PDA

Vis full versjon : Seriøse og Useriøse selgere/kjøpere

Sider : 1 2 [3] 4

Paul H
02/12/12, 10:12
ThomasR:Dette er første misfornøyde handelen jeg noengang har gjort på vccn,be-4-you,bilforumet.Har blitt endel år på forum nå.
Samtidig driver jeg egen bedrift og setter kunder i fokus noe jeg ikke får i gjengjeld hos deg!

Værste jeg vet er folk som ikke klarer og levere det som kjøper ønsker!!!!
Pengene var på konto mandag(overførte på fredag) og du fikk sendt på torsdag etter fristen,alle vet det at da går det en dag ekstra,jeg sa klart ifra at jeg måtte ha dem på lørdag.
Det var det eneste jeg ba om!
Du snakker om en deal at du skulle sende på onsdag?javel,pengene var på konto mandag om du kunne hatt forberedt deg bedre slik som alle andre på forumet gjør
når de selger deler,de skrur av delene når pengene er mottat på konto og dette var på mandag!Du fikk først sendt på torsdag.....

Er dette for mye og be om?

Synd at du måtte ut på forumet og klage på meg hilsen meget misfornøyd kjøper

ThomasR
02/12/12, 13:51
ThomasR:Dette er første misfornøyde handelen jeg noengang har gjort på vccn,be-4-you,bilforumet.Har blitt endel år på forum nå.
Samtidig driver jeg egen bedrift og setter kunder i fokus noe jeg ikke får i gjengjeld hos deg!

Værste jeg vet er folk som ikke klarer og levere det som kjøper ønsker!!!!
Pengene var på konto mandag(overførte på fredag) og du fikk sendt på torsdag etter fristen,alle vet det at da går det en dag ekstra,jeg sa klart ifra at jeg måtte ha dem på lørdag.
Det var det eneste jeg ba om!
Du snakker om en deal at du skulle sende på onsdag?javel,pengene var på konto mandag om du kunne hatt forberedt deg bedre slik som alle andre på forumet gjør
når de selger deler,de skrur av delene når pengene er mottat på konto og dette var på mandag!Du fikk først sendt på torsdag.....

Er dette for mye og be om?

Synd at du måtte ut på forumet og klage på meg hilsen meget misfornøyd kjøper

Som jeg har sagt til deg på sms så driver ikke jeg no bedrift og setter kunder i 100% fokus. selger litt gamle volvo deler privat og har ikke dette som jobb 8timer om dagen. Du sa Jeg skulle helst hatt de på lørdag ja men sender du før fristen går det greit. Jeg har ikke snøring på når posten har sine frister og sendet de med en gang jeg kom fra jobb. Du har IKKE forståelse for at uforutsette ting kan skje! Jeg sendte pakken på torsdag som jeg sa! Planen var jo selfølgelig og få gjort det på onsdag men du fikk beskjed om at det ikke skjedde. Har forklart deg hele historien. Men er ikke vits og krangle no mer! Som jeg har sagt til deg så jeg møter opp på døra di i morgen og du får pengene dine tilbake og jeg slangene siden du er så misfornøyd! Så kan du handle av noen andre! ThomasR

Paul H
02/12/12, 16:10
Ja okei jeg som kjøper har gjort feil og beklager at jeg endte opp med og kjøpe deler av deg.
Dummeste jeg har gjort på lenge.
Jeg beklager at du fikk pengene mine og håper du beklager at du ikke fikk ræva di i gear før på torsdag kveld.
Krangler trenger vi ikke og videreføre på et forum som har 10.000 brukere,det har ingen hensikt.Dette er mellom oss.
Noter meg gjerne som useriøs da du er den eneste som synes dette.
Nå legger vi denne saken død vis du klarer det?
Har bedre ting og gjøre enn og bruke mere energi på dette

Espen Title
02/12/12, 20:07
Høres ut som en j*** a barnehage full av sippete drittunger....

Hvis kjøper var sååå klar på at han måtte ha det til lørdag, burde selger klart å få sendt til onsdag hvis pengene var på konto på mandagen.

Punktum!!!

The Sven
02/12/12, 20:21
Er greit nok det hvis det er betingelsen for kjøpet, men en kan ikke snu opp ned på livet for å få sendt noe heller. Men da er det kanskje greit å få frem det før det blir en avtale. Er uansett ingen som hatt intensjoner om å lure noen i det tilfellet her så det er vel ikke så mye å mase om. Bare sørg for å kommuniser klart og tydelig før det handles, så er ikke dette et problem. Jeg vil uansett ikke ha betenkeligheter med å handle med hverken Paul H eller ThomasR pga dette.

TheStig
02/12/12, 21:07
Jeg vil rette en stor takk til mik4oj for oljetrykksmåleren jeg kjøpte av han. Det ble litt ekstra venting for min del pga en liten glipp under sendinga sånn at pakken ble sendt i retur og måtte sendes på nytt. Men selger ordnet opp og sendte pakken på nytt, så dette salget ble ingen særlig fortjeneste for selger siden han skulle ha 200kr inkl frakt for måleren, og pakken måtte sendes som norgespakke til 170kr.
Så jeg kommer til å føre over litt ekstra pga det, rett skal være rett.
Men all ære til mik4oj for at han strekker seg så langt for å gjøre kjøper fornøyd, enda jeg sa til han at han ikke behøvde å sende pakken på nytt. :)

-Respekt-

BlåFare
03/12/12, 04:09
Braathen142 anbefales, seriøs og rask og sende :)
Godt fornøyd med nøkkelringen :)

Daniel V
12/12/12, 02:20
Paul H og ThomasR:

Dette er første gang jeg har opplevd at noen har blitt ført opp her som useriøs selger pga at en pakke har kommet en uke etter mottatte penger, som var to dager etter det kjøper hadde ønsket.

Synes det er drøyt å kalle folk svindlere og useriøs selger når ting kommer en uke etter pengene er mottatt hos selger. Hvis du bestiller ting på nett fra butikker, pleier det så godt som alltid å ta en uke eller to fra de har mottatt pengene sine ;)

Du har jo fått det du har betalt for, i løpet av en uke, så skjønner virkelig ikke hva problemet er.

kompi
12/12/12, 15:09
har bare handle med han en gang å det gikk fint så kan anbefale han.
Myklevik. handla et R-sport ratt med boss av han, forhåndsbetalte å jeg fikk det en uke etterpå akkuratt i den standen han sa å viste meg på bilde.
syntes det tok litt tid med frakta men det kan ikke han noe for, ser mange andre her klager over leveringstider.
Posten gjør feil de å.

Jan-Einar Jenssen
12/12/12, 15:31
pass på å få sporingsseddeln når dere sender med posten. den er alfaomega viss posten roter bort/ ødelegger en pakke å påstår no anna..

ovlov86
12/12/12, 15:46
Paul H og ThomasR:

Dette er første gang jeg har opplevd at noen har blitt ført opp her som useriøs selger pga at en pakke har kommet en uke etter mottatte penger, som var to dager etter det kjøper hadde ønsket.

Synes det er drøyt å kalle folk svindlere og useriøs selger når ting kommer en uke etter pengene er mottatt hos selger. Hvis du bestiller ting på nett fra butikker, pleier det så godt som alltid å ta en uke eller to fra de har mottatt pengene sine ;)

Du har jo fått det du har betalt for, i løpet av en uke, så skjønner virkelig ikke hva problemet er.

Kunne ikke vært mer enig!

Paul H
12/12/12, 17:17
Må si jeg ble rettere irritert når pakken ikke kom på lørdagen som avtalt, pga lånt løfte bukk osv.
Skjønner nå at jeg burde nok hentet delene i steden men er ikke alltid like lett pga jobb,familie, osv
Ville bare ha delene som avtalt.Alt her i verden er planlegging.

Men dere har helt rett,ble dumt hele greiene
ThomasR er ingen svindler!det er det bare og fraskrive.Innholdet kom på tisdag og var bra pakket inn.

Paul H
12/12/12, 17:26
Til info for vccn brukere:

Når en sak blir tatt opp her inne så er det kun ofte en side av saken som kommer opp!
Ikke bli altfor enig bare når første mann skriver klager eller andre ting under forhandlererfaringer.
Har lest igjennom litt og ser at alle andre er enige og blir negative mot personen det er skrevet om.
Den personen har faktisk rett til og forklare seg!!!
Det er alltids to sider av en sak! Husk det.

I rest my case:)

Lars R
12/12/12, 19:29
Kjøpt noe deler fra lars-go40tic og Kauto som jeg har fått den siste uken. Begge to sendte raskt og delene ble pakket bra inn :D Handler gjerne med de flere ganger!

takker for god omtale :)
og om noen skulle gjøre handel med meg i fremtiden, både salg og kjøp, kan jeg informere om at det vil gå like smertefritt :)

Børge Vikebø
12/12/12, 20:01
Kjøpte en snutegrill til 245 min av Volvo-245-

Pakka kom hel frem, jeg er godt fornøyd :) Tommelommel opp!

gl740turbo
12/12/12, 20:39
Handlet nettopp av egil og de_icer :) Det var ikke noe å utsette på delene eller hurtigheten av sending :) Strålende fornøyd!!!

R.G
12/12/12, 20:49
Må si jeg ble rettere irritert når pakken ikke kom på lørdagen som avtalt, pga lånt løfte bukk osv.
Skjønner nå at jeg burde nok hentet delene i steden men er ikke alltid like lett pga jobb,familie, osv
Ville bare ha delene som avtalt.Alt her i verden er planlegging.

Men dere har helt rett,ble dumt hele greiene
ThomasR er ingen svindler!det er det bare og fraskrive.Innholdet kom på tisdag og var bra pakket inn.

hadde dere tenkt dere litt mere om så hadde dere å skjønt det å att om detta hadde blitt sendt ei uke før, så klarer posten fint å gjøre så pakken ikke kommer fram på 1,5 uke.

sender man en pakke eks på mandags mårran, så er det ikke dermed sagt den er framme på en lørdag. sjøl sender jeg mye og mottar mye pakker så jeg vet åssen posten her i norge fungerer. går jo kjappere å få noe tilsendt fra andre sida av dammen og rett på døra

Njål Nilssen
12/12/12, 23:07
Handla med Espen Titlestad igjen, fortsatt like fornøyd :) Anbefales virkelig :)

pskaret
15/12/12, 14:32
Har handlet en 140 fanger av Helgeland på forumet, anbefales fra min side, godt pakket og fort levert!:)

R-M-I
15/12/12, 15:05
Få innført en egen seksjon for tilbakemeldinger på handel..

Enkelt oppsett:
- kjøp/salg seksjonen
-- Tilbakemeldinger kjøp\salg
--- Brukernavn

Hver og en bruker har da ansar selv for å opprette en egen tråd der andre som handler med dem kan legge inn tilbakemeldinger.

Sånn det er nå er det UTROLIG rotete!!! Helt ubrukelig med én tråd der alle skriver.. Greit nok at det går an å søke osv.. Men hvorfor gjøre det sykt uoversiktlig, når det er MYE lettere å holde oversikt med en tråd pr. Bruker?

BlåFare
15/12/12, 18:55
Slik som du beskriver det, er jo slikt bilstereoforumet.no har det.
Noe som fungerer meget bra! :)

R-M-I
15/12/12, 19:32
Er sånn jeg har sett det bli gjort på utallige andre forum også... sånn det er nå er det sånn ca umulig å finne frem... noe som igjen gjør hele denne tråden nesten verdiløs. Da folk stort sett bare gidder å se hva som har skjedd de siste dagene her inne uansett når tråden får et nytt inlegg eller to..
Forslaget har blitt løftet flere ganger tidligere også, uten at det har skjedd nevneverdig med det. Ser ikke helt hvor vanskelig det skal vere å bruke 1.5 minutt på å opprette underforumet.. Eller i det minste gidde å diskutere det om NOK folk mener det er en god idè..

HarryVolvo
15/12/12, 19:42
Når jeg skal handle med noen, søker jeg dem alltid opp her i denne tråden først.. Går jo an å bruke "Søk i denne tråden"-funksjonen da..
Men er nok lettest slik R-M-I beskriver ja..

Børge Vikebø
16/12/12, 14:22
Dersom tanken er at undertråden er brukernavn,og så kan alle som har handlet at brukeren legge inn sine erfaringer i den tråden? I såtilfelle støttes den. Legge denne i forslagskassen kanskje?

Anders Dybvadsskog
16/12/12, 17:12
Den er ikke dum:)

Øygard
16/12/12, 17:22
Få innført en egen seksjon for tilbakemeldinger på handel..

Enkelt oppsett:
- kjøp/salg seksjonen
-- Tilbakemeldinger kjøp\salg
--- Brukernavn

Hver og en bruker har da ansar selv for å opprette en egen tråd der andre som handler med dem kan legge inn tilbakemeldinger.

Sånn det er nå er det UTROLIG rotete!!! Helt ubrukelig med én tråd der alle skriver.. Greit nok at det går an å søke osv.. Men hvorfor gjøre det sykt uoversiktlig, når det er MYE lettere å holde oversikt med en tråd pr. Bruker?

Når jeg skal handle med noen, søker jeg dem alltid opp her i denne tråden først.. Går jo an å bruke "Søk i denne tråden"-funksjonen da..
Men er nok lettest slik R-M-I beskriver ja..
Den dar søkefunksjonen er jo ikkje den beste då, og viss nåken har stava eit navn litt feil kjem det jo ikkje opp då.

Dersom tanken er at undertråden er brukernavn,og så kan alle som har handlet at brukeren legge inn sine erfaringer i den tråden? I såtilfelle støttes den. Legge denne i forslagskassen kanskje?

Eg har hjort det: http://forum.vccn.no/showthread.php?49387-forumdel-med-Seriøse-kjøpere-selgere

R-M-I
17/12/12, 17:22
Kjøpte kupévifte, bensinpumpe relé og ryggelysbryter fra BEKAA her inne :) alt kom frem helt.. Raskt til å sende.. Bare gode ting fra meg :)

Volvo-245-
19/12/12, 02:01
Kjøpte en snutegrill til 245 min av Volvo-245-

Pakka kom hel frem, jeg er godt fornøyd :) Tommelommel opp!

Solgte snutegrill Mr.Vikebø:) pengene ble overført som avtalt:) Gla du er fornøyd:)
Tommel opp her også:)

marhaugen91
19/12/12, 10:41
THolandsli
JP_Ra©ingTeam
Tirfonn
4x4vinge
Har handlet med disse med god suksess hos alle :)
kan trygt anbefale de

har solgt til
Greenshadow

som også gikk smertefritt :)

gl740turbo
20/12/12, 21:58
Handlet å fikk nettopp deler av Marius-Skau og smokemaker... De leverte kjapt etter betalingen var på konto så alt tok under en uke så er strålende fornøyd :) + i boken til de :)

Marius Skau
20/12/12, 22:34
+ i boka til deg og gl740turbo. Kjapp med betalinga og ellers meget oppegåendes :)

Olav
26/12/12, 15:19
Anbefaler ingen å handle med thomas89!

Jeg avtalte å kjøpe et par blinklys for snart tre uker siden, og overførte penger for dette 7/12 og har ikke hørt noe siden dette. Har kontaktet ham på PM, i denne tråden, på SMS, telefon og på facebook uten å få svar. Må nok bare anse disse pengene som tapt.

Lars R
26/12/12, 17:07

Jeg avtalte å kjøpe et par blinklys for snart tre uker siden, og overførte penger for dette 7/12 og har ikke hørt noe siden dette. Har kontaktet ham på PM, i denne tråden, på SMS, telefon og på facebook uten å få svar. Må nok bare anse disse pengene som tapt.

du er vel ikke den første ettersom jeg forstår :p

Øygard
03/01/13, 02:50
Er det andre her som har erfaring med Fotonet? Eg veit ikkje om han har prøvd å lura meg, men ikkje kjøp hos han viss det er nåke som hastar! Eg fekk ein bra pris på ein turtellar hos han og han fekk adressa mi og avtalte at han skulle senda når pengane var på kontoen hans. Eg sendte då PM tilbake og spurte om kontonummeret hans, men då var innboksen hans full. Han er tydlegvis ikkje so veldig aktiv på forumet, so det tok ganske mange veker før han fekk sletta nåken. Eg prøvde med jevne mellomrom, og til slutt hadde han sletta. Då fekk eg kontonummeret hans og skreiv at eg skulle betala samme kvelden. det gløymte eg, men betalte dagen etter og sendte PM om at no hadde eg betalt. Eg veit ikkje om han har lest den meldinga, men detta er also 2-3 veker sidan og eg har framleis ikkje sett nåke til verken turtellaren eller pengane. Han har jo handla mykje på detta forumet, og eg har aldri sett at andre har vore misfornøgd med han, so eg trur ikkje han prøvar å svindla meg, men ein kan jo bjynna å lura når det tar so long tid. Men viss nåken veit kva han heiter eller har tlf nr hans, hadde det vore flott:)

Jan-Einar Jenssen
03/01/13, 03:02
jeg har handla av han og det gikk nå bare godt :) tok litt tid da også men plutselig så lå det noe i postkassa :)
han var pålogga sist 01.01-13

Øygard
03/01/13, 03:07
Ja men då får me satsa på at det ordnar seg til slutt:) Det er heldigvis ikkje nåke som hastar.

Jan-Einar Jenssen
03/01/13, 03:08
Ja men då får me satsa på at det ordnar seg til slutt:) Det er heldigvis ikkje nåke som hastar.

får satse på det ja :)

Øyvind G
03/01/13, 09:13

Jeg handelt 4 dører av han og han kom å møtte meg i Drammen til avtalt tid. Dette var jeg meget fornøyd med så jeg tenkte jeg skulle kjøpe en baklampe av han også, men jeg skjønner det nå at jeg kanskje burde skaffe denne baklampen fra et annet sted?

Her er det jeg som har hvert treg, men blir jo litt i tvil når jeg leser slik som dette.

volvo
03/01/13, 23:17
Er det andre her som har erfaring med Fotonet? Eg veit ikkje om han har prøvd å lura meg, men ikkje kjøp hos han viss det er nåke som hastar! Eg fekk ein bra pris på ein turtellar hos han og han fekk adressa mi og avtalte at han skulle senda når pengane var på kontoen hans. Eg sendte då PM tilbake og spurte om kontonummeret hans, men då var innboksen hans full. Han er tydlegvis ikkje so veldig aktiv på forumet, so det tok ganske mange veker før han fekk sletta nåken. Eg prøvde med jevne mellomrom, og til slutt hadde han sletta. Då fekk eg kontonummeret hans og skreiv at eg skulle betala samme kvelden. det gløymte eg, men betalte dagen etter og sendte PM om at no hadde eg betalt. Eg veit ikkje om han har lest den meldinga, men detta er also 2-3 veker sidan og eg har framleis ikkje sett nåke til verken turtellaren eller pengane. Han har jo handla mykje på detta forumet, og eg har aldri sett at andre har vore misfornøgd med han, so eg trur ikkje han prøvar å svindla meg, men ein kan jo bjynna å lura når det tar so long tid. Men viss nåken veit kva han heiter eller har tlf nr hans, hadde det vore flott:)

PM sendt

Christian
04/01/13, 00:02
Mottok en pakke fra Alpejohn idag, delene var slik han sa de skulle være, og de var godt pakket inn. Tommel opp fra meg. :)

Øygard
04/01/13, 00:35
PM sendt

Takk for PM:)

jacobsen
06/01/13, 00:46

du er vel ikke den første ettersom jeg forstår :p

Henger meg på den. Han solgte trelister til 940 på VCCN-gruppa på facebook. Jeg slo til, vil ble enige om forsendelse, og jeg ga han navn, adresse osv.
Tiden gikk, i mellomtiden hadde jeg sendt gjentatte brev og innlegg på gruppa og etterlyst selger. Etter 2-3 uker fikk jeg endelig svar - han hadde glemt det og gitt dem bort.

Ser Øyvind.G var fornøyd, så kan hende han bare hadde en dårlig dag (eller 3 uker).
Ikke noe svindel, eller tapte penger altså

roffenn
13/01/13, 22:16
Var innom Marius-Skau og handla frontlykter, kjempekar :) Billig og grei med og gjøre :)

Øygard
17/01/13, 15:37
Jess, i dag kom turtellaren frå Fotonet, det tok riktignok nåken veker, men det viktigaste er at eg fekk han til slutt, og det seier andre som har handla med han og, at det kan ta si tid, men du får det du har betalt for til slutt:). Det skal og seiast at han har vore tolmodig med meg, for det tok si tid før eg betalte og litt sånt:)

Volvoguttn
18/01/13, 12:44
har handla en 16t med 3"dp av 16-ttr, førte over penger til han,. han skrev tll meg da pengene var på bok og pakken kom kjapt, veldig bra innpakket også. bare + til denne karen:)

kompi
22/01/13, 13:53
kjøpte et E-innsug av Wangen. var greit pakka inn, billigt å kort leveringstid. skal ikke se bort ifra at jeg kjøper fra han igjen. han får + hos meg

prebenhoyvik
23/01/13, 08:24
Kjøpte hvite blink til 940'n min av lars-go40tic. Fin pris og pakka fint inn, og var veldig fornøyd. Seriøs selger :)

Lars R
23/01/13, 08:32
Kjøpte hvite blink til 940'n min av lars-go40tic. Fin pris og pakka fint inn, og var veldig fornøyd. Seriøs selger :)

må også ta med at det var seriøs kjøper! :) sendte i oppkrav, pakka ble fort hentet ut og pengene kom inn! :) bare + til han!

Marius Skau
23/01/13, 08:39
Jeg handler mye her inne, og har til nu ikke vært borti nåkka store problem med noen :)

Er vell heller det at jeg til tider kan va litt treig med og få pakker avgårde :P Men pakken kommer alltid frem til kjøper :)

gl740turbo
23/01/13, 14:00
Jeg handler mye her inne, og har til nu ikke vært borti nåkka store problem med noen :)

Er vell heller det at jeg til tider kan va litt treig med og få pakker avgårde :P Men pakken kommer alltid frem til kjøper :)

Helt sant :) Men oss kjøpere blir alltid fornøyd så ingen problem :)

Kodja
30/01/13, 11:35

gjør som jeg gjorde for et par år siden, notorisk svindler som lurte penger. laget en egen tråd, samlet alle som hadde mistet penger ovenfor han og leverte politianmeldelse for svingdel med utskrifter av dialoger mellom meg og selgeren. han ble til slutt dømt og måtte tilbakebetale til samtlige. hvorfor utsette det eller anse det for tapt når fyren kan få det han fortjener via politianmeldelese?? jeg snakker da om Bernt\ Julius i mitt tilfelle...

Lars R
04/02/13, 11:44
Handlet akkurat et sidedeksel for midtkonsollen min av kvg4life!
Handelen gikk smertefritt, betalte på forskudd og pakken kom fort! :)
Bare + til denne karen! :)

gl740turbo
04/02/13, 17:46
Kan anbefale Thomas242 som god selger :) Kjøpte felger av han og uten tillegg i prisen leverte han de på døren :)

Pluss i boken til deg :)

R-israelsen
12/02/13, 20:09
kvg4life er ordentlig god å handle med, anbefales :- )

Ofs90
15/02/13, 21:58
Fikk en stor pakke med ThomasR her på forumet idag! førte over penger , og etter første betaling fant jeg flere deler jeg ville ha, som han la ved og sendte før han hadde fått andre betaling overført, pakken kom kjapt og smertefritt, jeg er i vertfall godt fornøyd med handelen og ambefaler folk og handle hos denne hyggelige karen! Handler gjerne hos han igjen!

10 poeng til deg ThomasR

Lars R
23/02/13, 19:35
Mottok pakke fra Marius Skau i dag. Tok noe tid før pakken ble sendt, men ble informert med engang hvorfor det tok tid, og det var gyldig unskylding for ventingen! :)
Veldig grei kar å handle med, og ingen gjerriknark!
++ til den gutten :)

AleksanderK
23/02/13, 19:40
Kjøpte chip av kvkleppe! Overførte penger og han sendte pakken dagen etterpå. Fikk den i dag!
Takker for god handel, og anbefaler han til dere andre! Null problemer what so ever :)

Børge Vikebø
11/03/13, 21:48
En aldri så liten handel med Karl :) Godt innpakket og som forventet. Står til meget + denne handelen :) Anbefales.

ArneR
11/03/13, 22:14
Har handlet med daruu, mattis, øygard og kompi, ingenting å utsette på noen av dem, de kan trygt anbefales å handle med. :)

Svartedal
12/03/13, 11:11
Kjøpte en instrumentdimmer til 850 av Svirre, anbefales! Jeg er fornøyd, og 850`n til dama har det bra igjen ;)

R-M-I
12/03/13, 12:35
Kjøpte et BSR-Filterkit hos Sveinung. Selger sendte ut med en gang. Eneste minus her var vel fra MIN side, da betalingen av en eller annen merkelig årsak ikke gikk gjennom når den skulle.
Alt ordnet nå though :)

Øygard
12/03/13, 18:45
Har handla med Olaven, og kan anbefala det:) ArneR har handla med meg og me er fornøgd begge to.

ovlov86
12/03/13, 18:47
Handla med turb00le. Pengene kom som avtalt.

Karl
13/03/13, 13:59
En aldri så liten handel med Karl :) Godt innpakket og som forventet. Står til meget + denne handelen :) Anbefales.

Ditto, bra du ble fornøyd:) Tror den er litt spesiell den saken du kjøpte, har ikke sett en sånn noen andre steder.

ArneR
14/03/13, 21:14
Handlet turbo fra B204FT fra G.O, og den ser bra ut, fikk ikke noe sporingsnummer som vi ble enige om, men alle kan være litt distré innimellom. :)
Alt i alt, jeg kan anbefale å handle med ham.

Øygard
15/03/13, 17:20
SondreL og ein an fyr var nettopp her og kjøpte ei frontplata og ein grill. Dei var hyggelege og greie, so eg kan anbefala å handla med han. Håpa dåke rakk ferjo, eg skulle jo vore ferdig å demontera før dåke kom...

gl740turbo
16/03/13, 00:34
SondreL og ein an fyr var nettopp her og kjøpte ei frontplata og ein grill. Dei var hyggelege og greie, so eg kan anbefala å handla med han. Håpa dåke rakk ferjo, eg skulle jo vore ferdig å demontera før dåke kom...

Jeg er overhode ikke enig!!! Han lovet å komme med salgsmelding på en bil jeg kjøpte av han, men han kom aldri og nå svarer han ikke!!!

Øygard
16/03/13, 16:25
Jeg er overhode ikke enig!!! Han lovet å komme med salgsmelding på en bil jeg kjøpte av han, men han kom aldri og nå svarer han ikke!!!

Det var ikkje bra, men denne handelen gjekk i alle fall fint:)

Voolvoo
25/03/13, 15:41
Legger ut Batland som seriøs selger! :)
Jeg overførte prisen på postoppkravet til han, Han så pengene kom inn og skrudde av å sendte samme dag :)
Storfornøyd med Forgasseren! :)

Tusen takk for en god og knirkefri handel:)

Batland
25/03/13, 19:31
Takk det samme.
Kan anbefale Voolvoo som kjøper. :)
En ryddig og rask kar å handle med.

marhaugen91
25/03/13, 22:40
Handla med Boris2k gikk kjempe bra :)
Er å anbefale!

Anders Dybvadsskog
10/04/13, 11:55
Handla chip av kvkleppe i går tirsdag, ankom i dag:) topp service og grei kar. Tommelen opp:)

crazyclomp
12/04/13, 00:50
Handlet en veiv fra Eskil95. Pakken var godt pakket og raskt levert uten noe som helst tull. Kjempe grei å handle med! :D

turbohjelle
12/04/13, 07:25
Kjøpte avlastningsventil av AndersD. Kjapt og veldig greit, beste privathandelen jeg kan minnes. Ventilen var pakket inn over all forventning.

Anders Dybvadsskog
12/04/13, 09:26
Kjøpte avlastningsventil av AndersD. Kjapt og veldig greit, beste privathandelen jeg kan minnes. Ventilen var pakket inn over all forventning.

Selv aldri hatt en så hurtig handel:p prøvde tappert å pakke den inn så den ikke skulle gå istykker:)

BlåFare
15/04/13, 22:04
Kan anbefale 'aero*' som seriøs kjøper, overførte hurtig og jeg sendte like hurtig tross mye jobb. Satser du blir meget fornøyd med delene.

The Bear
18/04/13, 10:19
Brukeren ''ofergest'' er ein meget useriøs selger. Han hadde ein B230FK maskin han ville selga meg, avtalte tid ei helg i Februar for henting. Skulle møtest på halvvegen. Tok med heim bil på Fredagen, klar for å hente bil på Lørdag/Søndag. Starta med at han slutta å svare på alt som hetter telefon, ringte han sikkert 30-40 gonger igjennom heile helga. Så kom Søndagskvelden, og eg hadde ikkje hørt ein drit. Pappa for på jobb med bilen igjen, og eg måtte sette pengene eg skulle betale motoren med inn i banken igjen. Mandagskvelden ringer han igjen å seier han fekk problem med familien tydeligvis, og det hadde tatt alt fokuset. Skulle komme neste helg å hente motoren. Tok med heim bil på Fredag, klar for eit nytt forsøk. Ringte Lørdag morgon for å sei at vi var på vei til ferja. Det enda opp med akuratt det samme. Umulig å få kontakt med han på både hustlf. og mobiltlf. Kjørte heim igjen, ganske skuffa. Etter det har eg ikkje hørt snurten av han. Ikkje det at eg skal ha den motoren no, men eg kunne godt tenkt meg ein forklaring på dette :)

henrik940
18/04/13, 14:18
oeb er en fin fyr å handle med! :)

Hammervoll
21/04/13, 20:25
Badass240 skulle sende meg en bakvinge, overførte penger og han hevder å ha sendt pakka!...
Dette var rundt 11. februar. IKKE fått pakka, IKKE fått pengene tilbake som han lovte meg.
Svarer IKKE på tlf, meldinger, facebook eller her på forumet.

Anbefales ikke!

marhaugen91
21/04/13, 20:55
Kkromcke og Tommen er å anbefale :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Sollien
23/04/13, 16:19
kan trygt anbefale Espen Title som selger, holdt meg oppdatert hele veien og pakka stålbiter så de hadde overlevd en atomkrig ;) aldri sett så mye bobleplast rundt så tykt stål :P

Maskinfilla
30/04/13, 20:43
Gjorde ein strålende handel med Svirre her på forumet!
Kan anbefales hvis andre også er heldige å skal handle av ham!

Petter M
30/04/13, 22:28
Handlet noen deler ifra de_icer :) Ikke noe å utsette på handelen :)

Øygard
13/05/13, 19:42
Har handla med The Bear og han ordna med frakt og delane var i betre stand enn forventa, prisen var det heller ingen ting å sei på. Kan anbefala på det sterkaste å handla med han. :)

jacobsen
14/05/13, 16:06
Ser det er flere som har dårlige erfaringer med 'Moslet'. Han skulle sende meg noe interiør greier for 3 uker siden, og nå hører jeg ikke fra han lengre..
hvor vanskelig er det egentlig å sende ei pakke?

ovlov86
14/05/13, 16:12
Ser det er flere som har dårlige erfaringer med 'Moslet'. Han skulle sende meg noe interiør greier for 3 uker siden, og nå hører jeg ikke fra han lengre..

Sjokkerende....

Sendt fra min Note II

Jannern
14/05/13, 23:31
Har handlet med Kvkleppe og Stefan1980 og begge var seriøse å handle med. Delen fra stefan tok litt tid men det var posten sin feil siden jeg hadde sporingsnummer og alt så hadde kontroll. Veldig fornøyd med kvkleppe som tilogmed kom innom med delen jeg skulle ha uten å kreve noe ekstra for det!! Stor pluss fra meg!

Har også hentet girkasse av Helgeland. Den var i grei stand og fungerer fint. Var litt småtteri som måtte gjøres for å få den til å passe men brukte det bare oppatt fra den gamle kassa så det gikk fint :) Han anbefales å handle med. Koselig kar som slo av en prat!

Pwrvolvo
15/05/13, 06:09

Overførte penger til Moslet for snart 2 1/2 mnd og har enda ikke sett snurten til noe deler. Har hatt kontakt der det ble sagt at jeg skulle få penger tilbake ,men det ha da ikke enda skjedd.

oeb
15/05/13, 22:46
Det med Moslet går igjen flere ganger, jeg anbefaler ingen å handle med han uten at det blir sendt i oppkrav.
Tok flere uker før jeg fikk deler jeg overførte penger på forhånd for. Ikke var han seriøs nok til å svare for seg heller.

olekr93
16/05/13, 07:50
noen som har erfaringer med stifler her inne ?

Aashome
17/05/13, 22:10
Vil ikke anbefale RUNE-T5r. Sendte en del til han 8. Mars i oppkrav. På en eller annen måte fikk han ut pakka uten å betale. Fikk beskjed om at han skulle overføre penger til meg, og ga han kontonr mitt et par dager etter han hentet ut pakken. Gikk flere dager uten at jeg så noen penger, sendte derfor en ny PM uten å få svar. Sendte en ny PM en uke senere og fikk beskjed om at han hadde mistet kontonr mitt og ba om det på nytt. Ennå fikk jeg ikke noen penger inn på konto, og nå har han ikke svart på de 2-3 siste PM selv om han har pålogget etter at jeg har sendt de!

Er snakk om 600 kr bare, så er ikke så veldig viktig å få de. Men vil bare informere dere om at jeg ikke anbefaler han.

Loggy
17/05/13, 22:28
Hans-ingve er troverdig kjøper ;)

Daruu
17/05/13, 22:41
Vil ikke anbefale RUNE-T5r. Sendte en del til han 8. Mars i oppkrav. På en eller annen måte fikk han ut pakka uten å betale. Fikk beskjed om at han skulle overføre penger til meg, og ga han kontonr mitt et par dager etter han hentet ut pakken. Gikk flere dager uten at jeg så noen penger, sendte derfor en ny PM uten å få svar. Sendte en ny PM en uke senere og fikk beskjed om at han hadde mistet kontonr mitt og ba om det på nytt. Ennå fikk jeg ikke noen penger inn på konto, og nå har han ikke svart på de 2-3 siste PM selv om han har pålogget etter at jeg har sendt de!

Er snakk om 600 kr bare, så er ikke så veldig viktig å få de. Men vil bare informere dere om at jeg ikke anbefaler han.

Da hadde jeg krevd penga av posten...

jacobsen
17/05/13, 23:55
Overførte penger til Moslet for snart 2 1/2 mnd og har enda ikke sett snurten til noe deler. Har hatt kontakt der det ble sagt at jeg skulle få penger tilbake ,men det ha da ikke enda skjedd.

Det med Moslet går igjen flere ganger, jeg anbefaler ingen å handle med han uten at det blir sendt i oppkrav.
Tok flere uker før jeg fikk deler jeg overførte penger på forhånd for. Ikke var han seriøs nok til å svare for seg heller.

Har selv ikke overført penger til vedkommende (vi ble enig om oppkrav). Så ingen penger tapt heldigvis, men er likevel grenseløst irriterende fordi vi ble enige om salg, og pakken skulle bli sendt med posten for snart 4 uker siden

600,- er da penger det også. Men dette har jeg ville tatt med posten, samt selger selvfølgelig

NikolaiB
18/05/13, 07:42

Jeg håper virkelig at dette stemmer Marius.

Volvoguttn
08/06/13, 16:16
kjøpt tankpumpe og oljekjøler av EmilHetty, bare posetivt å si om han, førte over penger på tirsdag og henta pakken i dag :)

skurk
08/06/13, 23:40
EmilHetty virker som en grei kar.
Overførte penger til han i forrige uke.
Han sa det ville ta litt tid å respondere siden han var bortreist.
Kontakta meg som avtalt,men det hadde kommet bort en liten del av den "pakka" han solgte.
Tilbød meg avslag i pris.
Siden jeg ikke er spesiellt glad i penger, så sa jeg at hva han valgte å gjøre var helt opp til han.
Tror jeg skrev ordrett "send en forundringspakke du" :-)

Er litt spent på hva jeg får egentlig :-)

Naturchips
14/06/13, 16:10
Handlet med Øygard igjen, kan fortsatt anbefale han :) ikke noe å si på prisen.
Jeg var litt seint ute pga skulle vrake en bil, men betalte litt ekstra for den tapte tiden :)

jompa
23/06/13, 15:00
Kan anbefale "PWRVOLVO", kjøpte motor av han, alt i skjønneste orden :)

jompa
23/07/13, 00:58
Kan trygt anbefale "Laars" som seriøs kjøper, sendte pakke til han som oppkrav, alt i orden :)

AleksanderK
05/08/13, 10:14
Anbefaler Volvo_Lars som seriøs selger!
Kjøpte 2 motorer og diverse deler for å rettstille T5 i 940. Kjempehyggelig fyr med bra peiling!

Dimmern
11/08/13, 14:28
en STOOR anbefaling av GL740turbo.
Jeg bytta ett lass med deler med han, og fikk bla. Ett sett justerbre koni, den ene koni demperen gikk kun 10 mil før den sprakk. Fortalte dette til han, og kunne derfor "velge" utifra hva deler han hadde og fikk dette fritt tilsendt som "trøst" ;)
Og nå har han laget chip til meg mens jeg har vært på ferie, og sendt den uten å få betaling i forveien :)

Så han anbefales virkelig!

Christian
11/08/13, 14:31
Min erfaring om "turbohaugen" er at han ikke er seriøs som kjøper.

R.G
11/08/13, 14:59
Min erfaring om "turbohaugen" er at han ikke er seriøs som kjøper.

fler om den

crazyclomp
11/08/13, 15:03
Jeg skulle hente en motor hos han, og skulle komme å hente den i begynnelsen av uken som kom, for da skulle jeg nedover fra før av.
Dagen kom, og det var ikke svar å få verken på sms, tlf eller pm på forumet.
Så får jeg svar etter 5 dager eler noe der han sier at han hadde vært uten telefonen og noe greier. Må da gå an å gi beskjed om man har laget en avtale.

gl740turbo
13/08/13, 23:33
en STOOR anbefaling av GL740turbo.
Jeg bytta ett lass med deler med han, og fikk bla. Ett sett justerbre koni, den ene koni demperen gikk kun 10 mil før den sprakk. Fortalte dette til han, og kunne derfor "velge" utifra hva deler han hadde og fikk dette fritt tilsendt som "trøst" ;)
Og nå har han laget chip til meg mens jeg har vært på ferie, og sendt den uten å få betaling i forveien :)

Så han anbefales virkelig!

Takk for det og håper du er fornøyd :) Tok litt tid pga data krasj, men fikk låne kjerringen sin å laget meg noen nye chip map så alt ser ut til å fungere bra :)

Madice
19/08/13, 19:16
Har den siste tiden handlet med Fevelen, Acalewia og Tinnsoldaten..
Alle sendte raskt, pakkene var meget godt pakket, og alt gikk bra!
Kan anbefale alle disse 100%:)

Øygard
02/09/13, 19:49
Har nyleg handla med Kermitt og 240racing. Er fornøgd med begge og kan anbefala å handla med dei. Eg betalte på forskudd til begge og begge to sendte delane og dei var godt pakka inn:)

Brandstad
07/10/13, 17:04
Har handlet deler av diverse folk på forumet. Disse har jeg gode erfaringer med: De_icer, kvkleppe, Sir_kim, multin og kenta68

Nero
21/10/13, 16:41
Kjøpt en bunnpanne av bortstun. Den var som beskrevet og motatt innen rimelig tid, takk for handelen :)

AleksanderK
29/10/13, 22:28
Anbefaler turb00le som seriøs selger!
Kjøpte Jørgen.G boks av han, med coiler og kabelmatte til de. Sett bort i fra somling fra min side så gikk dette veldig bra! Sendte kjapt etter penger var på konto, og alt ser helt og pent ut :)

Rusaanes
01/12/13, 22:12
Tomm garli er en meget useriøs kjøper! Vet ikke om han er her på forumet men.

2førr10
01/01/14, 21:51
Jeg har handlet fra Haug, Tinnion, yengis, B200T og Marius Skau her fra forumet, alle har vært seriøse og sendt det vi ble enig om i handelen :)

Michelle
03/01/14, 17:26
Alle mine erfaringer med kjøp / salg på forumet har vært så langt positive. Med de som har blitt noe av, finnes noen useriøse selgere som har solgt mens tingene har vært lovet bort til meg, men ting som jeg har forskuddsbetalt for har jeg hatt kun fine erfaringer med så langt, ikke at jeg kan nevne mange her siden jeg er glemsk. Men Sirkim og de_icer er to stk jeg husker som kan anbefales :)

Sent from my iPæd

Petter M
04/01/14, 22:55
Handlet Coilovers av "Laloba".

Varene var godt pakket og alt gikk som det skulle :):)

245 gl
22/01/14, 17:44
Til nå ræva erfaring med "Marius Skau " her på forumet , er bare snakk om småpenger men TENK hvis dette hadde vært snakk om en del penger...

Øygard
22/01/14, 18:00
Det var rart, eg har ikkje handla med han sjølv, men eg har sett at det er veldig mange som har handla med han og er fornøgd.

Marius Skau
22/01/14, 18:24
Til nå ræva erfaring med "Marius Skau " her på forumet , er bare snakk om småpenger men TENK hvis dette hadde vært snakk om en del penger...

Henger ikke med her jeg? :O
Har du ikke fådd delen enda? :S

Ska innrømme at jeg har vært litt treig med årets første pakker. Men alt kommer frem til syvende og sisst :)
Men har sendt deg en på 245gl

Ola Moen
22/01/14, 18:31
Jeg har kun god erfaring med Marius... :-/

Marius Skau
22/01/14, 18:31
Jeg har kun god erfaring med Marius... :-/

Fint og høre :)

Grenrøret og dysene er foresten påtur til deg ass we speak :)

henrik940
22/01/14, 18:39
Fint og høre :)

Grenrøret og dysene er foresten påtur til deg ass we speak :)

Rumpe vi snakker?

Marius Skau
22/01/14, 18:40
Rumpe vi snakker?

Det er mye rart som sendes til Ola ;;)

Ola Moen
22/01/14, 19:01
Good shit :-)

245 gl
22/01/14, 21:06

Nå har "Marius Skau" tatt kontakt og det ser ut som han ordner opp ! :)

Ola Moen
22/01/14, 21:24
Må ha vært en glipp :-) Maruis er ei rørekølle til tider, men ingen kjeltring :-)

Marius Skau
22/01/14, 21:42
Må ha vært en glipp :-) Maruis er ei rørekølle til tider, men ingen kjeltring :-)

Kunne ikke sagt det bedre :D

Ola Moen
22/01/14, 22:28
Jeg har ikke noe negativt å si om noen her inne ang kjøp og salg. Var ett tilfelle med en, men det ordna seg fort.

Daniel V
24/01/14, 14:21
Har heller ingen nevneverdige ting, bortsett fra en som skulle hente en gratis motor hos meg som var lite hyggelig, samt en som solgte meg komplett tannstang til 240en som brukte 2 mnd på å sende den. Husker ikke navnet på han, men han var her inne.

Revell
24/01/14, 19:13
Kan virkelig anbefale og Selge til Premie her inne :) Solgt ett sett med felger til han og fikk 4000kr først og så når felgene var motatt ble resten sendt. helt smertefri handel (eneste surret var han fra Easybring som mistet hjulet på vei fra Telemark til Trønderlag :p )

jabbajohn
26/01/14, 03:26
2førr10 er ingen person du vil gjør en jobb for i bytte mot deler.... Skifta clutch for han og skulle ha en b230at motor i betaling. plutselig skulle han ha 10k for motoren selv om jeg allerede hadde skifta clutchen for han og tatt ut motoren fra delebilen..... men etter mye om og men fikk jeg til slutt motoren som avtalt men har enda ikke fått radiatore og starteren.... hadde en avtale om at jeg skulle ha motoren og alt rundt den som hørte til... er en sleip jævel han der 2førr10 iallefall

2førr10
26/01/14, 04:14
Først og fremst vil jeg bare si at dette var en "handel/deal" utenfor VCCN. Ja, jeg fikk hjelp til å bytte clutch, og greit han skulle få en motor i betaling. Uten å vite så mye om motor så fannt jeg ut at en orignal at motor er verdt ivertfall litt, det innebærer hele motoren med turbomanifoild og turbo på, orginal at bunn med retur rør, orginal oljekjøl med slanger og sandwitch, hele pakka, downpipe óg. Jeg synns 1000 kr for en at motor er billig! men greit han fikk den.

Forresten, det var min (vennekrets, ikke jabbajohns) garasje/verksted og det var mine verktøy. Noe jeg syns har noe å si.

Takk for frekkheten!

Til sist vil jeg bare si at jeg skal finne frem en starter og radiator til han, jeg orker ikke noe krangel, vi (han og jeg) er uvenner og kommer ikke over ens, men dette har ingen innvirkning på forhold til andre jeg har på forumet her eller andre bekjennte. De jeg har handlet av har fått pengene sine! Og de som vil handle fra meg (når jeg har noe å selge) skal få det de betaler for! :)

jabbajohn
26/01/14, 12:41
Greit nok at du syns motoren er verdt noe.... men når man allerede hadde en avtale... da er det gale og plutselig og ombestemme seg.. og det var ikke bare en gang du ombestemte deg heller så ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

2førr10
26/01/14, 13:18
250kr som du sa tidligere i facebook chatten at du kunne gi for motoren, og at jeg får tilbake presseningen jeg var snill å låne deg for transporten av motoren og fjørene som du tok uten å spørre. Du får starter og radiator, samt hele resten av motoren du allerede har fått :)

jabbajohn
26/01/14, 13:23
250 kr sa jeg at jeg kunne gi for motoren før du dreiv og maste på meg om at jeg måtte ta noe betaling ;) jeg spurte deg om fjørene den gangen jeg var med og så på delebilen :) og da sa du det var greit ;) Presenninga har ikke jeg bruk for så den skal du fint få tilbake når jeg har fått radiatoren. samme gjelder fjørene om du vil ha dem tilbake ;) Men jeg er fornøyd så lenge jeg får det som mangler.... Men vil fremdeles ikke anbefale deg som en person og gjøre en byttehandel med :) Enkelt og greit ;)

Marius Skau
26/01/14, 13:26
Har handla med dere begge :)

Og mest + til 2førr10!!

2førr10
26/01/14, 13:43
Som du sier selv, og har sagt tidligere, du (en) har sagt det du (en) har sagt, 250 kr er ingenting for en motor :) Maset har jeg aldri gjort, kansje i oppfattning for deg, men ikke helt etter andres oppfattning :)

Takk i likeså, jeg vil ikke anbefale deg heller. Men det er opp til en hver hvem en vil handle med. :)

Marius: Hyggelig å høre at du virker fornøyd med meg, jeg vil anbefale dere andre til Marius Skau :)

Lars R
26/01/14, 13:49
okei, dere har et problem med hverandre :) forum, facebook og internett generelt er et flott sted for å snakke sammen og komme til løsninger, men har dere hørt om ansikt-til-ansikt diskusjoner? kommer som regel mye mer ut av det dersom begge to står med henda på ryggen :)

jabbajohn
26/01/14, 13:52
okei, dere har et problem med hverandre :) forum, facebook og internett generelt er et flott sted for å snakke sammen og komme til løsninger, men har dere hørt om ansikt-til-ansikt diskusjoner? kommer som regel mye mer ut av det dersom begge to står med henda på ryggen :)

har foreslått det ett par ganger men hver gang jeg har møtt på han har alt vært som det skal... derigjen senere på dagen har det blitt skrevet igjen til meg at han skal ha penger for motoren ;) så har ikke akkurat vært mye hjelp i når personen det gjelder ikke tør og si ting in real life ;)

2førr10
26/01/14, 14:02
Det har vi. Stemmer, ja, vi har. Det ender i kraftig krangel. Denne handelen/avtalen har ingenting med VCCN å gjøre, mener jeg på, siden dette er/var uttenfor byttehandel, men John må drage med seg problemet hit på forumet og jeg kan ikke bare sitter her uten å si noe. Jeg har gått ned i pris på motor flere ganger og synns at 250kr er til å være en motor er ingenting!

jabbajohn
26/01/14, 14:13
Hvorfor argumenterer du fortsatt med at 250 kr er billig for en motor ? Vi har forstått det altså, poenget mitt var at du har ombestemt deg mange ganger.. Og av den grunn kommer iallefall ikke jeg til og gjøre en avtale med deg uansett hva det gjelder ;) Var ikke meninga og starte noe stor diskusjon her altså.... Jeg vet ikke hvordan du oppfører deg mot andre når det gjelder byttehandler og tjenester, men på grunn av egen erfaring vil ikke jeg anbefale deg....
Lurer også på når det har endt i heftig krangel når vi har møtt på hverandre ? Så vidt jeg kan huske (jeg har langt ifra dårlig hukommelse) har det endt opp med at du ikke sir en damn shit og bare blir enig tilslutt, og etter vi har dradd vær for oss har du ombestemt deg igjen.

Har ikke skrevet dette for og henge deg ut, men bare for og opplyse andre om mine erfaringer med deg ;)

Så kan vi legge denne diskusjonen død, og være ferdig med det ?

2førr10
26/01/14, 14:39
Det er billig, og du sa du var villig med å gi den summer jeg har sagt, men som jeg har gjort flere ganger når vi har kranglet, jeg gidder ikke å krangle så jeg legger meg helt flat, du betaler ikke et øre og jeg får de delene jeg skal ha og du får de du skal ha.

Nå dikter du opp, men greit.. jeg oppfører meg skikkelig, ærlig og seriøs mot andre, men som du og andre ser her, så har vi to en dårlig tone. Greit, du vil kansje ikke anbefale meg, enn vil jeg anbefale deg. Jeg er veldig fast og bestemt som regel, litt mer beskjeden i ekte person, men siden jeg har møtt deg i person så har jeg følt meg mer eller mindre truet.

Du har ikke vært direkte fin mot meg vil jeg si, du vet godt selv hva du har skrevet til meg og kallt meg på facebook chatten.

Det har jeg ønskt å gjort lenge. Som jeg sa tidligere i dette innlegget, jeg får det jeg skal ha og du får det du skal ha.

henrik940
26/01/14, 15:01
http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/7.gif

Daniel V
26/01/14, 16:13
Tror nok dette er den eneste som kan hjelpe dere ;)

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1482.jpg

2førr10
26/01/14, 16:16
Haha! Tror jeg óg! :)

jabbajohn
26/01/14, 16:23
Nå dikter du opp, men greit.. jeg oppfører meg skikkelig, ærlig og seriøs mot andre, men som du og andre ser her, så har vi to en dårlig tone. Greit, du vil kansje ikke anbefale meg, enn vil jeg anbefale deg. Jeg er veldig fast og bestemt som regel, litt mer beskjeden i ekte person, men siden jeg har møtt deg i person så har jeg følt meg mer eller mindre truet.

Du har ikke vært direkte fin mot meg vil jeg si, du vet godt selv hva du har skrevet til meg og kallt meg på facebook chatten.
.

Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg har sagt som har truet deg, men en ting jeg vet er at ingen av oss har vært aggresiv når vi har møttes, kan helt sikkert kopiere inn biter fra facebooksamtalen våres så får folk avgjøre selv om jeg har "truet" deg eller ikke, har aldri vært noe fysisk. Jeg kan ærlig innrømme at jeg ble middels irritert når du står der og bruker nærmere en time på og få løs 1 eneste jævla skru.

Og hva er det jeg dikter opp ? At du har ombestemt deg mange ganger ? Håper for guds skyld ingen andre får samme problemer med deg som jeg har hatt, for du virker ikke helt ut til og være helt med dine fulle fem. Har heller aldri sagt jeg skal gjøre noe mot deg, JA jeg har nok kalt deg ett par stygge ting når du har drevet og ombestemt deg, så det har ikke vært uten grunn, hadde det ikke vært for at du skulle ombestemme deg så mange ganger hadde denne saken vært over for lengst... men du får komme med radiator og starter en dag vi begge har tida...

Revell
26/01/14, 16:29
ekke no problem og bruke 1 time på en skrue om bilen er sausa inn med rust og skjit ;)

jabbajohn
26/01/14, 16:31
ekke no problem og bruke 1 time på en skrue om bilen er sausa inn med rust og skjit ;)

Rart at alle andre skruene på kassa gikk fort da :P

Tinnsoldaten
26/01/14, 16:33
Slutt og syt. En avtale er en avtale.

2førr10
26/01/14, 16:36
Allt tar sin tid :)

Du har bare en aggrisiv og hissig oppførsel/tone, kort lunte, derfor, uten å legge sjul på noe var jeg redd deg.

jabbajohn
26/01/14, 16:36
Slutt og syt. En avtale er en avtale.
Er jo det jeg har sagt hele tida :) Han drev og gnalt om at jeg måtte få noe betaling for og skifte clutch og da sa jeg at jeg kunne få motoren istedetfor og betale han 500 for den og det gikk han med på :) Skulle da altså ha med alt rundt motoren som starter,radiator osv :)

2førr10
26/01/14, 16:38
Jeg har allerede sagt at han skal få de delene han vil ha og jeg få mine.

jabbajohn
26/01/14, 16:38
Allt tar sin tid :)

Du har bare en aggrisiv og hissig oppførsel/tone, kort lunte, derfor, uten å legge sjul på noe var jeg redd deg.

Er pinade en merkelig skrue du ;) klart man blir irritert/ hissig når noen driver og loker rundt i evigheter og begynder nesten og grine når han ser at svinghjulet må skiftes :P Er jo rett og slett travelt og ha med slike folk og gjøre.

2førr10
26/01/14, 16:42
Slutt å vri på alt nå. Jeg har sagt du skal få delene og jeg få mine. Greit kall meg hva du vil men vi har nå laget en avtale om at vi overleverer disse delene til hverandre! Final-

jabbajohn
26/01/14, 16:44
Slutt å vri på alt nå. Jeg har sagt du skal få delene og jeg få mine. Greit kall meg hva du vil men vi har nå laget en avtale om at vi overleverer disse delene til hverandre! Final-
Som jeg sa til deg på melding isted så lager jeg ikke avtaler med deg ;) og det er det en god grunn til at jeg ikke gjør.. du får ringe meg en time i forveien når du faktisk har tida ;) Og hva har jeg vridd på nå ? du begynte iallefall og sutre noe jævlig da jeg sa at svinghjulet måtte byttes. samme som da jeg prøvde og forklare deg at det er normalt at svinghjulet sprekker når man ikke kan og kjøre bil og slurer hele tiden ;)

griffin
26/01/14, 17:03
Som jeg sa til deg på melding isted så lager jeg ikke avtaler med deg ;) og det er det en god grunn til at jeg ikke gjør.. du får ringe meg en time i forveien når du faktisk har tida ;) Og hva har jeg vridd på nå ? du begynte iallefall og sutre noe jævlig da jeg sa at svinghjulet måtte byttes. samme som da jeg prøvde og forklare deg at det er normalt at svinghjulet sprekker når man ikke kan og kjøre bil og slurer hele tiden ;)

Sutrer ganske krafig begge dere to høres det ut som!!!

Lars R
26/01/14, 17:55
take it with this lady!

http://forum.vccn.no/img-dump/2014/01/1488.jpg (http://s1185.photobucket.com/user/volvolarsola/media/download_zps5578781f.jpg.html)

Svartedal
26/01/14, 20:02
Handla Klokke/Utetemp til 850 av oar83, fikk pakka i posten veldig fort. No problem here! ;)

Marius Skau
26/01/14, 22:54
Dere 2 turtelduer..

Viss ikke dere klarer og krangle en annen plass en her inne så kom dere før svarte oppover hit så ska jeg fike dere over auan begge 2 :D

2førr10
26/01/14, 22:57
Hehe. Du får gjør det. Er ferdig med å krangle jeg :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

jabbajohn
26/01/14, 23:15
Dere 2 turtelduer..

Viss ikke dere klarer og krangle en annen plass en her inne så kom dere før svarte oppover hit så ska jeg fike dere over auan begge 2 :D
Må passe på hva du sier, plutselig begynner han og gråte fordi du "truer" han :P neida,joda,neida,joda,janeide e no kjæmpaflott

ovlov86
26/01/14, 23:17
Må passe på hva du sier, plutselig begynner han og gråte fordi du "truer" han :P neida,joda,neida,joda,janeide e no kjæmpaflott

Er du ferdig nå?

jabbajohn
26/01/14, 23:19
Okey det er greit, var bare nødt :) skal slutte og fyre og så er vi ferdige med saken ;)

Marius Skau
26/01/14, 23:25

Haha.. før en liten guttonge du e.. Ska da få dokk begge tell og gråte!!

Legg nu denne diskution ferdi. Han har sagt han ska ordne opp. Tiltross før at MIN mening er at det er du som er litt på kanten her!

Hassel
27/01/14, 21:46
Barnslig....

Ola Moen
27/01/14, 22:07
Så mye piss for så lite? Skjerp dere!! Begge to!

oar83
28/01/14, 08:54
Handla Klokke/Utetemp til 850 av oar83, fikk pakka i posten veldig fort. No problem here! ;)
Gjekk litt tid før eg fikk somla den i posten, det var desverre nokre omstendigheiter som var i veien..
Håpar du blir fornøgd, ellers må du bare gi en beskjed så skal vi finne ei løysing.

Svartedal
28/01/14, 08:58
Gjekk litt tid før eg fikk somla den i posten, det var desverre nokre omstendigheiter som var i veien..
Håpar du blir fornøgd, ellers må du bare gi en beskjed så skal vi finne ei løysing.

Eneste problemet er at jeg har gamle typen odometer (VDO med grå plugg).. må lage en overgang eller kjøpe en hos volvo for 315kr for at jeg kan bruke den jeg kjøpte av deg. :p

Men det er jo ikke ditt problem. ;)

Kuleberg
28/01/14, 09:54
Handlet av enursen. Pakken kom raskt etter forskudsbetaling :)

Eldor
01/02/14, 16:53
Handla bunnpanne og lambasonde av ThomasR.

Enkel å kommunisere med. Greie priser,godt pakket og delene var i beskrevet tilstand.
Fikk oppdatering med sporingsnummer ganske kvikt.

God selger, anbefales :)

ellingsøyern
01/02/14, 17:05
marius skau, nå skal ikke jeg lage en diskusjon, men , er det rart det blir diskusjoner når du kommer med slike innlegg? tenker da på:

"Haha.. før en liten guttonge du e.. Ska da få dokk begge tell og gråte!!"

om det er tull eller ikke aner jeg ikke.

Marius Skau
01/02/14, 17:12
marius skau, nå skal ikke jeg lage en diskusjon, men , er det rart det blir diskusjoner når du kommer med slike innlegg? tenker da på:

"Haha.. før en liten guttonge du e.. Ska da få dokk begge tell og gråte!!"

om det er tull eller ikke aner jeg ikke.

Ironi..

VIss folk ikke tåler det får dem gå en annen plass ;)
Folk som ikke tåler hva jeg skriver får la være og lese..

Revell
01/02/14, 18:38
De barna de barna. det finnes en liten sak som heter PM istede for og kline en privatsak over forumet til alles forlystelse. Og til Marius. Ironi på internett er en farlig ting da faktisk mange ikke forstår ironi og faktisk tar det som frekkheter. dette fordi man ikke klarer og tyde forskjell på skriftlige forskjeller. noe man lettere gjør i verbale sammenhenger ;)

ellingsøyern
01/02/14, 18:42
kjenner flere som hadde tatt seg nær av det og lett tatt seg en bodø tur:P

Marius Skau
01/02/14, 18:53
kjenner flere som hadde tatt seg nær av det og lett tatt seg en bodø tur:P

Da er dem velkommen :D Døra er åpen og kaffe finnes det alltid ^^

2førr10
01/02/14, 22:58
"Ein likandes kar" du Marius :) Tar meg gjerne en Bodø tur på en kopp kaffi :)

Marius Skau
01/02/14, 23:05
"Ein likandes kar" du Marius :) Tar meg gjerne en Bodø tur på en kopp kaffi :)

Haha :P

2førr10
05/02/14, 23:35
Handla setetrekk med V90 :) Kan anbefales! :)

V90
06/02/14, 21:09
Takk for det!

Samme rapport tilbake, 2førr10 :D

Dan Bay-Johansen
06/02/14, 21:22
Gneizten - tommel opp :-D

Tidl. daain83.

Biggs
15/02/14, 18:20
Handla av SirKim og Espen Title begge disse er å anbefale.!

Bolten91
22/02/14, 06:55
Kjøpte noen chipper av Snurrbo744... Betalte han 500kr i forskudd i begynnelsen av januar, venter enda, får ikke kontakt på PM

Sent from my iPhone using Tapatalk

Daniel V
22/02/14, 10:08
Du er ikke den eneste. Fått flere PMer fra brukere som har opplevd det samme.

Bolten91
23/02/14, 22:00
Typisk min flaks....
Kan ikke admin kontakte han?

Hassel
24/02/14, 18:43
Typisk min flaks....

ikke umulig at det er gjort allerede.
Men som jeg vet utifra tidligere slike ting så er det sagt at ALL handel går imellom de to eventuelle brukerene, klubben har ingenting med det å gjøre. Men kan nok tenke meg at er det en som får nok "annmerkninger" så kan det hende at den brukeren blir utestengt ;)

Marius Skau
24/02/14, 18:55
Har tatt kontakt med han på facebook og opplyst om situationen :)

Bolten91
24/02/14, 22:29
Okei:)
Jeg skal være rask på avtrekkeren med å si ifra her når jeg får chippene mine:) vill ikke henge ut noen her uten grunnlag!:)

Daniel V
25/02/14, 07:59
Typisk min flaks....

Som det står lenger oppe her: All handel skjer på eget ansvar. Vi har dessverre ikke mulighet til å ta på oss det ansvaret. :)

Dette må dere nok ordne opp i selv, da det er lite vi kan gjøre med det :(

The Sven
25/02/14, 11:26
Som det står lenger oppe her: All handel skjer på eget ansvar. Vi har dessverre ikke mulighet til å ta på oss det ansvaret. :)

Dette må dere nok ordne opp i selv, da det er lite vi kan gjøre med det :(

Det var flere som ble mer villige til å gjøre opp for seg når jeg satt i styret og tok kontakt i noen saker og ba de ordne opp :)

Daniel V
26/02/14, 19:54
Det var flere som ble mer villige til å gjøre opp for seg når jeg satt i styret og tok kontakt i noen saker og ba de ordne opp :)

Har helt klart ordnet opp i noen saker selv også, men man kan ikke gjøre tvilsomme handler selv, for så å forvente at styret skal komme å rydde opp i det. :)

All handel skjer på eget ansvar, og er det snakk om enorme summer, så blir det jo noe annet enn om det er snakk om f. eks 300,- om noen følger tankegangen.

Det er selvfølgelig ikke sånn at vi sier at vi ikke bryr oss, men vi har fått veldig mange henvendelser fra folk det siste året som ikke har fått det de har kjøpt på markedsplassen. Vi kan utestenge brukere og alt det der, men å ta på seg meglerrollen er jeg i utgangspunktet imot, da det tar mer enn nok tid å drive klubben i seg selv :)

Marius Skau
26/02/14, 20:37
Har kanskje vært mulig og satt inn en frivillig til den jobben da daniel? :)

Vi er flere som ønsker og bidra for klibben på en eller annen måte

Daniel V
26/02/14, 20:43
Har kanskje vært mulig og satt inn en frivillig til den jobben da daniel? :)

Vi er flere som ønsker og bidra for klibben på en eller annen måte

Jeg ser fortsatt ikke dette som noe klubben trenger å ta del i. Det finnes ikke meglere på finn.no heller.

93_volvo960
13/03/14, 17:27
240 racing - kjøpte, betalte -> tommel opp! :)

ovlov86
15/03/14, 22:44
Anbefaler Haug1. Kjapp og grei handel.

:)

Haug1
26/03/14, 17:05
Kan anbefale ovlov86, pakken ble sendt kjapt og innholdet var som avtalt. :)

Tinnsoldaten
26/03/14, 20:03
Har kjøpt og solgt litt på forumet etterhvert nå, og har så langt ikke vært borti uredelige folk.
Har kjøpt deler av bl.a. disse:

kvkleppe - Veldig kjapp og grei handel, med god informasjonsflyt. Forhåndsbetalt.

bosolhaug - Gjorde et lite bytte. Null problem.

tennpluggen - Hadde shina opp festene til vinga jeg kjøpte av ham, og lagt ved nye skruer. Oppkrav.

Jan-Einar Jenssen - Både kjøpt og solgt. Mottok deler i bra stand, og bombesikkert innpakka. Forhåndsbetalt.

Marius Skau - Både kjøpt av og solgt til ham, aldri problemer der.

Jeg krever alltid forhåndsbetaling med mindre det er snakk om bytte eller henting.
Noen av de som har handlet av meg:

LKJ - sendt
Bård - sendt
CID - hentet
gleid- sendt
Lillengen - sendt
boris2k - hentet
NikolaiB - sendt
Dimmern - sendt
Mr.Amazon - hentet
gammabusa - hentet
Lowteck - hentet / møttes på avtalt sted
THL_Førre - hentet
Mattis - sendt
2førtin - sendt
alecxz - sendt
Kuleberg - kjøpte bil av meg, hentet
Falco760 - sendt
Madice - sendt
VolvoGLE - sendt
Stefan1980 - sendt
jmosbakk - sendt

Oppdatert litt. Om noen føler seg glemt, så gi beskjed.

For å skryte litt av meg selv, har jeg ikke fått noen klager fra noen av disse. :)

2førr10
10/04/14, 21:44
Har solgt til Turbo Bjarne, 2førtin, og HansOla. Har også nylig kjøpt av Riff. Null problemer, kan anbelfale alle sammen :)

2førr10
10/04/14, 21:51
Har også solgt til Larsvern, selvfølgelig ikke noe tull med han, det regner jeg med de fleste her vet! :)

Turbo Bjarne
10/04/14, 22:35
Har solgt til Turbo Bjarne, 2førtin, og HansOla. Har også nylig kjøpt av Riff. Null problemer, kan anbelfale alle sammen :)

takk i lige måde:)

Bolten91
14/04/14, 23:36
Snurrbo744 har etter 4 mnd endelig fått sendt meg chippene:)
Fikk de i postkassa forrige uke :)

Sent from my iPad using Tapatalk

Øygard
02/05/14, 23:03
Eg handla med Petter Mjåtvedt i dag og han er ein hyggjeleg kar som eg kan anbefala :)

gleid
03/05/14, 06:43
Solgte noen deler til Andersg, Smugen, Runar og Michelle denne uka. Null problem med betaling og henting! Takk for hyggelig handel! :)

roffenn
24/05/14, 19:03
Stian745 - Kjempe kar og handle med, sendte adresse på sms og overførte på forhånd. Pakken kom like hel samme uken. :)

Marius skau - Tvilsom, har vært hjemme hos han og hentet diversse småtterier i fjor. I år kjøpte jeg og betalte men kom aldri noen pakke, har hatt kontakt men verken penger eller del har kommet etter 5 måneder.

V90
06/06/14, 10:19
ArneR anbefales på det sterkeste.

Seriøs selger!

ArneR
06/06/14, 10:40
V90, seriøs kjøper som jeg kan anbefale å handle med. :)

Øygard
21/06/14, 23:03
Kjøpte eit speedometer hos Michelle, og betalte på forskudd. Nåken få dagar seinare låg det på postkontoret:)
Ikkje nåke tull dar, takk for ein problemfri handel.

vikaas
23/06/14, 21:20
hei, noen som har handlet med kenta68 ? vurderer å kjøpe noen felger av han:P bare nysgjerrig, skal overføre noen høvdinger så jeg kunne tenkt meg å høre om noen hadde noen erfaring med han?

SirKim
29/06/14, 04:02
"Marius Skau" svindler rett gjennom som IKKE gjør opp etter seg. Virker ålright å frempå med å selge ting, helt til penga er på konto. Da er det dødt, å han gjør ikke opp etter seg

Bolten91
29/06/14, 12:09
Marius skau gjør opp etter seg, og sender enten deler eller penger tilbake, men det kan ofte ta noen mnd og opptil ett halvt år før ting skjer. Det er vertfall min og en kamerat av meg sin erfaring.

SirKim
29/06/14, 12:32
Ikke min erfaring :) Han har også sluttet å svare. Først svarer han meg ikke her. Så må man leite han opp på face, så svarer han der, men nekter å svare der oxo etter en liten stund når man lurer på når han skal gjøre opp etter seg. (han ser at jeg har skrevet. Melding er lest, å han publiserer også ting på face som er etter at jeg har sendt han brev) Han svarer heller ikke per telefon. Så det der er bare kjeltring tvers mellom! Gjør ikke opp etter seg. punktum finale! Burde ikke drive med salg i det hele tatt om det tar opp til et halvt år før man får varen sin eller pengene tilbake. Sånt er bare helt uakseptabelt! å sånn er det med den saken! Enkelt å greit!

Han har også skrevet i en annen tråd om at alle dette gjelder har fått svar. Sikter til denne : http://forum.vccn.no/showthread.php?65037-Marius-Skau-p%C3%A5-forumet-her

Han har enda ikke kontaktet meg, har heller ikke overført penger tilbake, å heller ikke sendt meg varen.

jacobsen
29/06/14, 12:57
Marius skau gjør opp etter seg, og sender enten deler eller penger tilbake, men det kan ofte ta noen mnd og opptil ett halvt år før ting skjer. Det er vertfall min og en kamerat av meg sin erfaring.

Har selv ingen erfaringer med Marius Skau, men syns du et halvt år er akseptabelt?

mrstfu
29/06/14, 13:02
Har selv ingen erfaringer med Marius Skau, men syns du et halvt år er akseptabelt?

Han sa da aldri at det var akseptabelt.

Anyway, handlet med Aashome i fjor sommer, knall kar både på kjøp og salg. Handlet interiør av Espen Title i fjor høst, han kunne ikke møte meg, men sendte faren sin i stedet. Problemfri handel.

Gjort byttehandler med Espen Hveding Nordgård, kjempekar. Kjøpte tåkelys av 240racing i går, null problemer og varen var soø beslrevet... det gjelder forsåvidt alle jeg har handlet med.

Jeg er stor fan av å handle ansikt til ansikt med cash i hånda, derfor har jeg heller ingen negative erfaringer... man kjøper det man ser er i god stand, ellers snur man i døra.

Bolten91
29/06/14, 13:36

Syns ikke det er akseptabelt nei, delte bare min erfaring for å verne folk mot å gå på samme smell:)

Lars R
01/07/14, 16:41
Handlet av oeb og HansOla i nærmeste fortid, møtte begge personlig og ga kontanter mot bra varer som beskrevet :)
De anbefales!

Nilsson
14/07/14, 08:18
hei, noen som har handlet med kenta68 ? vurderer å kjøpe noen felger av han:P bare nysgjerrig, skal overføre noen høvdinger så jeg kunne tenkt meg å høre om noen hadde noen erfaring med han?

Kan trygt handle med Kenta :)
Handla en m90 for noen år siden, og mellomaksel og pedaler av han i helgen, gode priser og trivlig kar :)

gleid
15/07/14, 10:34
Fikk akkurat en DP flens fra 240Racing her på forumet! Veldig rask og god kommunikasjon og godt pakket inn! Takker og bukker!

2førr10
15/07/14, 14:15
240Racing er til å stole på ja! Har handla svarte fangerlister og refleksplate med han. God kommunikasjon og godt innpakket akkurat som gleid sier! :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

2førr10
16/07/14, 22:03
Har mottatt deksel over bensinhjerne på 240, radiatorviftekåpe til bruk sammen med IC og eldre typen el-speil fra Emil Øvergård, vet ikke om han er bruker her på vccn, men han er en pålitelig kar, sendte delene hyppig og GODT innpakket! :) :) :)

Han selger jo massevis av volvo deler på/via facebook, og det var jo der jeg forhandlet med han. Når jeg først er inne på temaet av de som selger masse deler ganske gjevnt og trutt, så er han en av mange bedre. Og så finnes andre som vraker disse 2-seriene ofte og veldig spontant, ber om mye peng for bilen hel og så ender det opp på dynga og som delesalg.

Handla også svarte dørhåndtak fra en på finn.no, tenkte jeg ikke trenger å gå ut med noe navn der, siden jeg fikk alle 4, hyppig og godt innpakket. Finn.no privat selgere er ikke så ofte de er medlem her i tillegg, er vel eldre karer som legger ut deler for salg og ikke skrur selv. :p

Men Emil Øvergård han dere handle trygt av :)

Frigstad Racing
20/07/14, 06:52
Vet ikke hva han heter her inne men i virkeligheten heter han hvertfall Ole Kristian Kårmo.

Jeg endte opp med å kjøpe gamlebilen hans, vi har en eier oss i mellom, de hadde ikke omregga den eller betalt årsavgift. Så før jeg kjøpte den ville jeg forhøre meg med Mr.Kårmo om han virkelig skulle betale årsavgiften, for den hadde de visst en avtale på. Og han svarte meg at ja den skulle han betale. Så dermed kjøpte jeg bilen å regnet med den skulle bli betalt siden han lovte meg det, har det til og med skriftlig.

Dagene gikk og han skylder på at det ble slutt med dama så han fikk ikke betalt, blabla masse piss. Endte med at jeg måtte betale den selv for å få omregistrert den, så bilen ble 3400 kr dyrere nå plutselig.

Sånne folk ass.... Noen som kjenner han? Hørt at han er en surrebukk som aldri gjør opp for seg.. Dere er herved advart :)

Bård
11/09/14, 20:49
Har akkurat handla noe småtteri av "Robinsp". Rask handel og godt innpakka deler. Anbefales

Ofs90
12/09/14, 15:17
Kjøpte en turbo med marius skau for 4.5 måner siden.. forhånds betaling.. enda ikke mottatt turbo å svarer ikke når jeg ønsker pengene i retur siden jeg har funnet ny turbo.. hadde tenkt å spare han for dette siden vi har gjort monge gode handler.. men 4.5 måne blir for mye. .

Ambefales ikke!

ovlov86
12/09/14, 16:08
Selv om jeg har gjentatt det til det kjedsommelige og enda litt; om du/dere har alt på det rene, hvorfor ikke anmelde den det måtte gjelde?

Så kan man argumentere om at politiet ikke bryr seg osv, men skader det å gi det et forsøk? Fatter ikke hvorfor folk skal være så dumsnille at de venter oppmot et halvt år uten at noe skjer.

gl740turbo
17/09/14, 09:56
Enda en negativ til MARIUS SKAU

Satt over penger for ett spacer sett pluss noen løse spacere utenom for evigheter siden inkl frakt penger. Blitt lovet at de skal sendes flere ganger nå, men nå er tolmodigheten slutt. Han har hatt det tøft siste tiden og lite penger osv noe jeg forstod å sa det ikke hastet i starten, men nå for flere uker siden sa jeg at jeg trengte de innen en vis tid. Fikk han ikke sendt de for de 150kr han fikk i frakt penger sa jeg at han måtte betale alle pengene tilbake. Skulle da sendes for 1uke siden. Det skjedde ikke så de skulle sendes i går, men har ikke fått sporingsnummer og ikke fått svar fra han.

Noen som kjenner han og bor i nærheten å kan hjelpe meg med å få de sendt avgårde da jeg har stort behov for disse spacerene nå?

Jan-Einar Jenssen
22/09/14, 21:13
har solgt til noen, og kjøpt hos noen:)

de_icer: kjapp til å svare, opplyser rikelig om delene han selger. god service fra han. åsså er han en jævel på å pakk inn ting, så alt er i utmerka tilstand når det kommer fram:)
2 tommla opp til han:) har kjøpt av han. anbefales :)

BAS: litt treg med svar og sporings nr. men alt gikk knirkefritt fordet:) tommel opp til han og:) har kjøpt av han.

242: kjapp og handle med.:) tommel opp der og:p har kjøpt av han.

kstinus: kjapp og grei og handle med han og:) har kjøpt av han.

Robinsp: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Revell: grei og handle med:) har kjøpt av han.

Vitamin Beta: grei og handle med :) tommel opp til han:) har kjøpt av han.

mamolv: hyggelig kar og handle med:) flink med innpakking og sporingsnr på pakken tommel opp:) har kjøpt av han.

bloodimir: hyggelig kar og handle med:) handler gjerne mere med han:p har kjøpt av han.

mik4oj: hyggelig kar og handle med:) kan godt handle med han igjen:p har kjøpt/bytta med han.

SagaPer : kjapp og grei og handle med:) flink med pakking og:) har kjøpt av han.

R.G : kjapp med sending og sporingsnr, virker som en grei kar og handle med :) tommel opp:p har både kjøpt og solgt med han. anbefales :)

kim740tic: grei kar og handle med:) rask med sporingsnummer og bare vellstand fra han:p kjøpt av han.

Yngste Haugerud: virker grei og handle med:) jeg har vertfall ingenting negativt og si:) kjøpt av han.

JørnM_940: virker som en grei kar og handle med:) virker som han også var fornøyd med delene han kjøpte:) har solgt til han.

Volvo_S90R : virker helt ok og handle med:) kjapp med betaling:) så ut til å være fornøyd med delen:p har solgt til han.

Audun: trivelig og handle med:) sporingsnummeret kom kjappt :) ingenting og utsette på denne handelen:) har kjøpt hos han.

boman: helt ok å handle med han og:) kjapp med betaling:) har solgt til han.

Dimmern: gjort bytte handel med han :) ingenting og utsette på dette fra min side :)

Håvard: sente i oppkrav og var kjapp med sporingsnummer:) ikke noe negativt fra min side:) har kjøpt fra han.

Braathen142: kjapp med sending:) har kjøpt av han

ArM: kjapp med sending og sporingsnummer:) har kjøpt av han

Karl: har solgt til han.:) ingenting å utsette på han fra min side vertfall :)

Wangen: grei og handle med.:) kjapp med sporingsnr:) har kjøpt av han

turbotico: virker grei å handle med :) ingenting å utsette på han fra min side :) har kjøpt av han

Langedal: grei og handle med og kjapp med sporingsnummer :) jeg har ingenting og utsette på han:) har kjøpt av han

buster83: virker veldi grei og handle med:) flink med innpakking:) har kjøpt av han

slettmyr: grei kar og handle med :) ikke noe klaging fra min side :) har kjøpt av han

thomasd : virker ok og handle med selv etter treghet fra min side :) ingenting og si på han :) har kjøpt av han.

kenhan9 : grei og handle med :) ingen klaging fra min side :) har kjøpt av han

Tarell: veldig grei og handle med :) tommel opp fra min side :) har kjøpt av han

yengis: veldig grei og handle med :) ingenting å utsette på denne karen :) har solgt til han

Kalsn: virker veldig grei og handle med :) ingenting å utsette på han heller :) har solgt til han

fotonet: grei og handle med :) ingen klaging fra min side :) har kjøpt av han

lasse940: helt ok og handle :) med tommel opp fra min side :) har solgt til han

Marius skau: ok å handle med :) både kjøpt og solgt med han :) funker knall

Frigstad: grei og handle med :) ingenting og utsette på han :) har solgt til han

PellizZ: ok og handle med :) har solgt til han

TvilsomRacing: absolutt ok kar og handle med! :) tommel opp :) har kjøpt av han

Dieselsmoke: grei kar og handle med! :) ingenting negativt og si på han :) har kjøpt av han

joko5: ok å handle med :) har solgt til han

Jan turbo: funker knall og handle med. :) har ingenting å utsette på han :) har solgt til han

Øygard: grei å handle med :) ingen klage fra min side :) har kjøpt av han

skaret: helt ok å handle med :) ingenting å sette fingern på :) har solgt til han

Olav: grei å handle med :) tommel opp til han :) har solgt til han. (sett bort fra min treghet å glemskhet da)

NikolaiB: virker helt ok å handle med :) ingen klaging fra min side vertfal :) har solgt til han

volvobrage: ingenting å utsette på denne karen :) har solgt til han

Tinnsoldaten: virker grei å handle med :) har solgt til han

bosolhaug: null problem å handle fra denne fyren :) tommel opp fra min side :) har kjøpt av han

Torra: virker veldig grei å handle med :) har kjøpt av han

Bård: ingenting å utsette på han :) har kjøpt av han

HansM: virker veldig real å handle med : har kjøpt av han

valgte å reposte denne da den er blitt endra en del :) vis noen har noen tilbakemeldinger om meg så bare å fyre løs :)

mrstfu
22/09/14, 21:57
Du kunne ikke ha lagt på to smileyer til a, så du når 100?

:D

Jan-Einar Jenssen
22/09/14, 22:53
Du kunne ikke ha lagt på to smileyer til a, så du når 100?

:D

dem kommer på ved neste handel :D

forhåpentligvis :rolleyes:

edit: kan sikkert redigere dem bort vis det var på grensen til iriterende?

edit 2 : næh, liker å iritere ;)

Revell
22/09/14, 22:57
Solgte noe stæsj til Jan Einar og det var en hurtig og smertefri affære
har også solgt til Marius Skau som også gikk smertefritt :)

mrstfu
23/09/14, 08:20

Haha, jeg liker at du stiller meg et spørsmål for senere å trekke det tilbake. Det er vel like greit å merke innlegget med sint eller blidt smileyeface avhengig av hva du mener om den aktuelle kjøper / selger. Ble bare imponert over antallet, thats all:D

The Sven
23/09/14, 08:24

Likte smileyene jeg, god stemning :) :) :)

Jan-Einar Jenssen
23/09/14, 18:12
Haha, jeg liker at du stiller meg et spørsmål for senere å trekke det tilbake. Det er vel like greit å merke innlegget med sint eller blidt smileyeface avhengig av hva du mener om den aktuelle kjøper / selger. Ble bare imponert over antallet, thats all:D

Fant ut at smiley var på sin plass ved gode erfaringer. Så får det heller komme noen surtryner ved dårlige erfaringer ;)

Paul H
29/09/14, 20:05
Hmmm, ikke regn med kjøp av varer ifra Bolten91 da han selger til andre rett før overføring av penger...
Veldig skeptisk her altså...

Han tok faktisk kontakt med meg om varer han skulle selge

Ikke fornøyd her!

Bolten91
29/09/14, 20:26
Jeg valgte å heller selge til en som kom å hentet varene, slik at jeg slapp å selge.
Siden jeg ikke hadde fått noen penger uansett, så tenkte jeg at jeg viløe gjøre det enklest mulig for meg slik at garasjen blir tom raskest mulig:)
Jeg beklager det igjen.

Sent from my iPad using Tapatalk

Lasse R
30/09/14, 08:47
Kjøpte av Kristian N. Var å hentet delen hos han, kjapt og enkelt. Hyggelig kar :)

mrstfu
08/10/14, 18:01
Han sa da aldri at det var akseptabelt.

Anyway, handlet med Aashome i fjor sommer, knall kar både på kjøp og salg. Handlet interiør av Espen Title i fjor høst, han kunne ikke møte meg, men sendte faren sin i stedet. Problemfri handel.

Gjort byttehandler med Espen Hveding Nordgård, kjempekar. Kjøpte tåkelys av 240racing i går, null problemer og varen var soø beslrevet... det gjelder forsåvidt alle jeg har handlet med.

Jeg er stor fan av å handle ansikt til ansikt med cash i hånda, derfor har jeg heller ingen negative erfaringer... man kjøper det man ser er i god stand, ellers snur man i døra.

Oppdaterer denne med den siste tids handel.

Kjøpte noe småtteri av Espen Hveding Nordgård for et par-tre uker siden, overskudd han hadde igjen etter V70en sin... problemfritt, hyggelig og BILLIG, siden han mest av alt ville bli kvitt det:D

Møtte og kjøpte detaljer til P80 av Revell for en drøy uke siden, hyggelig kar med mye på hjertet, veldig god pris med et par freebier, og tilstand som beskrevet. Knall handel.

Solgte tåkelys med tilbehør til Monsterenergy for et par dager siden, via en mellommann(kvinne). Han ville ha delene, hun møtte meg og la ut for delene. Null problem.

Solgte et ratt til Ovlov86 i forrige uke, penga kom på konto lenge før jeg hadde forventet og han var som alltid lett å ha med å gjøre.

Kjøpte takrails av Morgis nå nylig, tilstand som beskrevet og prisen var rettferdig. Ble sendt fort og var godt pakket inn i flere kvadratmeter seilduk.

Alle over anbefales hardt og brutalt.

ovlov86
08/10/14, 18:27
Anbefaler mrstfu som handelspartner. Kjøpte ratt av han, og bedre innpakning tror jeg snaut Hubble-teleskopet hadde under oppskyting.

Solgte også speiler til Espen Hveding Nordgård for en god stund siden. Null problemer der heller, bortsett fra å bli jaget av en overivrig spirrevipp utenfor militærbasen på Kjevik. ;)

mrstfu
08/10/14, 18:36
Anbefaler mrstfu som handelspartner. Kjøpte ratt av han, og bedre innpakning tror jeg snaut Hubble-teleskopet hadde under oppskyting.

Solgte også speiler til Espen Hveding Nordgård for en god stund siden. Null problemer der heller, bortsett fra å bli jaget av en overivrig spirrevipp utenfor militærbasen på Kjevik. ;)

Haha, jeg skal hvertfall ikke ha det på meg å sende noe dårlig innpakket:D og du vet, ved flyfrakt tror jeg ikke du får lov til å putte pakka i flyet selv, kanskje holde deg utafor rullebanen neste gang? Og flyfrakt fra Bibelbeltet til det relativt sentrale Østland? Wut?

ovlov86
08/10/14, 18:47
Haha. Jeg møtte Hveding utenfor leiren. Face-to-face.

2førr10
08/10/14, 19:46
Kjøpte servobrakett og grill fra TurboNoob. Godt innpakket, tilstand som beskrevet.
Anbefales :)

Øygard
08/10/14, 21:56
Eg og har handla med han og det gjekk veldig fint :)

Espen Hveding Nordgård
09/10/14, 10:18

De speila har vår kjære Ray overtatt :p

Vaktsoldater er ivrige i tjenesten ja!

mrstfu
09/10/14, 11:05
De speila har vår kjære Ray overtatt :p

Vaktsoldater er ivrige i tjenesten ja!

Lekte med tanken på at de kunne gå på rundgang i klubben, uten at noen egentlig bruker de... men når kåpene er lakkert i 428, er det vanskelig å la de gå fra meg:D

mrstfu
11/10/14, 12:38
Handla litt med Espen Title i dag, han møtte meg på Ikea med halve familien på slep, parkerte midt i kjørebanen til alle andre og hadde frendeles tid til en kort prat. Bra saker, og bra pris, anbefales på det verste.

Øygard
15/10/14, 20:01
Har handla med The Sven og Agrostar, ikkje nåke tull med dei heller :)

The Sven
16/10/14, 16:26
Takk det samme Øygard!

MgNifCnT
22/10/14, 21:41
Blåfare: kjæmpe kar og handle hos, sender kjapt og man får det man "bestiller" :)

Marius skau: ikke særlig imponert her, overførte pengene+frakt, og så aldri noe til pengene eller delen. Maste på han i overkant av 3 måneder før jeg gikk lei og fant noen andre som faktisk klarte å sende delen.

ovlov86
23/10/14, 00:35
Om jeg en gang skal begynne å svindle folk, så skal det være her på VCCN. Ingen konsekvenser av å stjele folks penger såvidt jeg kan se. Nå er det sikkert 10 stk som har blitt svindlet av Mr. Skau, og ingen tenker engang tanken å anmelde karen.

Er det stjålne deler dere handler av han, i og med at dere er så redde for å anmelde? Kan begynne å lure. Og ikke kom med "politiet bryr seg ikke". Skjer iallfall ingenting om man ikke prøver.

Fjerner mitt abonnement på tråden så jeg slipper å lese mer om Skau. Blir bare frustrert.

gl740turbo
23/10/14, 12:55
Anbefaler Andersg som meget seriøs :)
Han stod opp tidlig for å møte meg men jeg ble litt forsinket pga ulykke. Han tok seg en kaffe å ventet. Jeg hadde ekstremt dårlig tid og jeg måtte sende en 960 list til moslet. Anders tok pakken å leverte den super raskt mens jeg raste avgårde videre :)

Kryss i posten til han :)

MgNifCnT
23/10/14, 14:34
Har "familie"(kjæringa si side) som e i politie, å sælv dæm sei det at det e dø født, før saken blir bære hænlagt av bevis mangel etc, før æ kan ikje bevise at den ikje e møsta i posten feks, så har nokk før hørt mæ med di riktige folkan ;)
Så politie "bryr" sæ men kan ikje gjøre så mye med det :p

volvoRsport
23/10/14, 14:47
Har "familie"(kjæringa si side) som e i politie, å sælv dæm sei det at det e dø født, før saken blir bære hænlagt av bevis mangel etc, før æ kan ikje bevise at den ikje e møsta i posten feks, så har nokk før hørt mæ med di riktige folkan ;)
Så politie "bryr" sæ men kan ikje gjøre så mye med det :p

Aller først, kun bokmål eller nynorsk skal benyttes på forumet.
Vi har hatt et tilfelle for noen år siden der flere forumedlemmer ble svindlet av en person, alle disse leverte anmeldelse og ble senere kalt inn til telefonavhør. Personen ble tilslutt dømt for svindel.

MgNifCnT
23/10/14, 14:50
Oi, beklager glømte meg litt av i farten her, fort gjort når man prater mens man skal skrive :p

Hmm, men så er det hvor mange er villige til og gjøre det? Sikkert mange som liker og klage men ikke gidder gjøre noe med det ellers.

Svirre
23/10/14, 20:23
Oi, beklager glømte meg litt av i farten her, fort gjort når man prater mens man skal skrive :p

Hmm, men så er det hvor mange er villige til og gjøre det? Sikkert mange som liker og klage men ikke gidder gjøre noe med det ellers.
Om man har blitt svindlet og ikke gjør noe med det, så har du på en måte akseptert det.