veldig fint med classic setelitt meir pute i baksete på desse enn andre org delskinn, og veldig gode å sitte i!
![]()
veldig fint med classic setelitt meir pute i baksete på desse enn andre org delskinn, og veldig gode å sitte i!
![]()
Blei veldig bra ja... ser ut som en mykje dyrare og meir luksuriøs bil...![]()
Jaja, bilen gjekk igjennom eu-kontroll kun med 1ar feil på hjullager bak, so no er bilen sett på bukkar, og eg er faktisk begynt å gjer litt..Har vore litt lat i det siste, pluss at verkstedet har ikkje blitt skikkelig klart før no
![]()
Legger ut nokon bilder og kommenterer over..
Enjoy..
Bilen blei sett på bukkarDeilig å få den opp på den måten der i stadenfor å jekke og kuke i vei..
Fant fram litt delar som eg har hatt liggande heime i garasjen alt for lenge..
Begynte bak med demontering og montering av dempere og fjører
Er bilstein cs til 240 så måtte bytte hylsene, men dette var en grei jobb, sjøl om det tok litt tid..
Bakfjørene (ikkje allverden forskjell på høgda akkurat)
Framme litt større forskjell
Sleit mykje med ihjelrusta skruar, boltar og muttrar, men det meste kom etter litt vold..
Fjøre og dempere bak montert
Måtte trykke hylsene ut og inn med skrustikke, hadde vore flott med ei presse...
Grillpause (eg og samuel)
Løyste alt framme i forstillinga, men ikkje bytta noko der enda, må vente til eg får jobbfri igjen...
Eitt par bilder av bilen der ein ser ganske tydelig kor bra verkstedet erhar funne ut at det er genialt til 2 prosjekt sånn som det står no
Ligger i bestilling: takvinge, ipd 25mm framme og bak, justerbart panhard, endeledd, erstatningsrør til katalysator, og sikkert noko dill eg ikkje kjem på...
Dette var alt for denna gang, bare å kommentere, kjekt med litt motivasjon..![]()
Kjett det med lappen eller ? hehe.. ble deilig med clasic intriør![]()
Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg
ja, hehe, det e jo kjempe morsomt....
Tregulvet er faktisk genialtkommer vel muligheter for varmt arbeid i eitt anna rom der inne så blir sjukt bra til slutt...
![]()
Ser veldi bra utsveiseverksted er undder full planlegging
blir 2 søylar bukk og greier
![]()
hva i all verden var den proppel saken i bakgrunn der sammen med zoonen? flyger den ?![]()
ser ut som motorisert paraglider?
Den har vore å flydd før den ja..men eg tørr ikkje å prøve...
far til samuel inn på forumet her har no prøvd den eitt par ganga trur eg...
![]()
sett den motorn der på en sykkel da?faren kompis av meg som har slik, går jo faktisk ganske fort når man flyr :P men jeg er like sikker på at han skal styrte i døden hver gang.
Trur det "helikopteret/flyet/tingen" blir ståande ganske urørter jo ganske tøft å ha sånt da...
men trur ikkje det e heilt trygt nei...
Legge ut eitt par bilder av nye deler som eg har fått...
Bestilte silikon-kjøleslanga ferdig tilpassa FK ifra do88.se
Litt innsugsdeler har eg og, tenkte at amazonbrage innpå forumet her skal få prøve seg på eitt lite innsugsprosjekt til bilen minblir spennande og sjå korleis det blir..
![]()
Ellers må eg bestillie nye fjærbeinslager evt. justerbare topplagring etter eg ødela ein lageret når eg demonterte demparen...så får forske litt på det, er vel ikkje så greit å få godkjent justerbare vil eg tru?
Då er det blitt bestilt fjærbeinslager, komplett sett til begge sider og endelig ferie, så skal skru litt når eg kjem meg heim igjen
Blir deilig med litt kvalitetstid ilag med volvoen igjen...
Hadde vore kjekt med litt feedback og/eller tips til andre ting som kanskje burde vore gjort sia eg først er igang og har store planer om å få bilen ganske så 100%![]()
Då er alt montert utenom dei nye bremsene, blei veldig brakommer litt dokumentasjon og bilder om ikkje så lenge...
får håpe det går fint på godkjenning med poly og bilstein
![]()
er blit veldi bra=) men må ha litt bilder![]()
Litt bilder skal vi få til iløp av helga..![]()
Jess, då kjem da en liten update etter gammalt..![]()
Legg ut bilde eg, så får dåke kommentere.. fordeler det sånn..hehe...
Bilstein i fjørbeina..
Fått på fjørene..
Nye fjærbeinslager og skåler..
Klar til montering
Broderen som står å leika seg med bærearmane, måtte brenne ut foringane!
Nye foringer montertBlei bra!
Fjørbein og bærearmer montert
Blei nye endeledd og sia eg ødela mansjettane under demontering..
Add-on til bakfangeren eg annkommet
Bremsene gjenstår, tenkte gå over kalipperane og overhale dei
Dritt unga som har vore å hatt det gøy på verkstedet!!!!!!!!
Thats it for i kveldkjem vel en update på overhaling av kalippere visst eg får tak i rep.kit til ein rimelig penge..
![]()
Ja, gleda meg veldig til å faktisk få bruke bilen, trur den blir meget tight og responsiv, venter på litt deler fra ipd og, så må nok bli morro..Var ganske enkelt og montere foringane og, så det er ikkje noko du treng å kvi deg på akkurat
Ja, blei faktisk litt lei meg når eg såg at det stå oddbjørn over heile panseret...
Hjalp ikkje akkurat at han sprang rundt i eit bjørnekostyme og fekta med ein pinne heller, blei liksom litt oppgitt...
onani onanana, trallala tittenta!!!!![]()
![]()
![]()
goooood natt....
![]()
"det er ikke farten som dreper deg, det er måten man stopper på"