Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  49
Side 5 av 10 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 231

Tråd: Luddemann: Styling,lakkering og ombygging til T5!

  1. #101
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Signerer RMI her. For all del, å ta ut dashen er gjort kjapt om du har gjort det før, men det er en stor operasjon. Tipper det holder å fjerne trykkrøret i motor, og detaljene RMI nevner.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  2. #102
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Er litt uenig at det er en stor operasjon. Sitter jo kun med noen skruer fra motorrommet og inn, alle ledningene går jo inn i en stor kontakt du klikker av. Men nå husker jeg at jeg ikke hadde montert midtkonsollen da jeg måtte ut med dashbordet igjen, så kan ha vært derfor jeg gjorde det så enkelt. Tror jeg brukte 1 time på å skifte gjennomføringen i torpedo.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  3. #103
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Mente stor operasjon, som i at det kan være uoversiktlig å gjøre alt det man skal gjøre for å plukke ut hele dashen om man ikke har gjort det før. De kontaktene over rattstammen kan være ugne å ha med å gjøre, utover det er det bare dashplata + evt airbag, de få innvendige skruene og de fire i torpedoveggen.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  4. #104
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Hey folks! Takk for Gode bilder Daniel! Nå har jeg vært ute å skrudd av dashbord-toppen, og måtte dermed ut med hanskerommet og greier... Men på bildet ser det jo ut som at jeg kan klare det uten.... Det er jo dette dere har en knall hard diskusjon på her ser jeg

    Jeg har bestilt delen for Frydenbø, så får den i morgen, så da får vi se hva jeg får til =)
    Her har vi den ja....
    This BASTARD!
    Men ser ikke hvorfor jeg trengte å ta av hele sulamitten på dashbordet, jeg kommer vell noenlunde til her nede, ingenting der opp som e av interresse vell....? :P
    Sist endret av Luddemann; 09/03/15 kl 22:13

  5. #105
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor gjøre det vanskelig om det kan gjøres enkelt og minst like bra.. Demontere minst mulig og bytte del uten å skade noe er trikset

    Du får det nok til skal du se. Følger med tråden din.. Du må ta en tur når bilen er ferdigstilt og oppe å går skikkelig... Tror NESTEN jeg må vurdere noe spenstigere under panseret selv..
    Er såpass glad i bilen at jeg heller vil beholde den og bruke litt penger enn å kjøpe "ny" etter hvert
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  6. #106
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I Vis post
    Hvorfor gjøre det vanskelig om det kan gjøres enkelt og minst like bra.. Demontere minst mulig og bytte del uten å skade noe er trikset

    Du får det nok til skal du se. Følger med tråden din.. Du må ta en tur når bilen er ferdigstilt og oppe å går skikkelig... Tror NESTEN jeg må vurdere noe spenstigere under panseret selv..
    Er såpass glad i bilen at jeg heller vil beholde den og bruke litt penger enn å kjøpe "ny" etter hvert
    Nå skal det sies at jeg drev med interiørbytte mens jeg holdt på med dette, så kostet meg lite å ta ut dashen.

    Tok det heller ut for å flyttet varmeapparatet, og så være sikker på at jeg ikke skadet den nye delen. Man gjør det som gjør at man får sove godt om natten
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. #107
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Kjekt du følger med her R-M-I, du er en av de trofaste som komenterer
    Ja jeg kan ta meg en liten skryte-tur ut til deg en dag når alt er ferdig Kor bor du i Bergen da?

    Det var totalt unødvendig å ta av dashbordet, hanskerommet, og alt det der... Måtte jo koble av Airbaggen, har plugget den på igjen nå, men nå lyser Airbaglyset Så det var vell interør-byttet ditt som trengte den demonteringen Daniel hehe
    Men nå er lekkasjen fikset, kjøleveske i fylt på. Tok av og på eksosgreien, for å sjekke om den var ordentlig skrudd på, så får se kor røyken kommer når jeg får kjørt bilen.

    Så nå er absolutt ALT monteringsarbeid ferdig, kun dette med turboen som ikke funker helt. Det suser(lekker luft kansje??) der med gasspjeldet...Ingen slanger som e spekker i mener jeg, de ekke så gamle... så vet ikke ka som lekker evt. Men det virker som at det er noe som kvelder motoren, som gjør at den holder på å daue på tomgang, så rister hele greien og dør tilslutt om jeg ikke gir gass....
    Mener jeg har plugger vakumsslangen rett... :-S

    Tror du må komme ut en tur å hjelpe amatøren Øygard =) hehe

  8. #108
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ta av minuspolen på batteriet ei stund so forsvinne nok lyset viss du har kobla alt riktig

    Ska prøva å få tatt ein tur i måro. Ein boks med startgass kan vera praktisk for å finna ut av sånt

    Eg har ein sterk mistanke om at det er ein sammenheng mellom det at bremsebedalen er hard og at han ikkje går skikkeleg
    Sist endret av Øygard; 10/03/15 kl 21:22
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  9. #109
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Skal prøve "minuspole" trikset ditt =) Ka e poenget med startgass? =)
    Ikke noe problem med start da.... :P
    Har forresten prøvd å hele bensin rett i sylinderne på en båtmotor Evenrude 90 HK 88 mod, også starte.(fordi den måtte bryte startsperren) FYTTI det smalt bra =) haha

  10. #110
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Startgass brukes ofte for å finne vakumlekkasjer. Så tipper det er planen til Øygard.
    I nærheten av gasspjeldet ditt står jo vakumtreet (ved siden av fuelrail nedi der), så kan jo være der det er noe på gang.

    Er noe vakumbend på venstre siden inn under kanten på innsuget også som "ofte" finner på å lekke på disse bilene.
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  11. #111
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Hard bremsepedal, dårleg tomgong og ein laus slangeende var problemet eg vart tilkalt for å prøva å finna ut av. Fant fort ut hen slangen skulle og då var problemet med både tomgongen og bremsa løyst. Då vart det prøvetur og bilen gjekk som ei kula

    Det er ganske imponerande at ein tømrar har fått detta so bra til heilt åleina heima i garasjen. Det kjem litt bilde og ein liten filmsnutt etterpå
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. Takk Luddemann takket for denne posten
  13. #112
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Hallais folkens! Med bestått fagprøve i dag, kom Øygard ut å fikset alle mine bilproblem! Ikke spør meg hva han gjorde, men det var en eller annen slange som ikke var på rett plass Han kan sikkert forklare når han logger på =)
    Nå ble bremsen normal igjen, og motoren går fint på tomgang! Jeg har kjøpt "turbo" endestykke på biltema, så jeg får sånn fet suse-effekt når jeg masserer gasspedalen litt ekstra hehe

    Vi tok oss noen turer frem og tilbake på strekningen her på Milde, folk vinka til oss (som vi alle har erfart) og vinka med armene for at vi skulle senke farten. Men med en nyinnstallert T5 med 226 turbohester var ikke det lett å infri fotgjengernes krav :P Vi kjørte selfølgelig totalt trafikksikkert og innenfor rimelighetens grenser! =)
    Andreas Øygard har en videosnutt han kan få lagt ut, som avsluttning på denne tråden så langt, helt til jeg finner ut at jeg skal gå igang med å lakkere bilen igjen! =) (Mulig til våren, om pengene strekker til...)

    Nå gjenstår det kun å få dette godkjent hos Vegvesenet, skal ha kontroll der på mandag. Men de krever dokumentasjon som ikke finnes... helt mongo-teit! Mye jeg kunne sagt her, men siste nytt er at de vil at jeg skal grave frem en kjøpskontrakt mellom selgeren min, og forje selger. (noe som ikke fins og er totalt urellevant!!!!!!!!!!!!) Tror FBI har komt inn i bildet med etterforskning på hvor motoren kommer ifra, fordi de stoler ikke på Frydenbø som sier at den kommer ifra en Volvo 850...
    Folk advarte meg for hvor firkantet Vegvesenet var, så jeg var forberedt til en viss grad, men nå tar det kaken! FYTTI for noen kvervunalter av noen problematiske trangsynte tullinger
    Jaja, få se hva som skjer :P
    Veldig fornøyd med motorbyttet så langt! =)
    Så R-M-i, motorbyttet er et gøyt prosjekt, selv for en amatør som meg, men vær deg forberedt på at det blir endel dyrere enn du tenker, fordi man plutselig trenger noen nye deler som KUN Frydenbø har, og som koster flesk, og at Vegvesenet oppfører seg apete..

    Jeg skulle vært utom deg å vist en dag da, siden du spør så pent =) kor bor du? Evt når? =)

    Se der fikk du(Andreas Øygard) postet før meg ja... snadder =) Takker for gode ord Ganske imponert selv egentlig
    Sist endret av Luddemann; 11/03/15 kl 21:41

  14. #113
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Litt bilde frå dagens prøvetur










    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #114
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Luddemann Vis post
    Hallais folkens! Med bestått fagprøve i dag, kom Øygard ut å fikset alle mine bilproblem! Ikke spør meg hva han gjorde, men det var en eller annen slange som ikke var på rett plass Han kan sikkert forklare når han logger på =)
    Nå ble bremsen normal igjen, og motoren går fint på tomgang! Jeg har kjøpt "turbo" endestykke på biltema, så jeg får sånn fet suse-effekt når jeg masserer gasspedalen litt ekstra hehe

    Vi tok oss noen turer frem og tilbake på strekningen her på Milde, folk vinka til oss (som vi alle har erfart) og vinka med armene for at vi skulle senke farten. Men med en nyinnstallert T5 med 226 turbohester var ikke det lett å infri fotgjengernes krav :P Vi kjørte selfølgelig totalt trafikksikkert og innenfor rimelighetens grenser! =)
    Andreas Øygard har en videosnutt han kan få lagt ut, som avsluttning på denne tråden så langt, helt til jeg finner ut at jeg skal gå igang med å lakkere bilen igjen! =) (Mulig til våren, om pengene strekker til...)

    Nå gjenstår det kun å få dette godkjent hos Vegvesenet, skal ha kontroll der på mandag. Men de krever dokumentasjon som ikke finnes... helt mongo-teit! Mye jeg kunne sagt her, men siste nytt er at de vil at jeg skal grave frem en kjøpskontrakt mellom selgeren min, og forje selger. (noe som ikke fins og er totalt urellevant!!!!!!!!!!!!) Tror FBI har komt inn i bildet med etterforskning på hvor motoren kommer ifra, fordi de stoler ikke på Frydenbø som sier at den kommer ifra en Volvo 850...
    Folk advarte meg for hvor firkantet Vegvesenet var, så jeg var forberedt til en viss grad, men nå tar det kaken! FYTTI for noen kvervunalter av noen problematiske trangsynte tullinger
    Jaja, få se hva som skjer :P
    Veldig fornøyd med motorbyttet så langt! =)
    Så R-M-i, motorbyttet er et gøyt prosjekt, selv for en amatør som meg, men vær deg forberedt på at det blir endel dyrere enn du tenker, fordi man plutselig trenger noen nye deler som KUN Frydenbø har, og som koster flesk, og at Vegvesenet oppfører seg apete..

    Jeg skulle vært utom deg å vist en dag da, siden du spør så pent =) kor bor du? Evt når? =)

    Se der fikk du(Andreas Øygard) postet før meg ja... snadder =) Takker for gode ord Ganske imponert selv egentlig
    Jeg bor på Sotra jeg.. Men jobber inne på Laksevåg så er nok kortere dit enn helt ut til meg.
    Bra ting løste seg med bilen i allefall!
    Da er det bare å glede seg til finværet kommer!!!
    Har diagnoseutstyr for:
    1996-1999 Volvo
    1996-2015 Peugeot, Citroen, Toyota
    1996-2015 VW, AUDI,SKODA, SEAT
    Volvo 850 HUGGES! MYE bra deler!

  16. #115
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Du har en fisk på bilen din.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  17. #116
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Du har en fisk på bilen din.
    Korrekt observert!

    Kan jeg få mob nr ditt R-M-I? Jeg skal til Damsgård rundt 6 tiden i morgen, men det er vell kansje i seneste laget mtp arbeidstiden din.... (mitt 46810242)

  18. #117
    Registrerte brukere hgnubel sin avatar
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    4.453
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Du har en fisk på bilen din.
    Og Øygard har et fingeravtrykk på kameralinsen til mobilen
    --
    Bruksbil: 2016 V70 T4 Dynamic Edition
    Prosjekttråd: 2000 V70R AWD Solgt!

  19. Takk HansOla takket for denne posten
  20. #118
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    Innlegg
    12.592
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Og Øygard har et fingeravtrykk på kameralinsen til mobilen
    Fingeravtrykk? Trodde det var en hel potet jeg.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT09

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -
    Vera - '99 V70 2.5T AWD - SOLGT -

  21. #119
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
    Og Øygard har et fingeravtrykk på kameralinsen til mobilen
    Har Øygard kameratelefon? :O
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  22. #120
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Har Øygard kameratelefon? :O
    Det er eit kamera på han men du er god viss du greier å sjå kva bildet er av og det er vel lagringsplass til ca 20 ubrukelege bilde
    Bildo er tatt med vanleg digitalkamera
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  23. #121
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Lol

  24. #122
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    I går var jeg hos biltilsynet og fikk kontrollert motoren. Alt med motoren var greit, utenom om et motorfeste jeg må fikse. Skjønner ikke, for det beslaget som var på den gamle motoren passet ikke her. SKjønner ikke helt... skal ut å se på det etterpå...
    Jeg var på biltilsynet i 3 timer, og 15 minutt av de undersøkte de motoren. På resten av tiden så de på ALT annet på bilen, og listet opp 11 "feil" jeg måtte rette opp i. Alle feilene ar av denne typen: " Bremserøret i motorromet mangler en klips" "Feil farge i parklys"... Er det mulig for noen tullinger :P De bare kødder med meg ass, jeg skulle sjekke motoren, og de sjekker ALT annet :P

    Jeg forklarte jo tildigere å vår om når jeg tok hjulstillingskontroll.... så "tippet" mekanikkerne at jeg "måtte bytte begge hjullager" jeg byttet de, og kom tilbake, så da de at jeg "måtte bytte begge bærearmer". Men når jeg kom tilbake 3 gang så de av det var en mutter på demperen som måtte ettertightes... Så jeg byttet 4 svindyre komponenter uten vits.
    Dette var 2 gang på 1,5 år jeg byttet hjullager.
    Nå på mandag fikk jeg beskjed om å bytte hjullager igjen.... KA I HULESTE!!!? Disse folka bare tipper i hytt og dyne.. hjullager er liksom ikke det man bytter flere ganger for året, det kan de bare drite i ass :P lol

    Men så motorbyttet er egentlig i orden nå, tross enormt mye papirdrit og tull de vil ha tak i.
    Takk for hjelpen i dag R-M-I! =)
    SRS
    -lyset er borte! Men
    ABS
    'en lyser veldig svakt ennå. hva kan det være tror du? =) Dårlig kontakt ville jo som du sa kansje fått lampen til å komme av og på, men den lyser konstant. Det eneste jeg gjorde under motorbytte var å plugge av og på på calippen. Før dette lyste ikke lampen....

    Har fått frist på en uke til å fikse tingene...

  25. #123
    Registrerte brukere R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    935
    Antall takk

    Standard

    Det første jeg ville gjort er å faktisk sjekke abs-sensorene.. Og se over abs-ringene samtidig(at de er hele og "rene").
    Det KAN jo alltids være selve modulen som tuller seg også, men det trenger jo ikke være denne heller. Begynne med det letteste først og ta det derfra.

  26. #124
    Registrerte brukere Luddemann sin avatar
    Medlem siden
    03. nov. 2013
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    244
    Antall takk

    Standard

    Da er jeg igang med å fikse litt småting til mandag, når jeg skal på etterkontroll. Som sagt påstod de at hjullageret mitt var gåent. Jeg har kjent på det selv, og det sitter kubb fast. Så hva de gutta der tuller med vet ikke jeg :P Tror de egentlig bare prøvde å finne flest mulig feil, siden de hadde lite å gjøre, og det kom en "råne" bil inpå bukken dies..

    Jeg tok av begge
    ABS
    -sensorene fremme i dag, blåste reint på pluggen og i kontakten med trykkluft, sprøytet på noe veske for å skjylde vekk drit, og satt på igjen. Men lyset er der fremdeles, og når du R-M-I prøve å få det vekk med programmet ditt, funka jo ikke det... men e jo kun pluggene jeg har rørt ved motorbytte, så utrolig tilfeldig om noe i modulen kødder seg nå da. hm... noen kjerring triks ? =)

    Motorfestet under er 2 cm for kort. Så tenker å kjøre innom en blikkinslager i morgen å få de til å lage et tilsvarende som jeg har, bare lenger. Men har noen vært borti dette før? Alt annet er jo likt, bare ikke denne.... litt spest må jeg si.

  27. #125
    Registrerte brukere konso sin avatar
    Medlem siden
    30. des. 2009
    Sted
    Ogndal/ Steinkjer
    Innlegg
    594
    Antall takk

    Standard

    Flytta over motorfestene fra den gamle motoren??
    Volvo løs
    Tidligere: 2006 V70 Summum D5 185hk
    04 S80 2,4D+, 94 850GLT og 84/87 740dieseler

    Ingenting er umulig, det umulige tar bare litt lengre tid

Side 5 av 10 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. How-To Lakkering
    By Erlend Dystland in forum "How-To", Tips & Triks, Guider
    Svar: 7
    Siste post: 05/11/15, 11:10
  2. Lakkering av 944
    By nina in forum Karosseri, interiør og bilpleie
    Svar: 6
    Siste post: 11/01/13, 13:19
  3. Styling 240 hvilken styling har det vært gjennom 37år?
    By BlåFare in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 77
    Siste post: 18/10/12, 11:13
  4. Lakkering av bil..
    By M-Performance in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 01/06/12, 02:12

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •