Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
Har DU bygd noe spesielt fungerende du har å vise til da? Ikke sett et eneste resultat av deg her inne annet enn babbel om store eksosventiler, og dyre moderne turboer
Nope. Er ikke opptatt av spesielt fungerende, bare at vanlige folk får info som gjør at de kan unngå spesielt dårlig fungerende resultater i praksis.
Så NOE har altså blitt bedre siden 1980, er det mulig? Trodde toppen var nådd med Gr. A og grottis jeg
Helt klart. Utviklingen går sin nådeløse gang så man er nødt til å følge med. Det gjorde du nok for du glipper på så mye. Problemet er når dette går ut over andre som tror på vrøvlet ditt og som dermed saboterer for seg selv.

Jeg vet om flere som har valgt å følge de oppskriftene som jeg har postet her inne. Tilbakemeldingene ang. sluttresultatet de har fått så langt vært postive og det er noe jeg faktisk finner glede i. Det samme har jeg sett gjentatte ganger her lokalt. Som nevnt tidligere. Enhver eier vil få ett resultat som står i stil med de valgene vedkommende har foretatt og jeg tar ikke fortjeneste for dette.

Hvorfor er det ikke bra å legge ned gulvet på en 530? har DU prøvd?
Så kammene du bruker løfter ikke mer enn 5mm?
Å legge ned gulvet på en 530 gir bedre fløde på alle løft over 3mm, og knapt noe mindre på mellom 0 og 3mm. At mCSA'n går opp kompenserer man for med en dersj epoxy...
Nei det har jeg ikke fordi jeg ikke har tro på at det er riktig.
Jeg lager ikke egne kammer og velger derfor det som allerede finnes på markedet da dette fungerer tilfredsstillende.
Stå på du..........