Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  173
Side 19 av 49 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste
Viser resultater 451 til 475 av 1201

Tråd: Skogen Performance 242`n 2JZ-GTE 542hk og 690nm1,4bar på hjul :)

  1. #451
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2010
    Sted
    bjørkelangen
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    hehe alltid fint med en juge kveld.hehe ja gleder meg sykt til sesong start selv nå bare små ting igjen så er bilen klar for og brukes
    vi må prøve og få kjørt litt sammen til året!!!!
    ja må prøve på det! tror det kan bli en bra sesong nå! blir spent på og se hvordan min blir med den nye turboen nå
    og din blir vel en heel del mer kjørbar i år fremfor i fjor tenker jeg

  2. #452
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    satser på litt bedere bånn drag i min værtfall.og din bli vell noe kvikkere i bånn den og med det nye oppsettet
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  3. #453
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    driver og lager braket til det hydr brekket mitt nå om dagen.er også snart klar med det nye ånde systemet mangler bare 2 stk AN8 90graders koblinger.så nå begynner det og nærme seg prøvekjøring snart
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  4. #454
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Du gleder deg ikke...?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  5. #455
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    nei gruer meg maaaase....trur det blir skikkelig kjedelig jeg hehe
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  6. #456
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Narvik, Norway
    Innlegg
    674
    Antall takk

    Standard

    denne var jo drittøff håper jeg får se den i virkeligheta engang

  7. Takk Moseby Racing takket for denne posten
  8. #457
    Registrerte brukere J.A.S sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Skotterud
    Innlegg
    658
    Antall takk

    Standard

    gleder meg til å kjøre nå gitt! er det plass på skogen performance standen på gatebil elll??

    blir feste til brekket bra? laga meg en litt annen variant her om fredan. ligger bilde på sia mi skal ha service på 2-søylern i mårra, så blir det bytting av topplagringer

  9. #458
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    blir nok plass til bilen din jonas.blir moro det.
    har begynt og lage en mal til hvordan det blir så får se til slutt.hehe
    blir bra og få på topplagringene da!
    har hentet meg toyo r888 dekk jeg nå så må bare få noe maling på comp felga så håper jeg det blir litt testing i påsken........gleder meg masssssssssse
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  10. #459
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    da har jeg hentet toyor888 dekka.


    også har jeg vært en tur hos profileringsgutta og fått på carbon folie på panser og bagasje luke!syns detta blei skikkelig tøft men blir nok enda bedere når jeg får vasket bilen og får den ut i sola


    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  11. Takk yengis, Dimmern takket for denne posten
  12. #460
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Litt poengløst med karbonfiber-look foile syns nå jeg ser ut som karbon men veier fortsatt 10x mere
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  13. #461
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. des. 2009
    Sted
    Narvik, Norway
    Innlegg
    674
    Antall takk

    Standard

    Ble drittøft

  14. #462
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    tøft!!begynner og bli bra racestuk på bilen no

    men på deg nokon nye blinklysglass framme og riv av teipen på lyktene
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  15. #463
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. april 2010
    Sted
    bjørkelangen
    Innlegg
    438
    Antall takk

    Standard

    blei "race" stuk pån nå! dyrt og foliere?

  16. #464
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Litt poengløst med karbonfiber-look foile syns nå jeg ser ut som karbon men veier fortsatt 10x mere
    ser den men hadde vell kostet meg rundt 20000 vist jeg skulle hatt carbon panser og baklokk.detta kostet meg 2500. også har jeg jo alu panser som veier ca halvparten av orginal panseret
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  17. #465
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av amazonbrage Vis post
    tøft!!begynner og bli bra racestuk på bilen no

    men på deg nokon nye blinklysglass framme og riv av teipen på lyktene

    har tenkt litt på hvit blink men alle har det jo, så trur jeg heller kommer til og sote alt av lamper i stedet trur det kan bli tøft blander litt svart i klarlakk og lakker blir fint som fy.
    og teipen på lampene blir der...... var teip på lampene på racer bila på 70 tallet
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  18. Takk yengis takket for denne posten
  19. #466
    Registrerte brukere bruningen sin avatar
    Medlem siden
    28. des. 2009
    Sted
    røyken
    Innlegg
    107
    Antall takk

    Standard

    hvorfor kjøre dekk som passer toyota yaris?

  20. Takk Thomas242 takket for denne posten
  21. #467
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    jeg har jo yarismoped bil! nei det passer greit på 8x17 compomotiv felga syns jeg da får jeg litt strekk og det liker jeg

    men hvorfor lager du ikke prosjekt tråd på bilen din Bruningen du har jo norges grommeste 242 etter min mening
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  22. #468
    Registrerte brukere bruningen sin avatar
    Medlem siden
    28. des. 2009
    Sted
    røyken
    Innlegg
    107
    Antall takk

    Standard

    ser ikke helt den med å minske rulleomkretsen jeg men smak o behag.
    bilen min er jo ikke et prosjekt lenger.kanskje norges mest sveiste volvo,men råeste veit jeg ikke
    Hvorfor kjøre volvo når kvalitet kommer fra tyskland!

  23. #469
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    205 40 17 ligger jo inna for kravet på rulle omkretsen da men... samma det alle kan ikke like det samme det hadde blitt kjedelig.
    prosjekt eller ikke så er jo bilen din grom som fy!bare min mening da
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  24. #470
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    ser den men hadde vell kostet meg rundt 20000 vist jeg skulle hatt carbon panser og baklokk.detta kostet meg 2500. også har jeg jo alu panser som veier ca halvparten av orginal panseret
    Støpe selv? Trenger ikke koste sjorta bare navnet "karbon" er med i settningen vett
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  25. #471
    Registrerte brukere Moseby Racing sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Setskog
    Innlegg
    972
    Antall takk

    Standard

    har pratet med folk som støyper carbon og det er ganske mye jobb for og få det til og bli strøkent. har sett mange carbon deler til en litt billigere penge som har masse porer eller små hull i "gelcoten" og det vill ikke jeg ha i værtfall.
    men vist du klarer og støype strøkne carbon produkter så syns jeg su skal begynne med det.


    har sjekket litt med en svenske som skulle lage det så vi kunne selge det på jobben.men blir ganske dyrt rundt 8-10 tusen for et panser. 6-8 for en fram skjerm. 7-9 for bakluka.
    Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil

    Skogen Performance

    KSR.no
    Myranes.com

  26. #472
    Registrerte brukere bruningen sin avatar
    Medlem siden
    28. des. 2009
    Sted
    røyken
    Innlegg
    107
    Antall takk

    Standard

    ikke for å kvervulere,men har ikke 240 175/80-14 orginalt?
    sjekket litt rundt det å få støpt opp carbon deler selv.koster ikke så gæli hvis man kun skal ha sandwitch,men det blir litt bilcross i mine øyne å ikke ha mulighet til å få åpnet ting på orginal måte med hengsler og låser.
    Hvorfor kjøre volvo når kvalitet kommer fra tyskland!

  27. Takk alecxz takket for denne posten
  28. #473
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    har tenkt litt på hvit blink men alle har det jo, så trur jeg heller kommer til og sote alt av lamper i stedet trur det kan bli tøft blander litt svart i klarlakk og lakker blir fint som fy.
    og teipen på lampene blir der...... var teip på lampene på racer bila på 70 tallet
    tenkte på orginal blink eg, men nye lampersåg så matte ut, men er kansje berre bilde?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  29. #474
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av bruningen Vis post
    ikke for å kvervulere,men har ikke 240 175/80-14 orginalt?
    sjekket litt rundt det å få støpt opp carbon deler selv.koster ikke så gæli hvis man kun skal ha sandwitch,men det blir litt bilcross i mine øyne å ikke ha mulighet til å få åpnet ting på orginal måte med hengsler og låser.
    Hvorfor ikke kunne bruke hengsler og låser? honeycomb min venn også aluminiumsklosser akkurat der gjengene skal være
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  30. #475
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Moseby Racing Vis post
    har pratet med folk som støyper carbon og det er ganske mye jobb for og få det til og bli strøkent. har sett mange carbon deler til en litt billigere penge som har masse porer eller små hull i "gelcoten" og det vill ikke jeg ha i værtfall.
    men vist du klarer og støype strøkne carbon produkter så syns jeg su skal begynne med det.


    har sjekket litt med en svenske som skulle lage det så vi kunne selge det på jobben.men blir ganske dyrt rundt 8-10 tusen for et panser. 6-8 for en fram skjerm. 7-9 for bakluka.
    Bruker bare prepreg carbonfiber... blir litt rufsete overlate i utgangspunktet så kan man spraye på resin eller lignende med sprøyte etterpå og våtslipe som på annen lakk, for så å legge et lag vanlig klarlakk ytterst. Greit man får det ikke speilblankt i ei vending som man gjør med polert negativ, men blir akkuratt samme finnish til slutt... Men med polert negativ kan selv en fersking får det pore og bobblefritt om man bruker godt med resin og vakuum-baging, er bare å massere fiberen i forma mens vakuumet er på

    Skal man leve av det og ta en normal timepris blir nok produserte panser dyre uansett, lager man det selv trenger man ikke tenke på timeprisen i form av arbeid Kun materialkostander da... og du som har firma kan jo kalle bilen din reklame og kjøpe varene MVA-fritt
    Sist endret av Njål Nilssen; 20/04/11 kl 11:21
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

Side 19 av 49 FørstFørst ... 9 17 18 19 20 21 29 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •