Hei, hvordan gikk det med denne?
Batteribytte skulle ikke føre til så mye galt på disse, men har du prøvd denne prosedyren?
Åpen førerdør, andre dører er lukket, ingen nøkkel i tenningslåsen.
Sett nøkkelen inn i tenningslåsen, og fjern den igjen.
Trykk på lås/lås opp-knappen i døren med 1 sekunds intervaller 5 ganger. Lukk og åpne førerdøren igjen.
Trykk på lås/lås opp-knappen i døren med 1 sekunds intervaller 5 ganger.
Sett nøkkelen inn i tenningslåsen.
Slå tenningen på og av to ganger for å programmere en nøkkel/fjernkontroll (og sletter de originale kodene) eller tre ganger for å sjekke hvor mange fjernkontroller som er registrert.
Fjern nøkkelen fra tenningslåsen.
Bilen skal nå låse og åpne seg selv to ganger for å indikere programmeringsmodus (eller én til fire ganger, sakte for å indikere antall registrerte fjernkontroller).
For innprogrammering: trykk og hold lås- og opplåsings-knappene på fjernkontrollen inn samtidig, slipp knappene, trykk på låse-knapp på fjernkontrollen i ett sekund.
Systemet skal nå låse og låse opp bilen, en gang for å bekrefte, to ganger for å indikere at registreringen har mislyktes.
Om nødvendig gjenta knappetrykk-prosedyren i dette avsnittet for å programmere neste fjernkontroll.
For å avslutte programmeringen, lukk førerdøren eller sett inn tenningsnøkkelen.
Maksimalt 4 fjernkontroller kan være programmert.
Hvis dette ikke fungerer, må bilen inn til Volvo for innprogrammering/omlasting av programvare iCEM
NB: dette er fritt oversatt herfra og jeg har ingen anelse om dette virker, så prøv på eget ansvar!