Litt småtteri skjedd igjen

Etter at motor ble intakt igjen og jeg fikk kjølevann i systemet igjen viste det seg fort at en del forsvant ut i gulvet fremme i bilen. Det typiske varmeregisteret...
Plukket ut hele interiøret, tørket og vasket, gått over med rensemaskin, noe som virkelig trengtes! På varmeregister kjøpte jeg 2 nye o-ringer på Volvo og feilen var løst

Ble også nye skvettlapper, samt gått over de fremme som bare han og slang.. S60 spylermunnstykker på panser ble det også, samt V70N bakrutepusser.
Fikset en kjølevannslekkasje i bakant av motor. Ny søt liten slange fra Volvo gjorde susen. Nytt lykteglass på førerside måtte også til nå før eu. Gamle grillen ble også erstattet med XC-Grill, mangler kun R emblemet her og nytt volvo emblem på sikt.

På mandag ble bilen kjørt til verksted på prøveskilt for EU-kontroll. Må jo si det var litt artig å sette seg bak rattet etter snart ett år i mitt eie med et stort antall timer for å få reddet bilen og gjøre den kjørbar igjen, ikke mange meterne jeg har fått prøvd bilen kan en si. Derfor var jeg også noe spent på eu ettersom jeg ikke "kjenner" bilen helt enda. Bilen er godt fulgt opp hele veien og god teknisk, men ting dukker jo alltids opp imellom kontrollene.
Sitter S.A.M chip i bilen, og må si den gikk over forventningene godt. Lurer også på om eksosen også kan være av samme merke, og at det trolig ble montert på likt i Sverige hos tidligere eier.
EU gikk bra, men med 2 feil. Slakk i stabilisatorstag høyre side samt bærekule høyre side. Så to nye bærebroer samt stab.stag begge sider er bestilt

Gamle o-ringer, samt liten sak jeg skylte ut av varmeregister..