Tromsø-Stavanger gikk på 0.88 for min del. (takluke oppen/lukket og AC av/på når jeg følte for det) - Igjen, forholdsvis ferielastet bil, dog bare en passasjer.
Printable View
Tromsø-Stavanger gikk på 0.88 for min del. (takluke oppen/lukket og AC av/på når jeg følte for det) - Igjen, forholdsvis ferielastet bil, dog bare en passasjer.
De er ganske snill på bensinen ved vanlig kjøring. Mye an det kommer av at motoren har mye moment langt ned i registeret sånn at du kan kjøre på ett høyere gir enn normalt. Men ved inspirert kjøring går det nok litt suppe ja....
Er ikke noe problem å bøtte nedpå med bensin nei! En full pose med smågodt, varer lenger enn en hel tank bensin. - Har kjørt ca 650km på en tank.
Full ferielasta bil, med stor takboks, gjerdrum-stockholm, i godt trav, jamnt på 120 i Sverige, så gjekk det på rundt literen.
se der ja, var det jeg tenkte egentlig, godt å høre! da kan jeg drømme videre!
MAO (med andre ord) Gjelder samme regel som for Chevy Suburban og for Volvo V70R, den bruker like "mye" tom som med fult lass.
Vet ikke om du har sett dette, men kom over dette da jeg kikket litt på swedespeed forum.
Tror nok du har en veldig skjelden bil :) dette er liste over hvor mange som er laget i sonic blue med div. utstyr:
> Model Year 2006 S60R
> Sonic Blue - 186
> Atacama - 14
> Automatic - 136
> Manual - 50
>
> Model Year 2007 S60R
> Sonic Blue - 37
> Atacama - 7
> Automatic - 21
> Manual - 16
Ja, har sett dette ein gang før, veit at denne kombinasjonen er sjeldan, kjenner til to i Norge, har sett nokre i Sverige, men å leite etter slikt i USA, Tyskland osv er nok ei vanskeleg oppgåve. Når eg kjøpte denne, så var begge desse to bilane på marknaden samtidig, reiste til Tromsø og prøvde den, sidan eg fekk ein ganske så mykje bedre pris på den, men endte opp med denne.
Sykt :p hvor ble den andre av da? VIL HA :)
Er det bare meg, eller havner/kommer mange R fra haugesund?
Kommer selv aldri til å nå vanlig forbruk med en slik bil. Derfor er det best at det ikke passer å kjøpe noe slikt selv om det hadde vært drømmen :D
I tillegg hadde lappen vært låst inn for alltid.
Ser jo åssen det endte med deg mot BMWen :p hehe
Ikke nødvendigvis det å alltid kjøre hardt. MEN...
De en setter på plass kan være noe helt annet enn det de utgir seg for å være :p
nevnte onkel har ikke kommenterr på farta mi, rett og slett fordi jeg trenger en kilometer rettstrekke for å bryte de fleste fartsgrenser. skal bli godt å få Turid på veien igjen, så jeg kan få føle at onkel er ute etter meg igjen.
nok OT, tilbake på Ataconicen.
Jeg elsker å kjenne skyvet i 2. 3. og 4. gir, men når man allerede overskrider de fleste fartsgrenser i Norge på 2. gir så må man være litt forsiktig men høyrefoten.
Men nå er jeg vant til en oppjazza 180Hk fra før som slett ikke skjemmer bort seg, selv sammenlignet med R'en. Håper du har skiftet mening og velger å beholde denne skjeldenheten av en bil. :)
Effekt er fint :cool: