Blei akkurat ferdig med å lage eksos på bilen, så rakk det desverre ikke i dag :mad:
Blei akkurat ferdig med å lage eksos på bilen, så rakk det desverre ikke i dag :mad:
Må fyres opp litt mer under vinteren det her også lage en skikkelig "åpning" for første vår treffet :)
Da vil vi i klubben takke alle for en flott Tyrigravasesong! Håper mange sitter igjen med en positiv følelse når de tenker tilbake på årets sesong. Men målet neste år er å fylle opp enda mer enn det vi fikk til i år. Håper så mange som mulig bruker vinteren på å få istand godbilen, så vi alle kan nyte godt av det på neste års treff!
Et fortsatt godt Volvoår ønskes dere alle mann!
Hilsen oss i VCCN Crewet.
Løfter opp denna litt igjen etter noe vinterdvale. Når anses første treff å være i gang igjen? :) Regner med at det er på våren, men om vi skal ha et treff i mars eller april tenker jeg på.
må kjappe meg med bilen jeg om det er i mars ;P haha
kan vel se ann litt på hvordan været er når det nærmer seg
er vel mest gunstig i mars med tanke på påsken?
snart så man kan begynne å tenke på detta igjen nå, sommerdekk føre snart hvis været fortsetter som dette:D
Føler liksom for å skifte tel sommerdekk snart ja...i skrivende stund er det 7,2grader ute, ja; helt riktig! Så sommerværet kommer snart :D
Noen som føler for et møte på tyrigrava 01. mars eller 08. mars? ;)
1 april tror jeg er bedre ;)
Første post oppdatert ! :D
synd at det krasjer med skjærtorsdag da, sikkert mange som skal dit.. men jeg drar heller til tyrigrava hvis fler tar turen:p
Ja det er litt derfor, vet mange stikker til galskapen i Strømstad, men som nevnt, er det stemning for det og Grava holder åpent lenge så kan det så klart bli treff.
Selv er jeg i Middelhavet ett sted i påsken så jeg får ikke vært der.
Da har jeg snakket med Tyrigrava og vi er hjertelig velkommen torsdag 3 mai :)
Håper så mange som mulig ønsker å benytte seg av muligheten til å møte felles Volvo venner igjen!
Da sees vi :D
klokkeslett begyner de i gjen ?
18:00 står det i innledningen øverst :)
får se om jeg kommer over en tur, blir mye treff nå om dagen:)
Tenkte jeg skulle komme meg på dette :)
Kommer ikke den 3, for da er jeg her nede, men etter det er jeg hjemme i Oslo igjen med en nyrestaurert 850! :D
OKEY! folkens tyrigrava i kveld! møt opp med nyvasket volvo og godt humør. 18:00 til 21:00 lengere om folk vil! :)
vellmøtt folkens!
kommer,kort vei fra Ski.
Flott!
Hvordan var oppmøte?
Jeg kunne ikke i dag, var på jobb;)
Tipper oppmøtet var dårlig :p
Var på jobb til halv syv sjøl, før jeg fiksa med nye felger :D
var vell en 8-9 biler, men de volvoene som var der var værdt å ta en titt på ;)
Som Moslet nevner så var det ikke akkurat overflod med biler, vi får satse på at det tar seg opp neste gang. Turen var uansett ikke bortkastet, for Tyriburgeren smakte fortreffelig:D
Regner med å se mange av dere her i kveld! :) Prøver å være der fra 18 og utover. :)
skulle gjerne vært der med prøveskilter.. men sitter dritings på jobb og griller så får komme neste gang med skilt ;D
Kommer helt sikert jeg.
Tar meg en tur jeg:)
Får vel ta en tur
Neste måned kommer jeg håper jeg! jobber i dag gitt..
ingen som tok bilder denne gangen heller?
Hvordan var oppmøtet?
Hei alle sammen! Blir neste treff 05.07.2012? Hadde vært artig å hilse på og fått blitt med på noen kule bilder osv. Det er en del år siden jeg dreiv med å stille opp på biltreff, den gang i Opel Calibra.
Mvh. Thomas