Ja det kan vel du skrive under på. ;) Men ikke dumt å gjøre det ordentlig med en gang. Sparer til custom felger selv.
Printable View
Ja det kan vel du skrive under på. ;) Men ikke dumt å gjøre det ordentlig med en gang. Sparer til custom felger selv.
blandt annet så har jo Ferrari 5/108 på noen biler å der er det jo noe felger ute å går så kan da ikke være så vanskelig å finne felger til en volvo :p
skal jo passe noenlunde med designet og....
håper folk ditcher kjipe kopier og at prisen på de gode gamle orginale knaller i taket..
Heller org en kjipa kopi alla eiker
Ligger mange orginale ut til salgs nå som kopier er på vei. Men fortsatt til stiv pris, men kommer nok til å synke når kopiene kommer.
har sakt det før å sier det igjen hadde jeg hatt 20 lapper å kjøpt felger for så hadde det ikke vært noe tvil om at jeg skulle hatt meg ekte JP felger, men greit med kopier til man får råd til ekte vare;)
hvertfall siden prisen er relativt drøy på 8,5-17 jp felgene...
må ha 4 breie om det skal være kult å stikke seg litt ut blandt det vanlige...
på 240 syns jeg faktisk det er feil med breie JP forran skal være 7,5 forran og 8,5 bak hvis jeg skulle hatt orginale JP felger ;)
Det ser jo helt jalla ut. :)
8,5" rundt om er selvfølgelig tøft det..men da må det være MYE senk og ja.
Ser traktor ut ellers da framfelgene mer eller mindre "stikker utenfor" skjermen.
ser iallefall slik ut.
Med tanke på akselbredda bak(240) så ser det bedre ut med f.eks 7,5" foran og 8,5" bak.
er som Terje1 sier det ser litt dumt ut når framfelga stikker på utsia skjerma ser i hvertfall sånn ut :p
slevfølgelig finnes det dekk!!!!
er bare snakk om hvor mye lommeboken må åpnes for å få dem!!!:D
er med lett på et sett 18"
akselbredde på 140 serien og tidlig 240serien er ulike. så om man bytter om akslingene å setter en 140aksel på en 240 så går akslene lengre ut da behøver en ikke spacere eller adapterplater for at felga skal nærme seg skjermkantene. stemmer dette? for karosseriet på 140 73modellen og 240 74-78 er veldig like.
men selv ville jeg brukt spacere da det er lettere å få tak i og er en lettere løsning. men vil tru at jp 8,5" er passe bredde på en 1 , 2 , 7,9 serien uten spacere.
skulle tro det... er jo 8,5 toms breie felger... de orginale jpene er jo et 0 og så de ligger helt i kanten... vet ikke helt hvordan disse kopiene blir men går utifra at det ikke blir noe mer enn maks et 10 på de...
hvis et er 10 på dem som blir produsert så kommer felga i innerkant av yttersjerm med gummi og senk vil jeg tro.
Er med på ett sett av disse..=)
Jeg tar også ett sett :)
Har fått første bilde fra levrandør i dag og den se jo meget bra ut :-)
Kommer nok ut med et6 for å ikke å få mindre kant. Hvordan tror folket om 8,5x18 med et6 foran da tro, stikker dette for langt ut ?
Kommer nok også til å produsere 17" med samme bredde og et.
Mvh Åge