hei hei..
idag begynte 945en min å lade mye...
plutselig så lada den 1 bar.. å etter mer kjøring så plutselig lada den 1,5 bar :P noen som vet hva som skjer? :P
hei hei..
idag begynte 945en min å lade mye...
plutselig så lada den 1 bar.. å etter mer kjøring så plutselig lada den 1,5 bar :P noen som vet hva som skjer? :P
skjekk vakum slangen til wastegaten, eventuelt selve wastegaten om slangen er fin, og om du ikke har chip burde du absolutt ikke kjøre med 1.5 bar ladetrykk.
hehe jeg har chip :P tror jeg må sjekke den slangen i morgen jeg :P er redd for at org cooleren ryker visst jeg forsetter med det trykket der :P
Hvis du har orginal turbo er det heller ikkje noe point i å kjøre 1,5 bar selv med chip
hehe er en 13C :P Nei det er derfor jeg vil ha det ned! :P
kan høres ut som noe er sprekt siden det kom økende.
se på stortsett alt av vakumslanger på innsuget, når det er kaldt ute blir jo plastikk sprøtt. så se på t-stykker osv. har du rotet oppi motorrommet før det kom, så begynn og leit der du var
1.5bar på c13 = tennings bank og kutt ( for lite bensin )
over 1bar på c13 blir luften ganske varm fra turbo
945 tic stage 3 (prosjekt), Pajero 3.2 dykkebil, opel astra 1.7TDI kone/sparebørse, Ducati 900super sport, HD-Springer, HD FXR prosjekt igang,
takk for et klokt svar skal ta å sjekke over slanger i morgen
takk skal dere ha var sebbe som hadde rett slangen var rett og slett slitt i to :P