Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
En kompis mener jeg burde få programmert vekk både egr og partikkelfilter. Er det bedre på lang sikt? Eller er det bedre å bytte egr-ventil?
Hva må jeg gjøre med disse før programmering? Må jeg fjerne eller blende egr? Må jeg fjerne eller tømme partikkelfilter?
Både EGR og partikkelfilter kan du med stor fordel fjerne.

Felles for dei begge er at dei er med på å forureine oljen med henholdsvis sot og diesel. Derfor ser vi store problemer med alt som er smurt av motorolje på bilar som går på lange serviceintervall, oljeforbruk, ventilløftarar, turboar osv.

Bilar som har desse tinga MÅ ha hyppige oljeskift dersom du skal eige bilen etter at garantien går ut. Dei fleste bilar går garantitida gjennom utan problem, men ex. taxi er utsatt pga. lang køyrelengde, då dukkar mykje av desse problema opp. Godt eksempel er VW 2.0tdi 180hk.. Her blir det skifta mykje motorar. Og det til tross for at taxi har mykje mindre kaldstart og småkøyring enn den jevne familiebil - så du kan tenke deg til korleis det står til der.

Vi har en BMW som går som taxi, der blir det skifta olje når det passar, prøvar å gjere det for kvar 12-15.000km og slik har det vore første dag. Gått nærmare 220.000km og går like fint (hardt) som då den var ny. VW Caravelle begynner å slite hardt på motor nr.2 ved denne km.standen ... 40.000km/2år serviceintervall...