Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  14
Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 136

Tråd: V90 erfaringer og utfordringer så langt?

  1. #101
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Valdres Vis post
    Jeg har skiguard 860T på originale lastedtTiv med vingeprofil. Veldig lekkert. Ligger lavt og fint på taket. Om du klarer deg med kortere boks så er 830T veldig lekker. Den vil ikke stikke over frontruta i hele tatt, men har ikke plass til klassiske ski på 205cm.
    Jeg hadde packline fx tidligere men synes skiguard er enda penere.
    Lov å spørre om ca pris på komplett pakke?


    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  2. #102
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2017
    Innlegg
    27
    Antall takk

    Standard

    Boksen kjøpte jeg på autoload for 9.990,-
    Lastestativet inngikk i kjøpekontrakten for bilen men står med kr 3.235,- Du får sikkert litt rabatt på stativet. Det er dette oppsettet skiforbundet bruker på sine biler også, den klart fineste løsningen etter min mening.

  3. #103
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. feb. 2017
    Sted
    Sørlandet
    Innlegg
    8
    Antall takk

    Standard

    Jeg kjøpte Volvo sin boks sammen med bilen. Fikk rabatt på 33%, så da endte den opp på kr 10.400,-. Bare gode ord å si om den etter å ha eid bil og boks i ett år.

    Bilen skal for øvrig på første service i morgen.

  4. Takk Joppe_T8 takket for denne posten
  5. #104
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2017
    Innlegg
    27
    Antall takk

    Standard

    Kan melde om at v90 t8 fungerer utmerket i -34grader! Ikke overraskende, men likevel! Eneste jeg merker er at den kjører mye bensinmotor i starten, til batteriet har blitt litt varmt. Jeg har da kondisjonert, men batteriet vsr ferdig ladet for en del timer siden.

  6. #105
    Registrerte brukere Runet sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2011
    Innlegg
    122
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Valdres Vis post
    Kan melde om at v90 t8 fungerer utmerket i -34grader! Ikke overraskende, men likevel! Eneste jeg merker er at den kjører mye bensinmotor i starten, til batteriet har blitt litt varmt. Jeg har da kondisjonert, men batteriet vsr ferdig ladet for en del timer siden.
    Enig! Har xc90T8 og den virker som den skal. Bensinmotor går oftere jo kaldere det er, men det er nok for å sørge for at alt elektrisk skal virke.
    Jeg er imponert faktisk!
    99 Lotus Elise S1, 20 Volvo XC60 T8 R, 18 Alfa Romeo Giulia Super 2,2 diesel, 03 MB Sprinter bobil

  7. #106
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. nov. 2017
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    15 minus og bakdøra låste seg ikke opp og klimanlegget kødda det til med grilling av trynet og frysetørring av føttene. Får sende mail til serviceteknikkeren.

  8. #107
    boman sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    42
    Innlegg
    2.584
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Hei
    Har opplevd å få "kollisjonsvarsel" på HUD med tilhørende alarm 2 ganger nå - uten at det er noen bil foran eller møtende i motgående kjørefelt.
    Opplevd det samme også en 5-6 ganger med en campingvogn (som står parkert) på utsiden av en veg - jeg ofte kjører forbi.

    Noen andre som opplever at dette er litt for sensitivt (Dvs når det ikke finnes bil i nærheten - er det jo mer enn sensitivt....)?

    Rcar
    Sitat Opprinnelig postet av Hebbelilla Vis post
    Ja, men ikke på HUD da jeg ikke har HUD. Men alarm/varsel og "låsing" av venstre forhjul virker det som, et kort støt som om
    ABS
    slår inn. Har opptrådd flere ganger på samme vegstrekning, men ikke nøyaktig samme sted. I likehet med deg opplever jeg og at det skjer uten biler foran eller i motgående felt.

    Skal be dem lete i logger på neste service.
    Har dere fått undersøkt noe mer om dette? Vår V90 har nå kjørt 4300km og på de to mnd vi har hatt bilen har dette skjedd 6 ganger. Volvo finner foreløpig ikke ut noe, og ser ingen ting i loggen i bilen..
    Geir Boman Rinde
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem

    ---

    Volvo V90 R-design T8 2020

  9. #108
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av boman Vis post
    Har dere fått undersøkt noe mer om dette? Vår V90 har nå kjørt 4300km og på de to mnd vi har hatt bilen har dette skjedd 6 ganger. Volvo finner foreløpig ikke ut noe, og ser ingen ting i loggen i bilen..
    Hei,

    Har opplevd dette på en strekning jeg pendler, E-18 Vestfold i forbindelse med veiarbeid i tuneller. Skjedde på samme sted hver dag 1-3 inn i tunellen. Kort brems og collission warning indikasjon i HUD . Ringte veitrafikk sentralen og gav beskjed, de skulle sjekke opp. Uka etter var problemet borte.... Så i et annet forum at en hadde opplevd at midlertidig måleutstyr utplassert av Vegvesen kunne være årsak.. Men jeg vet ikke...

    Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

  10. #109
    Moderator Børge Vikebø sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Nordhordland, Norway
    VCCN medlemsnummer
    438
    Innlegg
    2.569
    Antall takk

    Standard

    Nå har jeg ikke V90 (enda, lysta er der..) men når det gjelder kollisjonsvarsel så har jeg en liten teori der. Har dette på min MY11 V70, denne varsler hver gang jeg i skumring/mørke kjører fra Åsane (Bergen Nord) mot Nordhordland i det jeg kjører opp broen mot Eikås-tunnellen. Her har jeg konkludert med at det skyldes av SVV har plassert noen lys så lavt og med så tette mellomrom at kameraet i frontruten tolker det som om jeg møter en bil. Jeg har også sett at i en del tuneller der de har utført vedlikehold med mangelfull belysning (der alternativ belysning henger på veggen) så kan dette forvirre systemet. Vi anta at Volvo ikke aner hvordan SVV får utført vedlikehold av tuneller m.m. og derfor kan dette kalles normal oppførsel av bilen. Jeg har ikke Active City stop, så bilen bremser ikke med mindre jeg bruker den adaptive cruisecontrollen.
    '17 V90 D4
    '18 VW Caravelle T6
    X - '11 V70D3
    X - '03 XC90 2,5T AWD
    '79 245 L
    '18 Adrian Adora 573PT

  11. #110
    Registrerte brukere Rcar sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Sted
    Notodden
    Innlegg
    867
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Rcar Vis post
    Kan jo dele litt erfaringer jeg har gjort meg til nå med forbruket på V90 Hybrid til nå.

    Småkjøring lokalt (ca 5 mil om dagen) Typisk 0,2 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Småkjøring lokalt (røfflig 10 mil om dagen i snitt): 0,5 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Blandet kjøring/langkjøring (20 mil om dagen) 0,65 liter på mila (Med 1 ladning om natta)
    Langkjøring (40 mil om dagen): 0,61 liter (1 ladning om natta) Mye kjøring på motorvei med ca 90 km/t i snitt.
    Langkjøring (50 mil om dagen): 0,78 liter på mila (MERK; INGEN LADING) Mye kjøring på motorvei i ca 115-120 km/t.
    Totalforbruk etter rett over 1000 km er 0,55 (I snitt er det da ladet 1 gang per døgn)
    Totalforbruk etter rett over 2000 km er 0,62 (I snitt er det da ladet under 1 gang per døgn - har altså ikke ladet hver dag, tross "flatt batteri")

    Å bruke POWER til å lade batteriet kjapt opp under kjøring fungerer - men gir ingen gevinst i bedre snittforbruk, når man da etterpå velger Hybrid igjen.
    (Snittet går da opp litt....fordelen man evt sitter igjen med er litt mer "juice" ved forbikjøringer etc og mulighet for å kjøre hybrid/pure lokalt)
    Å bruke PURE for å så veksle over til hybrid når batteri er tomt - fører etter mine erfaringer også til høyere snitt enn å velge hybrid fra start.
    Konstant
    AWD
    er ikke foreløpig testet, og jeg ser vel heller ikke poenget i 99,99 % av kjøremønstret mitt. (Ikke vært vinter enda....men dette er el en funksjon jeg kun kommer til å velge "on demand")

    Optimering (Polestar) reduserte forbruket (muligens) noe på snill kjøring, mens (øket) det noe på litt mer ""aggressiv"" / sportslig kjøring = "All in all...the same"

    Rcar
    Da må jeg legge til en ny oppdatering på erfaring mtp forbruk på T8; Har nå totalt sett gått opp til 6,6 liter/100 km over 8696 kjørte km.
    - Litt skuffet over det - selv om det var forventet økning mtp lang vinter.
    * Skal legge til at det nesten kun har vært småkjøring, med under 50 km per dag.
    - Hvilket ikke hjelper nevneverdig - da bilen har blitt ladet fullt opp hver gang.
    Dette har resultert i et gjennomsnitt forbruk av bensin (ved siden av el) til 8,4 liter/100 km de siste 3500 km.
    Gjennom vinteren har rekkevidden hver gang etter full ladet batteri indikert 35 km el modus. (Kontra både 52 og 50 km som sto i displayet sommer/høst)
    Ellers har jeg opplevd at den elektriske rekkevidden ligger på maks 20 km på typisk småkjøring. (Pen kjøring med forsiktig gass / aktiv bruk av B for generering ved bremsing)

    Mvh Rcar
    Mine Volvoer; V90 T8R Polestar 2018 (Bursting Blue) + V40 T2R 2017 (Bursting Blue) + 854 T-5R 1994 (T-gul) + 854 1996 (Hvit "TWR Replica")

  12. #111
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. jan. 2018
    Innlegg
    11
    Antall takk

    Standard

    Er det andre som opplever at bensinmotoren starter selv om man kjører i "Pure" med fulladet batteri?
    Har snakket med Volvo her i Stavanger om det. De hadde egentlig ikke noe godt svar på hvorfor. Fikk oppdatert programvare men "feilen" er der fortsatt.

  13. #112
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2018
    Innlegg
    19
    Antall takk

    Standard

    Har en XC60 T8 og opplever også at bensinmotoren starter selv om man kjører i "Pure" med fulladet batteri. Jeg har regnet med at det er tilleggsvarmeren som starter og bruker bensin, men vet ikke.

  14. #113
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    01. sep. 2017
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard

    Jo kaldere det er, jo lettere/oftere starter bensinmotoren. Forvarming er løsningen for å unngå dette etter min erfaring.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #114
    Registrerte brukere ragge1 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    300
    Antall takk

    Standard

    sommer sko

    -V90 T8 R-design - 18
    -VW E-golf -19
    tidigare bil : https://www.garaget.org/ragge1
    -XC70II D5 -09 ; - V70N - 04 ; -97 - V70 ; Golf 1,6TDI -14
    -96 Opel vectra ; -95 Audi A6 ; -94 Opel vectra ; -86 mazda 626 ; - 80 Audi 80

  16. #115
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. mars 2017
    Innlegg
    48
    Antall takk

    Standard

    Byttet begge baklykter på service da disse var fulle av sprekker. Garantisak. Veldig bra håndtert av Volvo. Mest sannsynlig produksjonsfeil av lykter

    Sent fra min SM-N960F via Tapatalk

  17. #116
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. nov. 2017
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Larsov Vis post
    Har en XC60 T8 og opplever også at bensinmotoren starter selv om man kjører i "Pure" med fulladet batteri. Jeg har regnet med at det er tilleggsvarmeren som starter og bruker bensin, men vet ikke.
    Uten at jeg synes det har vært helt konsekvent, så har det vært veldig mye mindre uønskede motorstarter hvis jeg har krysset av på "bruk tilleggsvarmer for raskere klimakomfort" eller hva det valget heter. Jeg er litt usikker på om den brukes i Pure, men jeg tror bilen tar en avgjørelse om at "nå er det for kaldt til å kunne komme seg i nærhet av innstilt kupétemperatur, så da starter jeg bensinmotoren en stund så vi får litt varme i systemet fort".

    Tilstrekkelig forvarming hjelper veldig på redusere antall uønskede motorstarter.

    Igjen: Jeg ønsker meg en knapp på skjermen som sier "Ikke start noe bensinmotor eller drivstoffvarmer eller noe sånt crap før det blir for lite strøm til å kjøre bilen". Det er jo trafikkfarlig å ha sjåfører som sitter og stirrer på den pila som absolutt ikke må komme seg opp på den dråpen i dashbordet.

  18. #117
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. okt. 2016
    Innlegg
    35
    Antall takk

    Standard

    Noen nye erfaringer fra min side. Hatt bilen (Volvo V90 D4) i to år nå, kjørt 48.000 km.
    Måtte denne uken bytte bremseklosser rundt hele, og skiver bak. Slitt helt ned på stålet.

    Hatt en massiv oljelekkasje for en stund tilbake, en bolt i motoren som hadde løsnet, så olje forsvant ut og samlet seg opp i skliplaten under motoren frem til den var mettet og slapp alt ned på bakken. Ingen forhåndsvarsler før lampen om lavt oljenivå tente. Ble selvsagt reparert på garanti.

    Ikke mye annet å utsette, litt knirking i seter, trekket til glasstak etc, men alt dette løst med litt smøring på service.

  19. #118
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. mars 2017
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    Hei

    tenkte jeg skulle bidra litt med mine erfaringer på V90 T8 hybrid. Snittforbruket siste 7000 km ligger på 0,72 (og da er jeg ingen som på ingen måte er kommet over den fabelaktige aksen på T8). Jeg kom fra en V60 D5 hybrid (2016) og merker jo at dette koster mer... Den hadde vel et forbruk på 0,6. Med Polestar oppgradering (anbefales på D5!) så var V60 en flott bil, dessverre litt for liten med 2 barn. Jeg har ikke test rekkevidden på strøm alene, men den er kortere enn V60 hybrid (2016). Min erfaring er at om du skal utnytte en plug-in hybrid bør du enten kunne lade på jobb eller hjemme. Om du ikke har den muligheten så er det liten vits (om du vil være "miljøvennlig" i alle fall).

    Som sagt så var jeg veldig glad i min V60, men det er ikke til å komme forbi at V90 er var en vanvittig oppgradering. Bilen har en klar følelse av premium og den snur klart flere hoder enn V60'en. Til og med at det kommer bort ukjente mens jeg fyller bensin for å se litt på den.

    Hva trekker ned?
    Det er alltid noe, jeg har hatt et verkstedsbesøk for å bytte låsen på ene bakdøreren (da ble det samtidig byttet en del av tanklokket som var i en recall). Som nevnt av andre på tråden, har det vært litt smårusk med software. Manglende memory etter at konen har brukt bilen med sin nøkkel irriterer. Har prøvd litt forskjellig uten av jeg har funnet løsning (men det fungerer innimellom!). Bowers&Wilkins angrer jeg ikke på, det er et vanvittig anlegg. Fjernstyring av bakluke er ok, men etter å ha pakket for en ferie der det måtte stappes litt så har det sine bakdeler også -du får ikke utnyttet bagasjerommet maks ettersom døren går opp igjen dersom det treffer en bag eller lignende. Der savner jeg den "enklere" varianten der en kunne smelle igjen bakluke.

    Jeg ser at en del ikke er fornøyd med støy, min erfaringer er at den er veldig bra støyisolert (har laminat vindu). Det går begge veier. Selv med bra trøkk på stereoanlegget høres det lite utenfor bilen. Jeg har 20" på sommerhjul og er strålende fornøyd med det. Selv 19" blir lite på denne bilen, selv om jeg har det på vinterhjulene må innrømme. Vinterstid i Norge (bor på østlandet) er det godt med litt ekstra gummi.

    Bilen er god å kjøre og man merker ikke bilens størrelse på veien. Den er ikke like kvikk og sportslig som min forrige V60, men så er det jo en annen klasse bil også. Bremsene føles aggressive, som tok litt tid å venne seg til, men de må jo stå i stil med vekt og motor.

    Som konklusjon, beste bilen jeg har kjørt...
    V70 (2001)
    V70 2,4D (2008)
    V60 D2 (2015)
    V60 D5 twin engine, special edition, Polestar(2016)
    V90 T8 Plug-in Hybrid (2018)

  20. #119
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. nov. 2017
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    Tja, begynner å bli litt som har måttet bli fikset eller som gjenstår å fikse da.

    Fikset:
    * Hyling i bremser. Nye klosser gjorde susen (til tross for personlig serviceteknikker som mente det ikke kom til å hjelpe)
    * Vibrasjon i +110 km/t. Mye fram og tilbake. Usikker på hva som har gjort at det har blitt bra.
    * Tok et halvt år før jeg fikk Android Auto. Uten spes god grunn og en verksmester som sa det ikke kom til å gå.
    * Byttet begge låsekassene bak etter de frøs så jeg ikke fikk opp dørene.
    * Bytte festeramme til passasjersetet etter massiv knirking.
    * Feste noe greier mellom tak og panoramaglass som skranglet.


    Ikke fikset
    * Klimareguleringer en humørsyk. Noen ganger regulerer den supert, med et par tiendel graders nøyaktighet (målt med temp probe i nakkehøyde). Andre ganger kan det være +30 grader i kupeen og kalde på gulvet, med temp innstilt på 18 grader.
    * Slitasje i skinnet på ytterkant av førersetet (R-design skinn/nubuck). Jeg er særdeles forsiktig på vei ut og inn av bilen og bruker rattet for å unngå å skli på plass. Allikevel er det allerede slitasjemerker. (<1 år, 15kkm)
    * Bilen har sluttet å skru på sete- og rattvarme under forvarming i kaldt vær. Dette forsvant etter en sw-oppdatering i vinter, og har ikke kommet tilbake etter ytterligere oppgraderinger.
    * Start av fjernvarme og fjernstart fra VoC er humørsykt. Utrolig kjedelig å komme ut til kald bil når man har startet forvarming fra app og fått melding om "forvarming startet"
    * Klikking i rattstammen ved bremsing og bruk av
    ACC
    . Tror det er noe hydraulikk-trykk som får noe til å flytte bittelitt på seg.
    * Kollisjonsvarsler lyser opp og bremser en sjelden gang når jeg kjører høyresvinger på vei med midtdeler.
    *

  21. #120
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. okt. 2018
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Er det noen som har tatt opp med volvo dette med slitasje på skinndel på sidestøtte? Vår bil har snart rundet 13tkm og har allerede synlig slitasje på førerstol

  22. #121
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. nov. 2017
    Innlegg
    103
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Neffets Vis post
    Er det noen som har tatt opp med volvo dette med slitasje på skinndel på sidestøtte? Vår bil har snart rundet 13tkm og har allerede synlig slitasje på førerstol
    Jeg har også slitasje og dessverre også elendig forhandler som har å slippe unna som første fokus.

    Planen er å gjøre som jeg gjorde med steinsprutflekkene på taket på V70, vente til det blir et bra klagetrykk og at VCN blir klar over at det er et betydelig problem. Da er det lettere å kjøre på VCN.

    Forøvrig går jeg _veldig_ pent ut og inn av setene, allikvel blir det slitasjemerker etter under ett år og 12kkm. Så selvfølgelig mye dårligere egenskaper enn man kan forvente.

  23. #122
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. okt. 2018
    Innlegg
    26
    Antall takk

    Standard

    Såpass mye slitasje det første året bilen er i bruk,hvordan ser dette ut om 3 år feks.. skal på service i morgen,tenker å ta dette opp å høre hva som blir sagt da..

  24. #123
    Registrerte brukere ragge1 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    300
    Antall takk

    Standard

    det er 2 ting som eg ikke førnøjd med allars fin bil
    1 : Ryggelys , det er det dårligaste lys har haft på alla volvo eg har haft , savnar lite min v70N 2004 eg hade med xenon ryggelys , på xc70 (2009) hade eg led

    2 : gasen er veldigt følsom ner man kør på hydrid , man vill køre på strøm så lenge det er strøm , men med full tank på strøm det flippe lett på bensin og man trykke ikke hard på padelen , det er ikke mening att man skal køre med egg i padalen
    -V90 T8 R-design - 18
    -VW E-golf -19
    tidigare bil : https://www.garaget.org/ragge1
    -XC70II D5 -09 ; - V70N - 04 ; -97 - V70 ; Golf 1,6TDI -14
    -96 Opel vectra ; -95 Audi A6 ; -94 Opel vectra ; -86 mazda 626 ; - 80 Audi 80

  25. #124
    boman sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    42
    Innlegg
    2.584
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ragge1 Vis post
    det er 2 ting som eg ikke førnøjd med allars fin bil
    1 : Ryggelys , det er det dårligaste lys har haft på alla volvo eg har haft , savnar lite min v70N 2004 eg hade med xenon ryggelys , på xc70 (2009) hade eg led

    2 : gasen er veldigt følsom ner man kør på hydrid , man vill køre på strøm så lenge det er strøm , men med full tank på strøm det flippe lett på bensin og man trykke ikke hard på padelen , det er ikke mening att man skal køre med egg i padalen
    Enig at ryggelyset er elendig. Det er løse halogenpærer så bør la seg gjøre å bytte til noe kraftigere LEDpærer om man ønsker .
    Geir Boman Rinde
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem

    ---

    Volvo V90 R-design T8 2020

  26. #125
    Registrerte brukere Runet sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2011
    Innlegg
    122
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av boman Vis post
    Enig at ryggelyset er elendig. Det er løse halogenpærer så bør la seg gjøre å bytte til noe kraftigere LEDpærer om man ønsker .
    Får man ikke feilmelding /for eksempel gåen lyspære) pga endret motstand i kretsen da?
    99 Lotus Elise S1, 20 Volvo XC60 T8 R, 18 Alfa Romeo Giulia Super 2,2 diesel, 03 MB Sprinter bobil

Side 5 av 6 FørstFørst ... 3 4 5 6 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Kjøp av 940 91 mod. Utfordringer???
    By brynna in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 13
    Siste post: 20/01/15, 08:07
  2. Sigarettenner-utak for langt inne
    By GrøftRenser in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 18/08/14, 11:04
  3. Svar: 12
    Siste post: 09/06/13, 20:08
  4. Utfordringer med TDI !
    By HAS in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 14
    Siste post: 01/04/13, 14:42
  5. Hvor mange kilometer er for langt?
    By mollair in forum C30 / V40II / V40II CC / S40II / V50 / C70II
    Svar: 6
    Siste post: 11/03/11, 20:17

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •