noken som veit noke om papira på desse fjørene da?
tenkt eg skulle maile dei i dag eller imorg aå spørre:P
sendte mail til dei der eg blant anna skreiv dette:
dere skriver at ''Alle fjedre er med TüV godkendte og produceret efter den > anerkendte DIN ISO 9001 kvalitetsstandard''
vil det si at eg får dette godkjent hos biltilsynet med papirer og > fjærene fra dere uten evt problem?
og fikk svar ja dette stemmer skal gå
og det er kaw 50mm fjærer
so er vell opp til at noken må prøve dei:P
også har man det vanlige "problemet", forspenn i fjører, og minimum 80mm fra bakken til fastmonterte deler under bilen.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
-2010, Volvo C30 - Bruksbil
-1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
-1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret
senker man en orginal bil 50mm så må dette få store konsekvenser for kjøreegenskapene! ellers er 240n ganske så spesiell....
One Ring to rule them all
240? Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?
Er det ikke 740 det er snakk om?
EDIT: Doh, en side tilbake sto det noe om 240 ja..
Sist endret av ArneR; 13/01/10 kl 07:18 Begrunnelse: Er ikke våken tror jeg.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Går sikkert an å korte del litt til hehe
-2010, Volvo C30 - Bruksbil
-1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
-1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret
jeg fikk ikke godkjent mine lesjøfors fordi det ikke sto VOLVO 940 i tuv godkjenninga.. Noen som har opplevd det samme?
du er ikke den første gitt mange kamerater som har samme problemet med lesjøfors fjører
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
blei veldig usikker på kva eg skal gjere:P
lesjafjord (eller korleis det skrives) senker no nesten ikkje so må kappe litt framme ihvertfall og det misliker eg veldig for og gjere;/
og desse fjærene som er nevnt over er eg usikker på køyre egenskaper/sikkerheit og godkjenning:/
det skal ikkje vere lett:Phehe
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
må nokk ikke det, men trur kansje du må det for å få det godkjent da fjera kansje ikke får forspen nokk til å sitte godt fast.
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Har brukt 240 Clubsport dempere på 940 sammen med Lesjøfors kappa 2 vindinger. Fortsatt forspenn og ubrukelig stivt til gatebruk etter min mening.
jeg hadde noen bilder av kortede bilstein dempere. det er ikke noe problem det heller! leggeropp bilde etterpå.
One Ring to rule them all
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)