt ++:)
Noen som vet eller kjenner Andreas Moslet her inne??