Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  827
Side 69 av 87 FørstFørst ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... SisteSiste
Viser resultater 1.701 til 1.725 av 2151

Tråd: Texascom: Volvo 240 BTCC

  1. #1701
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Men jeg har skilt uten bokstaver og tall så blir da litt værre siden jeg ikke har lisens på bilen enda :P
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  2. #1702
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Og noen bilder til..







    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  3. #1703
    Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Er det motivasjon for deg eller oss dette her da?

    Selv om det er aldri så lekkert å se på

  4. Takk ovlov86 takket for denne posten
  5. #1704
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Takker
    Må gi meg selv litt motivasjon til å få lisens på den sikkert
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  6. #1705
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Hva er det som gjenstår for å få det? Noen skjemaer, litt stempling og en visning?
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  7. Takk Texascom takket for denne posten
  8. #1706
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Noen som har "veien til lisens" typ vanntett regelverk?
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  9. #1707
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

  10. #1708
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Takker!

    Er ute etter den enkleste for Trackdays, så hva ville du gått for?
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  11. #1709
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    Di er veldig like egentlig! Og med den motoren din så går du under gt3/4

  12. Takk Texascom takket for denne posten
  13. #1710
    Registrerte brukere nskracing sin avatar
    Medlem siden
    28. juli 2010
    Sted
    ÅS
    Innlegg
    27
    Antall takk

    Standard

    NSk skal ha banetreff fredag 10 august.Hvert hyggelig med flere volvo folk der

  14. Takk Texascom, Bassan takket for denne posten
  15. #1711
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Stor mulighet for at jeg kommer med S60R
    AWD
    'n!
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  16. #1712
    Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Da må du jo ha lisens for asfaltracing ihvertfall. Den er jo ganske allsidig
    Men GT3/4 holder i massevis ja.. (Så det nå )
    Sist endret av Per Turbo; 01/08/12 kl 07:54

  17. #1713
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Jepp

    Var ute og trillet en runde i Gjøvik i går, seff med headset (vil jo ikke bli dævvhørt)! Jammen artig å se hvor mange som mister det de har i hendene sine
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  18. Takk Slettmyr, Njål Nilssen, Joachimbg takket for denne posten
  19. #1714
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Texascom Vis post
    Jepp

    Var ute og trillet en runde i Gjøvik i går, seff med headset (vil jo ikke bli dævvhørt)! Jammen artig å se hvor mange som mister det de har i hendene sine
    Hadde vært digg å vært med, om ikke annet kun for å se trynet på folk
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  20. #1715
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Har du bilder av korleis du ordna negativ camber bak på bilen?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  21. Takk Joachimbg takket for denne posten
  22. #1716
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Var litt moro ja
    Bilder og bilder, og negativ og negativ
    Men det er bedre enn ikke noe, og veldig enkelt - kraftig pinneapparat og ei real sveisefuge på toppen på rørene på hver side! Gjør faktisk susen. Fattern som tipset da han har kjørt grom 242 Turbo i div. 1 i 88/89 og vant det aller meste
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  23. Takk hilmar takket for denne posten
  24. #1717
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Texascom Vis post
    Var litt moro ja
    Bilder og bilder, og negativ og negativ
    Men det er bedre enn ikke noe, og veldig enkelt - kraftig pinneapparat og ei real sveisefuge på toppen på rørene på hver side! Gjør faktisk susen. Fattern som tipset da han har kjørt grom 242 Turbo i div. 1 i 88/89 og vant det aller meste
    Tøft, så det fungerer greit jaHar du målt om camberen er lik på begge sidene?
    Og sleng ut litt info om gamle bilen til far din ein plass! Hørtes spennande ut!
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  25. #1718
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    IGMAB har ein jigg til slike greier, det er eit vel utprøvd oppsett.

    Anders, noko bileter frå den tida og bilen?
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  26. #1719
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Camberen er målt og er lik på begge sider

    Kan høre litt med han om info, men det jeg vet er at ALT var hjemmelaget i samme garasje som jeg har lagd min - til og med samme dreiebenk
    Nå nevner jeg litt av hva jeg husker.. Han kjørte med mekanisk PORSCHE innsprut fra V8, her var det mye justeringer med nåler osv for å få dette til å fungere optimalt. Gjorde jo susen at hans far, min bestefar var børsemaker og over snittet perfeksjonist! Dessverre gikk han bort tidlig i min barndom!
    Mener å huske at effekten var i området 350 hk sammen med en vanvittig bredt register! Var vel et løp han kjørte med kun fjerde gir og kom høyt opp på resultatlista! Kan nevne at banen var kronglete, så sier litt om momentet i denne saken!
    Total selvkost på bilen med alt var rundt kr. 50.000,- mot konkurrentenes "fabrikkbiler" til en halv million! Så skjønner at faderen syntes det var ekstra stas å gruse disse med en hjemmesmidd 242!
    Derfor støtter jeg det å bygge selv, mye artigere det enn å kjøpe ferdig produkt!
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  27. #1720
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    All ære til deg Anders, men mistenker at far din skal ha litt av æra også
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  28. #1721
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    "Ælt ordner sei mæ litt hjælp frå'n Roger Østlien sa folk" Skal si dere det er MYE bilkunnskap i Østlien-familien!
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  29. #1722
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Toten
    Innlegg
    2.555
    Antall takk

    Standard

    Faderen er en stor støttespiller, absolutt
    Felgen, Reodor Felgen...

    2X FEM sylindere i rekke!
    1987 Volvo 240

    2018 Volvo S60 Polestar 383/1500

  30. #1723
    Registrerte brukere Frigstad Racing sin avatar
    Medlem siden
    27. juli 2010
    Innlegg
    1.929
    Antall takk

    Standard

    Ingenting slår hjemmelagd

  31. Takk Njål Nilssen, Texascom takket for denne posten
  32. #1724
    Registrerte brukere TvilsomRacing sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Eide, Møre Og Romsdal
    Innlegg
    379
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Texascom Vis post
    Camberen er målt og er lik på begge sider

    Kan høre litt med han om info, men det jeg vet er at ALT var hjemmelaget i samme garasje som jeg har lagd min - til og med samme dreiebenk
    Nå nevner jeg litt av hva jeg husker.. Han kjørte med mekanisk PORSCHE innsprut fra V8, her var det mye justeringer med nåler osv for å få dette til å fungere optimalt. Gjorde jo susen at hans far, min bestefar var børsemaker og over snittet perfeksjonist! Dessverre gikk han bort tidlig i min barndom!
    Mener å huske at effekten var i området 350 hk sammen med en vanvittig bredt register! Var vel et løp han kjørte med kun fjerde gir og kom høyt opp på resultatlista! Kan nevne at banen var kronglete, så sier litt om momentet i denne saken!
    Total selvkost på bilen med alt var rundt kr. 50.000,- mot konkurrentenes "fabrikkbiler" til en halv million! Så skjønner at faderen syntes det var ekstra stas å gruse disse med en hjemmesmidd 242!
    Derfor støtter jeg det å bygge selv, mye artigere det enn å kjøpe ferdig produkt!
    Ser du har arvet litt fra din bestefar også da
    1990 Volvo 240 Turbo Prosjekt SOLGT
    2005 Nissan X-trail 2,2DCI Sport "trekk vogn"

  33. Takk Texascom takket for denne posten
  34. #1725
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Kjører du denne også på E85?
    <-- Link
    Pompel & Pilt

Side 69 av 87 FørstFørst ... 19 59 67 68 69 70 71 79 ... SisteSiste

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •