Vis full versjon : gaupe: min tredje 92 240 Classic :)
Var og henta meg ein 92 240 classic igjen :)
Godt utstyrt 240 med patina, men unik historikk, ein eigars bil, fullt servicehefte og bilen har hatt ei fornem adresse på Oslo Vest. Fullt servicehefte, siste service var ved 180 000, i dag er den gått rundt 181 000:
1821
1822
Classic-pakke, dvs ABS, trelist på dashboardet, B230FX, elektriske speil med varme, gråsvart velurinteriør, elektrisk vindauger framme, classic-dekor, svarte lister, classic-felg, sentrallås, nakkestøtter bak.
I si tid, kosta classic-pakken NOK 30 000 meir enn GL, dvs nypris på Classic var NOK 230 000, pluss utstyr.
I tillegg har denne:
* Automat, fungerar veldig bra, fin olje på kassa
* Air Condition, som har vorte konvertert til R134A, og fungerar veldig bra
* Cruise control, som også fungerar
* Diffbrems, som også virkar til å fungere
* Airbag, den veit eg ikkje om den fungerar, men ingen alarm.
* Snow caps
* Midtarmlene, demontert, ventar på at gamleeigaren skal finne ein brakett.
* Har sannsynlegvis vore det største anlegget i den, sidan det er høgtalarar i alle dørene. Står eit juletre av ein Blaupunkt spelar i den, som er ganske nyleg installert.
* Myntboks
* Digital utetemperaturmålar, den er litt smådepressiv
Sikkert noko som eg har gløymt her, det meste som var å få på denne, vart bestilt. Det som er savna, er stor turtellar og elektriske bakvindauger. Stor turtellar, lita klokke og digital utetemp, plukkar eg av den andre classicen, den får klare seg med det som ikkje passar heilt på den.
Skade på begge framskjermar etter påkjørsel, der støtfangarhjørna har trykt inn skjermane, V20T er snart i sving med på prøve å redde dei, samt sveise eit rusthol i venstre hjulbue bake. Bilen er 601 raud, men det ser ikkje slik ut i dag, lakken er alvorleg oksidert, og treng sårt pleie, er småflekka litt med lakkstift, og det er ikkje pent.
Planen er at denne skal få lov til å vere skyssen til og frå jobb, 8-9 mil kvar dag, så får eg prøve meg på å gå frå 300 hk til 136 hk.
Ein av dei første planane med denne, er å enten bytte kam til VX3 eller A-kam, eller få tak i justérbart kamdrev til firkantkugg, er det nokon som har det? VX-kam, 531-topp funkar bra på manuell bil, men på automat blir det litt ørkeslaust i botn, derfor vil nok ein VX3 fungere betre, evt VX-kammen justért fram 3-4 grader.
Roy-Magne
Hva er montert på støtfangeren foran hovedlyktene? Hva gjør du med den blå classicen nå da?
Roy-Magne
Hva er montert på støtfangeren foran hovedlyktene? Hva gjør du med den blå classicen nå da?
Elgvarslerar, skal visst skape ein lyd som elgen ikkje likar, eg likar ikkje desse, så dei skal vekk :)
Den blå classicen blir det litt oppdateringar på, berre å vente i spenning, vart litt rokkeringar i kabalen, prøvar å få til mest mogleg med minst mogleg innsats.
Vart litt rokkeringar i kabalen, prøvar å få til mest mogleg med minst mogleg innsats.
Er det ikke det de fleste på dette forumet prøver på? :p
Gratulerer. Så det er Classic som er tingen (når det gjelder 240)? :p
Gratulerer. Så det er Classic som er tingen (når det gjelder 240)? :p
Det har ein tendens til å bli det, hadde eigentleg ein 240 SE i kikkerten, men slo til på denne, mest på grunn av historikk og utstyr.
Ja, bortsett fra at den ikke har 136 hk, er nok SE i utgangspunktet bedre utstyrt. Men denne her har ganske mye interessant ekstrautstyr.
Ja, bortsett fra at den ikke har 136 hk, er nok SE i utgangspunktet bedre utstyrt. Men denne her har ganske mye interessant ekstrautstyr.
Einaste som SE kan tilføre over classic, er litt penare standardinteriør, stor turtellar og elektriske bakvindauger. Men så har den ikkje ABS og FX-motor.
Marius Skau
06/08/12, 14:24
Gratulerer med ENDA en bil ^^
Gratulerer med ENDA en bil ^^
Takk takk, prøvar jo å tynne litt innimellom også, brukar jo å gå "så där".
No fekk eg telefon av gamleeigaren, han hadde funne braketten til midtarmlena og litt anna til bilen, så det blir jo spanade å sjå kva det er. Artig med slike bilar som folk har hatt i 20 år.
Marius Skau
06/08/12, 14:36
Takk takk, prøvar jo å tynne litt innimellom også, brukar jo å gå "så där".
Vi prøver vell alle og tynne ut litt innimellom :) Men som regel hoper det seg bare opp mere og mere :P
Vi prøver vell alle og tynne ut litt innimellom :) Men som regel hoper det seg bare opp mere og mere :P
No ser det ut som 244 turboen får seg ein bedre heim, så då forsvinn det ein der etter kvart.
244 turbo er jo den store drømmen da gaupe? :)
244 turbo er jo den store drømmen da gaupe? :)
Ein av dei, det fins fortsatt gode bilar å slå kloa i :)
Denne så ikke dum ut gaupe :)
Noko veldig viktig utstyr på plass, midtarmlene:
1823
Einaste som SE kan tilføre over classic, er litt penare standardinteriør, stor turtellar og elektriske bakvindauger. Men så har den ikkje ABS og FX-motor.
Det er nå det det er - i denne sammenhengen er vel ikke det så lite, for vi er ikke spesielt bortskjemte med utstyr på 240 generelt. :p
Men var ABS standard på Classic?
Apropos det å tynne ut: Nå begynner jeg også å kjenne at det kan bli nødvendig etter hvert... :(
Men var ABS standard på Classic?
ABS var ein del av classic pakken i 92 ja, men ikkje i 91. Faktisk den einaste modell med ABS som standard.
Måtte plukke av armlenet og lime skrueinnfestninga i armlenet med TEC7, har nok sluppe i vulken. Litt tvilsom design heile det armlenet i grunnen. Får håpe det sit no då.
Gode forslag til felgar? Vil ha 16", hadde tenkt på Hydra, men det vart ramaskrik heime, det var visst dei styggaste felgane i heile verda, så får prøve å bevare entusiasmen litt der.
Galaxy syns eg ikkje er verdt det folk krever for dei, har jo eit sett med Gemini, men dei må då renoverast før ein kan ta dei i bruk på ein raud bil.
Vil altså ha orignalfelg, noko eg har gløymt? Blir også 20 mm utspacing på begge sider, for å stabilisere bakenden.
Erlend Dystland
08/08/12, 11:13
Pen bil du har fått deg, gaupe :)
Tror selv Gemini ville vært pent på den bilen :)
gull pilen
08/08/12, 11:55
grattis med godbit, vil tro siden det er en 136hk er det nok v eller vx3 kam i den orginalt så får nok et bedre resultat ved å putte i en a kam...
grattis med godbit, vil tro siden det er en 136hk er det nok v eller vx3 kam i den orginalt så får nok et bedre resultat ved å putte i en a kam...
Det er VX-kam, VX3-kammen er identisk, men den er avansert 3 grader. Dei tre gradene der hjelp mykje for igangsetting, så skal prøve med variabelt kamdrev på denne.
Grattis med fin bil:) Hvorfor ikke bruke polarisfelgene dine? Ellers er det bare å få lakket Geminifelgene å få dem på snarest, har ikke helt sansen for Galaxy.
Jeg har en vx3 liggende om du ikke satser på justerbart kamdrev:)
Grattis med fin bil:) Hvorfor ikke bruke polarisfelgene dine? Ellers er det bare å få lakket Geminifelgene å få dem på snarest, har ikke helt sansen for Galaxy.
Har lyst å ha felger som eg ikkje treng å bry meg så veldig om, men spørs om det ikkje blir løysinga uansett.
Planen no blir å få på komplett 240 turbo understell, men med bilstein bake.
Liten kuriositet med denne bilen, det står berre 240 GL på hekken på den, dette vart aldri montert når den var ny:
1840
1841
Nice:) Er ikke ofte man ser nye slike merker.
gull pilen
09/08/12, 07:31
Det er VX-kam, VX3-kammen er identisk, men den er avansert 3 grader. Dei tre gradene der hjelp mykje for igangsetting, så skal prøve med variabelt kamdrev på denne.
hadde vx3 i 940ien og følte den var noe slapp på bunn men kom seg på rundt 14-1500rpm...
hadde vx3 i 940ien og følte den var noe slapp på bunn men kom seg på rundt 14-1500rpm...
Den andre classicen, som er ein FK med 531 og VX-kam, der justérte eg fram kammen fire grader, vært ein heilt annan bil å dra i gang.
Nice:) Er ikke ofte man ser nye slike merker.
Skal tru om ein skulle ha laga reproduksjonar av desse når ein først er i gang? Er jo ein norgesspesifikk modell dette.
Slik ser klossane ut på ein bil som nett (under 2000 km sidan) har kome frå service og EU-kontroll hos Bilia Økern ut:
1849
Likt begge sider, virkar som stempla på eine sida er ganske faste også.
Var og kjøpte nye klossar og ny bremsevæske på Volvo, så får sjå om eg får igjen bremsene.
Så litt slitt ut til å komme gjennom en EU kontroll ja..
Aj, der var det ikke mye bremser igjen! Gleder meg til å se om du kan få tilbake glansen på denne her. :)
Aj, der var det ikke mye bremser igjen! Gleder meg til å se om du kan få tilbake glansen på denne her. :)
Den kan bli veldig mykje bedre, men det er ikkje håp om at den kan verte bra, begge framskjermane er skada, så får først sjå om det er håp om å få retta dei ut, utan å bytte dei. Men det har vore flekka ein del korrigeringslakk, og ny 601 lakk og 20 år gammal 601-lakk, har ein veldig til forskjell.
Vi får sjå, det er ein veldig fin ting å ha ein bil som ein ikkje treng å vere så redd for også.
gull pilen
09/08/12, 17:39
Den andre classicen, som er ein FK med 531 og VX-kam, der justérte eg fram kammen fire grader, vært ein heilt annan bil å dra i gang.
Blir på en måte litt annerledes det da du har en turbo som hjelper til allerede fra 1200rpm.. Men forsøk du...
Blir på en måte litt annerledes det da du har en turbo som hjelper til allerede fra 1200rpm.. Men forsøk du...
Luft er luft, var ikkje nok til å få fart på turboen. Blir annaleis på standardoppsettet.
Jeg tror patina er en ønsketenkning i dette tilfellet! Syns bilen så bra ut, jeg..
Liten kuriositet med denne bilen, det står berre 240 GL på hekken på den
Står vel sikkert GL i vognkortet også...?
Står vel sikkert GL i vognkortet også...?
Ja, det gjer det på alle classic, er levert frå fabrikk som GL, og solgt som GL med classicpakke her heime.
Bilen var i og for seg hel, pen, og velholdt utfra det jeg la merke til da vi kikka på den :) Også var det det artige med alle deler som var merka med Reg.nr. Vinduer, speil, støtfangere osv. :) Artig sak det der :)
Har berre sett dette på svenske bilar før, men då kan ein jo vere sikker på at det ikkje har vore bytta ut delar på den.
Nye baklykter er på veg :)
Fekk bytta bremseklossar på den framme, eina av klossane framme, var i praksis fastrusta i glideflata, heilt klart for liten bruk. Trur eg fekk dei til å gli skikkeleg no, eit av stempla på høgre side gjekk treigt, kom seg ein del, burde nok hatt overhalingskalipper eller repsett.
Bilen var i og for seg hel, pen, og velholdt utfra det jeg la merke til da vi kikka på den :) Også var det det artige med alle deler som var merka med Reg.nr. Vinduer, speil, støtfangere osv. :) Artig sak det der :)
Har berre sett dette på svenske bilar før, men då kan ein jo vere sikker på at det ikkje har vore bytta ut delar på den.
Sånn var min sennepsgule 1980 mod 244 også. Der stod regnr på alle ruter, fangere, speil, felger, blokk, topp, forgasser etc.. :) Litt betryggende i grunn :)
Nye baklykter er på veg :)
Fekk bytta bremseklossar på den framme, eina av klossane framme, var i praksis fastrusta i glideflata, heilt klart for liten bruk. Trur eg fekk dei til å gli skikkeleg no, eit av stempla på høgre side gjekk treigt, kom seg ein del, burde nok hatt overhalingskalipper eller repsett.
Originale lamper eller? : )
Of course, us-varianten, med refleks på sida.
Eit heilheitbilete frå i går, før eg prøvde å vaske den:
1867
Blir nok MYE penere når du har fått vasket og polert den :)
Of course, us-varianten, med refleks på sida.
Originale, som i hos Volvo? hva kom prisen på?
Blir nok MYE penere når du har fått vasket og polert den :)
Lakken er det nok ikkje så mykje håp for, det er krakkelering mange plassar, og å repare på denne lakken er vel nær umogleg. Den får gå gjennom vinteren, så får vi sjå kva som skjer, er den så bra som eg håpar på, er dette ein kandidat for ny lakk, og i det tilfellet, med klarlakk på.
Men litt polering skal den få, bilen log høgt av meg når eg prøvde å vaske den, lakken er ru som som ei kattetunge!
Originale, som i hos Volvo? hva kom prisen på?
Uorginale, Onkel Skrue i Molde (Beachee) hadde dei liggande på lageret sitt, eine lykta som står i på den lyseblå er ei strøken og orginal US-lykt, så får eg få tak i ei slik til, så kan eg had dei uorginale på den lyseblå, den kjem til å få leve hardare på bane etter kvart.
Asslift :) Nye skilt og baklampane frå den lyseblå :)
rustkongen
17/08/12, 13:11
Super fin bil du har fåttt tak i, liker spesielt når det er classic!! :D så tommel opp for den! :D
men et spørsmål om classic, fikk du den i stasjonsvogn, for jeg hadde en 93 mod for 2 år siden, den var kollidert så jeg skrota den....... noe jeg IKKE skulle gjort siden jeg har jigg til å rette ut med, denne hadde airbag, fx motor, som pappa solgte....., dette var tiden før jeg var volvo frelst...
stå på, du har meget fine biler! og kunnskapen du kan om volvo! leksikon på 2 føtter :D
Norsk cassic fekk du som stasjonsvogn, men berre i 92 trur eg, kan ikkje huska å ha sett 91 varianten av classic stasjonsvogn, rett meg gjerne på det. Andre land hadde sine classic-variantar. FX-motoren vart tydelegvis levert på ein del varevogner, nokre av Lillehammer-bilane og på politibilar, så det finn ein altså i 93, men då kun som motor, og ikkje som noko spesiell utstyrspakke.
Fekk gjort litt i helga, reparert trippteljar, resetknappen var knekt inne i instrumentet, lurer litt på korleis folk får til det.... Montert 80 mm turteljar av den matte typa, 52 mm klokke, også av den matte typa og bytta ut den digitale utetempen, med ein som var stabil:
1913
Den raude ledninga tilhøyrer ein alarm som er kobla ut, får fjerne alt som er i bilen av det, men det kjem nok til å ta tid.
1914
Målte forresten bilen til 1,07 l/mil no på omtrent 60 mil, litt høgare enn eg hadde venta, får skifte ut litt tenningsdelar og sjekke over bakbremser og sjå om det er litt å hente der.
Hm, knappen på tripptelleren er nok knekt inne i instrumentet på min 245 også. Hvordan det har gått til, vet jeg ikke - for det var slik da jeg kjøpte bilen for mange år siden. Men hvordan fikk du reparert det?
Hm, knappen på tripptelleren er nok knekt inne i instrumentet på min 245 også. Hvordan det har gått til, vet jeg ikke - for det var slik da jeg kjøpte bilen for mange år siden. Men hvordan fikk du reparert det?
Det er veldig enkelt:
Plukk ut kombinstrumentet (på volvospråk):
løys skruane rundt kanten, stjerneskruar med sekskanthovud
trekk av plasthuset
Då ser du denne luringen her:
1915
Bileta er tekne frå denne sida: http://cleanflametrap.com/speedo5/
Denne er trykt inn på den stanga som går over der, napp av den øydelagde og trykk innpå ny, Volvo har ny og den er ikkje spesielt dyr.
1916
Hvilken Billia handla du den knappen hos? må nesten vite det pga om jeg ikke kan fortelle dem på gjøvik det, så gidder dem ikke prøve og skaffe-.- de sitter ikke inne med deler til eldre volvo lenger... og da er det håpløst!
Hvilken Billia handla du den knappen hos? må nesten vite det pga om jeg ikke kan fortelle dem på gjøvik det, så gidder dem ikke prøve og skaffe-.- de sitter ikke inne med deler til eldre volvo lenger... og da er det håpløst!
Eg tok den frå eit delespeedometer. Er veldig enkel å sjå i vida på teikninga om dei slår opp.
Fint, det der så ganske greit ut. :) Noe jeg kan ordne selv en gang jeg er i nærheten av den bilen igjen...
Får se om jeg får hørt med dem en dag, men er ikke en billie jeg har vært borti med latere folk på delelager enn gjøvik lissom-.- de er for giddesløse, spess da det kommer til eldre volvo:/
Får se om jeg får hørt med dem en dag, men er ikke en billie jeg har vært borti med latere folk på delelager enn gjøvik lissom-.- de er for giddesløse, spess da det kommer til eldre volvo:/
Du får spørre etter Østlien senior eller junior, så får du nok hjelp :)
Jan-Einar Jenssen
25/08/12, 01:04
gratulere med nok en bil :) vilken skjebne får turbon nå ?
gratulere med nok en bil :) vilken skjebne får turbon nå ?
Turboen får seg nok ein ny heim hos V20T, den lyseblå classicen skal han få sveise opp :)
Nye vinterfelgar, fem stk Volvo Auriga:
2022
Blir 16" pigg til vinteren :)
No har eg fått eit problem, eit av stempla på høgre kalipper framme står fast, så då er det naturleg å kjøpe overhalingskalipper. Men!, det er gått ut frå Volvo :( Og BCB hadde minst 14 dagars leveringstid på kalipperet, om dei i det heile tatt fekk det inn.
Spørsmålet er, er ABS-kalippera stort sett identiske med vanlege ikkje-ABS Girling kalipper? Etter det eg kan sjå på delenummeret, så kan det sjå ut som om det er berre sjølve kalipperhuset som skiljer mellom desse to. Og då er det eit håp om å klare å overhale det.
Og midt i denne prosessen, så endar det vel med at den lyseblå blir donor igjen :(
Auto og Trailerparts fiksa sakene, 1300 kr utan pant: 2046
Jan-Einar Jenssen
12/10/12, 14:33
Auto og Trailerparts fiksa sakene, 1300 kr utan pant
trivelig butikk det dærre :) har som regel det meste av deler til volvo å er meget hyggelige på pris :)
trivelig butikk det dærre :) har som regel det meste av deler til volvo å er meget hyggelige på pris :)
Bestilte på tirsdag, hadde den i dag, fekk SMS om at den hadde komt. BCB kunne skaffe, kanskje om 14 dagar, men det kunne dei ikkje garantere.
Jan-Einar Jenssen
12/10/12, 14:58
Bestilte på tirsdag, hadde den i dag, fekk SMS om at den hadde komt. BCB kunne skaffe, kanskje om 14 dagar, men det kunne dei ikkje garantere.
er oppegående på leveringstid dem ja :) aldri tatt mere enn 4 dager når jag har bestilt av dem :)
slutta å handle av bcb jeg.. syns dem har kjip kundebehandling å bruker en evihet på å få tak i ting, viss dem får tak i det da..
slutta å handle av bcb jeg.. syns dem har kjip kundebehandling å bruker en evihet på å få tak i ting, viss dem får tak i det da..
Pluss at det fort kan gå ein halvtime i telefonkø for å kome gjennom, når du kjem gjennom så forstår korfor du venta så lenge i kø, dei har goood tid ;)
Jan-Einar Jenssen
12/10/12, 15:07
Pluss at det fort kan gå ein halvtime i telefonkø for å kome gjennom, når du kjem gjennom så forstår korfor du venta så lenge i kø, dei har goood tid ;)
mildt sagt :rolleyes:
No har eg fått eit problem, eit av stempla på høgre kalipper framme står fast, så då er det naturleg å kjøpe overhalingskalipper. Men!, det er gått ut frå Volvo :( Og BCB hadde minst 14 dagars leveringstid på kalipperet, om dei i det heile tatt fekk det inn.
Spørsmålet er, er ABS-kalippera stort sett identiske med vanlege ikkje-ABS Girling kalipper? Etter det eg kan sjå på delenummeret, så kan det sjå ut som om det er berre sjølve kalipperhuset som skiljer mellom desse to. Og då er det eit håp om å klare å overhale det.
Og midt i denne prosessen, så endar det vel med at den lyseblå blir donor igjen :(
Litt sent nå når du har fått tak i, men ja reppsett fra ikke ABS kalippere, passer på ABS kalippere.
Jeg overhalte mine for 2-3 år siden, med dette. Kjøpte reppsettet på BCB...
Må vel bytte den på andre siden også nå, for at bremsene skal bli jevne? ;)
Litt sent nå når du har fått tak i, men ja reppsett fra ikke ABS kalippere, passer på ABS kalippere.
Jeg overhalte mine for 2-3 år siden, med dette. Kjøpte reppsettet på BCB...
Ja, tenkte på dette, men eg mistenkte også at eg måtte ha eit nytt stempel, så då vart det straks litt meir arbeid.
Må vel bytte den på andre siden også nå, for at bremsene skal bli jevne? ;)
Burde ikkje vere eit behov nei, stempla bør vandre jamnt på begge side og verte likt utligna av det hydrauliske trykket i bremsesystemet. Får prøve og sjå korleis det blir, tar dei ujamnt, så er det sannsynlegvis luft som er det første problemet. Men med tanke på at dette eine stempelet, ikkje har ville vore med på leiken på ei stund, så har nok slitasjen på skivene vorte litt skeiv, får sjekke det også.
Under literen på mila på siste tank :) 0,9977 l/mil :rolleyes:
Men det er ikkje så ille, mykje av dette er køkøyring, har stått ein del på tomgang og noko bruk av AC, men bilen går forsovidt mykje varmt.
Har bytta eit grovskite luftfilter og kalipper, så skal sjå kva som skjer når det blir nye tenningsdelar også.
Tidsriktige og orginale takbøylar som følgte med bilen. I dag skal det hentast juletre:
2232
Børge Vikebø
16/12/12, 21:23
Bilde med tre også?? ;)
Bilde med tre også?? ;)
Vårt dårleg med det, men låg rett veg :)
Naturchips
16/12/12, 21:32
får ta av pynten å legge det på taket igjen ;)
Auriga felgene hen da? :)
Dei kjem på når eg forstår eg treng piggdekk :)
Eimen av brent olje la seg i garasjeanlegget, og eg tok til å mistenke at dette kunne eg ha noko med å gjere:
2637
Reknar med at det er halvmånen i toppen som har gitt seg etter 21 års teneste. Olja har hatt seg ein fest på eksosanlegget, har sikkert vore kjekt å vore bak meg i dag ;)
2638
Tydelegvis ikkje den einaste havaristen, er det eit hint om at det er 20. mars i dag?
2639
hehe, uansett flott bil ;)
Men korfor skulle den gi seg? Det mest nærliggande å tru, er at veivhusventilasjonen er dårleg, og/eller høgt trykk i veivhuset. Huskar ikkje om eg kompresjonstesta denne motoren, men skadar nok ikkje å sjekke det.
Men korfor skulle den gi seg? Det mest nærliggande å tru, er at veivhusventilasjonen er dårleg, og/eller høgt trykk i veivhuset. Huskar ikkje om eg kompresjonstesta denne motoren, men skadar nok ikkje å sjekke det.
Er nok trykk som gjør det ja. Skjedde på min bil fordi veivhusventilasjonen var plugga (!) .
Er ikke halvmåne på de "nye" toppene (de til 230/200 blokk) men et blendelokk/blendeplugg. Er naturlig å tenke på veivhusventilasjonen ja, da disse pluggene ikke er å anse som slitedeler.
Ja, stemmer nok det er heil runding ja, med tanke på at det skal vere ein fordelar der.
Får sjå om eg får den heim i dag, og rive ned oljefelle og sett korleis det står til der.
Blendelokket som har sprekt vil jeg tru :) Bakelitt som er gammal og sprø :) Dra 3 lag med gaffa-tape bak der ;)
Svært sjeldan med 240 som har Airbag OG ABS..
Flott bil :)
Svært sjeldan med 240 som har Airbag OG ABS..
Flott bil :)
Det er det, han kryssa av så godt som alt på denne, var sannsynlegvis berre skinn og elektriske vindaugsheiser bake som kunne bestillast til.
No er forresten bilen komen heim att fir eigen maskin :-)
Skjedde noko det samme med ein B230 motor eg hadde, då var veivhusventilasjonen potte tett. Måtte kjøpe nytt rør for massen som var inni røret var steinhard... :p
Snakka forresten med han med BMWen der, han hadde både ein 760 og ein 960 som han også veksla på å køyre, så me hadde oss ein god volvoprat medan eg venta på ein kompis skulle kome med olje :)
Og sekssylindret BMW også... :p
Det høres nesten utruleg ut, men denne har også fått litt omsorg no:
Svarte og heile dørlommer, kjøpt av volvo:
2749
Vi passerte eit lite jubileum:
2750
Sluttar aldri heilt å forundre meg denne bilen som har kun vore følgt opp på Bilia Økern, korleis klarar ein å gjere dette med spennrulla til kamreima?
2751
Fabrikksny A-kam på plass:
2752
I og med at eg ikkje hadde shims og ikkje fekk justért ventilane, gjekk bilen som ei bøtte møkk og var komplett ubrukeleg. Hadde lav komp på sylinder 1, der treng ein nok å gå over justéringa. Så vart VX-kammen montért tilbake, og plutseleg hadde eg bil som fungerte igjen :)
Bytta lykteglas og reflektor i venstre lykt, heldigvis den som var gammal og sliten.
2756
Ein del sår i denne etter lang og tro teneste:
2757
Desse små, dyre (50 kr/stk) og umoglege plastbitane til reflektoren er nok greitt å få med seg, delenummer for dei som treng:
2753
Plukka av dei stygge billige fjernlysa som ikkje tolte å få snø på seg og aldri var i rett posisjon:
2754
Ny reflektor og ingen fjernlys, plukka ikkje av festa på ekstralysa, for tenkte eg skulle få tak i nokre orginale Volvolampar der i staden:
2755
Ser ut som du må tørke litt støv i instrumentpanelet. :-p
Fint med nye deler. :)
Sendt fra min Note II
Skal du fortsette å ha denne, eller...? :p
Skal du fortsette å ha denne, eller...? :p
Veit ikkje, no er jo dette bruksbilen. Den er for god til å selje også, men eg kan overbevisast om det motsatte.
Er litt lysten på å få på eit sett med bilstein demperar på den, spesielt bakdemperane har begynt å verte før lause.
Veit ikkje, no er jo dette bruksbilen. Den er for god til å selje også, men eg kan overbevisast om det motsatte.
Er litt lysten på å få på eit sett med bilstein demperar på den, spesielt bakdemperane har begynt å verte før lause.
Ja, vel - jeg skal ikke prøve å overbevise deg om noe annet, for jeg synes i grunnen at jeg har nok 240 av senere årgang selv. Men når du har fått fullført de nærmest forestående bilhandlene, kan vi jo få en oppdatering på bilparken. :p
Treng jo ein vinterbil seinare også, men klarar nok å finne noko morsomt
Klem på et sett med Monroe Sense-a-track dobbeltvirkende gassdempere på den :) Da blir den behagelig :)
Har i grunnen sansen for oransje de carbon og bilstein sport, som burde vere mykje like demperar.
Kva fancyness er det Monroe demparen byr på?
Hadde tenkt å sette på Volvo senkesettet eg har, men trur dei fjærene skal sparast som orginaldel til ein orginalturbo i staden, så kan denne få Lesjöfors. Eller fins det nokon gode alternativ der?
Kjøpte eit sett med galaxy med gode Michelin dekk på med volvojinta.
Galaxy blir aldri feil :-)
2886
På tide med ein liten poleringsrunde? :) Blei bra med nye felger.
På tide med ein liten poleringsrunde? :) Blei bra med nye felger.
Stor trur eg vi seier....
Den raude med orginale fjøyrer og den blå med lesjöfors:
3311
Trur nok fjøyrene på den raude skulle fått fri snart.
På tide å få denne på vegen igjen, har stått på bukkar i godt over ei veke no.
Lekkasje frå vasspumpe, så ny orginal vasspumpe er handla inn.
Eksoslekkasje av den litt spesielle sorten: 3767
Greitt å ha litt delar liggande :-)
Har så godt som vore bremselaus bake, fann ingen rust på stempel, men eit eller anna er der nok, sidan støvtetningar har vorte harde og beskyttar ikkje lengre. Så etter 21 års teneste kan dei få fri. Nye byttekalipper frå Volvo er ikkje meir enn 800 kr frå Volvo med vår rabatt.
Så nye skiver framme, klossar rund baut, monteringssett framme og bake, og nye kalipper bake burde funke gjennom vinteren:
3768
3769
Burde gjøre susen det ja :)
Rulla eit stort tal i dag: 3797
Kjenner på at det trengs nye demperar no.
Skal vi anta at du kjørte i 4. gir på det tidspunktet? :D
Trygdespak her. Så turtall og fart stemmer ikke helt med 4 gir på manuell kasse ihvertfall ;-)
Her er det vel overdriven, ingen fjerdegir her, AW71-kasse, som er inne. Er temmeleg lavt turtal i 80 km/t på denne.
Ola er berre misunneleg på mitt fine japanske urverk, han må ta seg til takke med verket til ein grovsmed frå Köping :-D
Da ble det selvfølgelig noe annet. :p
Ja, hvis belastningen er lav nok, kommer den vel ned i 1800-1900 i 80?
Da ble det selvfølgelig noe annet. :p
Ja, hvis belastningen er lav nok, kommer den vel ned i 1800-1900 i 80?
Ja, blir jo stort liggande der. Er ikkje den burgunder din heilt lik?
Med tanke på automatkasse og turtall, jo da.
Den grå 245en har også automat (etter alt å dømme ettermontert...), men den "vil ha" litt høyere turtall i 80 vanligvis - da har den etter hva jeg oppfatter ikke "giret seg helt opp" ennå.
Med tanke på automatkasse og turtall, jo da.
Den grå 245en har også automat (etter alt å dømme ettermontert...), men den "vil ha" litt høyere turtall i 80 vanligvis - da har den etter hva jeg oppfatter ikke "giret seg helt opp" ennå.
Stasjonsvogn har anna rulleomkrets enn sedan. Sedan hadde vel 1:3,73 både med M47 og AW71, uvisst kva vogna hadde.
Samme dekkdimensjon på mine to, og det skal det nok vanligvis være på 244 og 245 av senere årsmodeller. Har inntrykk av at forholdet mellom fart og turtall på 245en er så godt som likt med 244en bare den kommer opp i litt mer fart (90-100).
Skal vere forskjellige speedometernummer, k-nummeret.
Jeg har hatt det for meg at nummeret var det samme, men nå har jeg sjekket noen bilder (siden jeg befinner meg langt unna disse bilene), og det ser ut til at 244en har K24964, 245en K24364.
Då får denne seg nye felgar, går opp ein tome frå i fjor:
4065
Bilen er så godt som solgt, den blir overlevert i påska. Men først må det jobbast litt på den, tenkte å bytte venstre kalipper først, men det er gått ut hos Budweg også, så får det blir overhaling der.
Galaxy felgane som stod her, er til sals for eit godt bod :)
Disse felgene som lå til salgs på forumet nå nettopp?
Disse felgene som lå til salgs på forumet nå nettopp?
Stemmer
Tenker de kler bilen veeldig godt :)
Bytte av skiver, klossar og montering av nytt repkit framme. Sparte dette til saltet var av vegen. Rekna med at eg måtte til å bytte kalipperet på venstre sida framme, men det var berre glidepinnane som var problemet. Meinar at det er ikkje meir enn omtrent eit år sidan det kom, og likevel ser det ikkje ut. Skiver meiner eg også har vore av ganske nyleg, og dei sat som fan pga rustkant inne i skiva. Sannsynlegvis fordi bremseskjolda har forvitra. men det virkar som saltet har vorte meir aggressivt siste året. Slo ut pinneboltane for å kunne bruke meir vold på skiva, utan å øydelegge gjengane.
4077 4078
Men alle likar jo nye og shiny parts:
4079
Og ein liten pust i bakken vart jo det:
4080
Er det en 81-83 Turbo vi ser der...?
Er det en 81-83 Turbo vi ser der...?
Til høgre ser du ei Emmaljunga barnevogn, den du tenker på? ;)
Tenkte på den vogna som tjener som bord for en kopp og en Snickers... :D
Tenkte på den vogna som tjener som bord for en kopp og en Snickers... :D
Trur du kan ha rett i det ja :)
Ser i en annen tråd at vi jo har blitt orientert om denne før - den har bare havnet under radaren i det senere. :p
Rutebytte på gang, etter 22 år må orginalruta gi seg:
4109
Rutebytte på gang, etter 22 år må orginalruta gi seg:
4109
Storo?
Men alle likar jo nye og shiny parts:
4079
...men ville ikke spandere på nytt skjold altså :D
Skjold er oppskrytt :-) bare å fjerne dem :-)
Storo?
Lysaker, på lokket
Då er denne reist, får sjå kva ein finn på av bruksbil.
Hvorfor? Denne var jo glimrende som bruksbil! :)
Man må jo variere litt, her er ein gammal og svart slitar som må få sjå litt asfalt også.
Då er denne reist, får sjå kva ein finn på av bruksbil.
Du får kjøpe min 240SE da, så du får oppgradert deg fra dissa Classic bilene. Legges ut etter påske en gang tenker jeg. Koselig bruksbil :D
Du får kjøpe min 240SE da, så du får oppgradert deg fra dissa Classic bilene. Legges ut etter påske en gang tenker jeg. Koselig bruksbil :D
Var det noko spanande på den? Automat/manuell?
Har eigentleg tenkt meg ein 960/s90 denne gang.
Men alle som kjenner meg veit at eg har ein tendens til å ende opp med ein 200.
Ikke kødd med no som funker ;-)
Var det noko spanande på den? Automat/manuell?
Har eigentleg tenkt meg ein 960/s90 denne gang.
Men alle som kjenner meg veit at eg har ein tendens til å ende opp med ein 200.
Even sin 245 SE har manuell., Som Even nevner er koselig bruksbil:)
Vil eigentleg ha luke, automat og klima. Og det utelukkar 245 og 262c. Men no er eg jo gift, så kamelar slukar ein på løpande band :-P
Då kjem denne heim att:
http://forum.vccn.no/img-dump/2020/04/203.jpg
Reiser rundt og henter hjem alle gamlebilene du nå. [emoji28]
Sent fra min SM-G970F via Tapatalk
Reiser rundt og henter hjem alle gamlebilene du nå. [emoji28]
Hehe, har allereide sjekka om gamle 760en er i live også. Veit ikkje heilt kva eg kjem til å gjere med denne, men skal tynnast i flåten her før vinteren igjen.
Ser den har vært avreg en stund. Hvordan er tilstanden på den? Som da den forlot redet? ;)
Den mørkeblå classicen kommer vel tilbake snart den også? ;)
Ser den har vært avreg en stund. Hvordan er tilstanden på den? Som da den forlot redet? ;)
Den mørkeblå classicen kommer vel tilbake snart den også? ;)
Den har ikkje vore avskilta, men den har ikkje vore eu-godkjent.
Langt i frå like bra som den var då den vart seld, den har fått eit visst ungdomspreg. Får nesten berre gå gjennom den, ta ei vurdering på karosseri, den lyseblå har behov for sveising, så det kan hende det er denne som bør få leve over.
Denne har kome tilbake i Lesjöfors høgde, etter å ha hatt desse fjørene framme, denne er godkjent med Lesjö i vognkort:
http://forum.vccn.no/img-dump/2020/07/126.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2020/07/127.jpg
Elles har denne fått seg meir solid motordeksel, kjekt å ha:
http://forum.vccn.no/img-dump/2020/07/128.jpg
Denne bilen yter motstand:
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/18.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/19.jpg
Tydelegvis var det Saab 900 demperar på den:
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/20.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/21.jpg
Eine sida klarte vi å få ut med jigg og slagters:
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/22.jpg
Neste dempar sat heilt vanvittig fast, 2 tonn med trekk og med alt ein hadde av vald frå undersida for å slå den ut:
http://forum.vccn.no/img-dump/2021/06/23.jpg
No blir det ein del blå/kvite-delar før det er håp om å få den på PKK.
Eksos må sveisast, der er det eit 3" JT-eksos anlegg med ekstraktorgreinrør, er vel stort sett eigna til å trekke til seg biltilsyn og politi. Toppen skal vere tatt av nokre miliimeter på, ein eller annan trimkam, justérbart kamdrev. Har aldri prøvd bilen, spanande å sjå om det fungerar og enda meir spent på om utsleppa på den går gjennom PKK.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.