bra du hadde fornuft nok til å plasere lyktene bak grillen :) er ikke noe som er så stygt som runde lykter på en ellers firkanta bil :rolleyes:
Printable View
bra du hadde fornuft nok til å plasere lyktene bak grillen :) er ikke noe som er så stygt som runde lykter på en ellers firkanta bil :rolleyes:
Nei, er på rett side av grillen :D Kan fikse bilde i kveld!
Haha :) Ja, sparkla litt på listene i går kveld. Har grunning ståandes, skal kjøpe lakk enten i dag eller i morgon.
Enig der ja!
Plassert de på heilt rett sia av grillen :) Men om det ser tøft ut, det er noe annet :p Eg har jo gjort det samme, men kun for i vinter :p
Har lite nytt å melde om, bortsett frå at listene under hovedlyktene er ferdig sparkla :)
Blir bra dinne bilen! :) bære få på gamletypen baklykte og ei reflexplate no, kappe og nokre tøffe felga so e bilen knalltøffe den! :D
Ja, gamle typen baklykter eller sånne breie 760-lykter er ikkje domt:)
Jeg har baklykter som du kan få billig :) Rutelykter.
Tjaaa, der kom snøen og då blir da nok ikkje gjort noko meir før den er vekke ser det ut til... :(
Men når snøen forsvinn og eg får solgt vekk litt av moped driten, så blir det tid for litt bilskruing. Første som er planen skal bli gjort er toppakningsbytte og registerreimbytte, understellsbehandling og ein real vask og polering, så får vi ta det derfra etterpå ;)
Er toppakningen gåen då? Du ska vel ut på snøen og sladda no?:p
Ryker det bak bilen da?
Bilen min ryker helt forferdelig, men bruker ikke vann. isåfall veeeldig lite :P
Du har ikkje vert mykje heldig med volvo motorane din du :) Var det ikkje noko styr med den forrige og?
Prøvde å skru litt i sta, men blei ein liten utfordring i -7 :p Eg gav opp og pakka sammen. Fekk begynt litt på staget som skal holde bøttelyktene inni grillen så dei ikkje dingla rundt inni der :)
Fekk grunna lyktelistene i dag :) Endelig litt framgong her!
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/1349.jpg
På tide! hehehe :D
Visst blei det blått! :D
http://forum.vccn.no/img-dump/2012/12/1357.jpg
Good good :D Men er de ikke litt lyse?
Så ikke noe bilde jeg :s