Jeg hadde en 77 mod 265 GL for mange år siden. i 97' tror jeg. Dum som jeg var, så endte den på skroten. rust var det omtrent ikke. brukte den som delebil bare. Det var før jeg overhode ante at den ikke var produsert i mer enn snaut 35 000 ex.
Jeg har nå en 75' 244GL som orginalt er levert med B21E motor. Jeg har også en 75' 242L som standard hadde B20 og M45. ingen av disse er orginale idag, men har havnet hos sin siste eier
Jeg har hatt 76' 242l med B20, og en 76' 244DL med B19A.
En 79' 242GT (ihjelrusta svenskebil) med B23E (H) kam. pluss mesteparten av orgnale stæsjet.
85' 245 GLT som var levert ny til Quatar i Saudi-Arabia. stemplet servicehefte i urdu:P A/C, pluss alt mulig ekstra utstyr.
84' 245 Tic (Hvit)(orginalbil) gått for den Amerikanske ambassaden i Oslo. Har tatt vare på utleveringsseddelen til dennesignert av Harold S. Baum, American Embassy of Norway.
Denne bilen har jeg bare gamle fotografier av, for det var før digitalkameraet og mobilkameraene kom:P
1985 245 GLT "Arabia":
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62109229
1975 244GL:
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62583881
1975 242L:
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62093977
1975 242L (262 look før omlakkering og div plukk):
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62075141
1980 242 GLT (Langtidsprosjekt):
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62572380
1984 244GLT (Ble overtatt for oppretting etter frontskade, men gitt opp):
http://242turbo.webs.com/apps/photos...otoid=62093978
Dette sklei litt ut, men det er da noen frontbilder av forskjellige modeller og årganger lagt til her. Det ligger noen flere bilder om dere følger linken.