Jadda! Glemt å oppdatere her gitt.. Av en eller annen grunn så er photobucket sperra på den riggen jeg er ombord på nå så får ikke lasta opp noe bilde.
Men men, bilen står hvertfall nå hos glassfiber fyren min for å få støpt former og første settet av "verdens lengste bakskjermer" samt fram og bakfangere. Blir spennende å se hvordan det blir
Også fikk jeg telefon fra motorbyggeren at blokka mi var grei, "eneste" han fant var to bolter inni bunnpanna som var knekt og han var ikke helt fornøyd med finishen på sylinder honingen. Så det er litt halvdårlig jobb fra han som en gang bygde denne motoren.
Var ACL lager, Eagle råder med ARP bolter og Wiseco stempel som satt i, skulle bare sjekke litt mer på stempelringene og krysspinner. Nå ligger blokka og alle delene i syrekokeren å blir som nytt når jeg får det tilbakeNå blir det hvertfall på stell.
Han lurte jo på hvor mye dette skulle piskes da sa jeg bare at så lenge jeg fikk bremsa 7-800 på nav så var jeg fornøyd, da sa han NULL problem![]()
Så snart glassfiber delene er ferdig støpt er det hjem å få kappet vekk stålskjermene og lage hjulkasser og fester til glassfiber + bumper support foran og bak! Da nærmer det seg sandblåsing!
Har også fått Opel Corsa servo rattstammen min! Så denne må jeg også begynne å se på, tenkte lage min egen ratt stamme i 25mm rør for å slippe alle nava og spacerene da kan jeg kappe og sveise på snap off hvor jeg vil![]()