Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  4
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 52 av 52

Tråd: How to USA-blink på 940/740

  1. #51
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    23. feb. 2013
    Sted
    Sandefjord, Vestfold
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    Denne tråden her er suveren! Har leita lenge og vel etter how-to tråder for US blink, og denne er desidert den beste
    Greit å feste blinklyset på normal måte uten klipp&lim som mange gjør. Da blir det jo et he...te å få de av igjen om en må skru ut hovedlysa. Når jeg satt i US blink på min lot jeg forøvrig være å feste de med fjærer. Kappet det til slik at lyktehuset smatt rett på plass ved hjelp av org. fester på lykta. Sitter som hånd i hanske. Eneste jeg måtte gjøre med blinkersen var å skjære ned den runde "styretappen" bak på lykta (ikke klipp de noen av de lange styrepinnene!), i tillegg til å frese ned "avstandspinnene" på innsiden av lykta, slik at blinkersen ikke hviler på lyktehuset for tidlig (blir stående for langt ut til siden) .

  2. #52
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 9førr Vis post
    Denne tråden her er suveren! Har leita lenge og vel etter how-to tråder for US blink, og denne er desidert den beste
    Greit å feste blinklyset på normal måte uten klipp&lim som mange gjør. Da blir det jo et he...te å få de av igjen om en må skru ut hovedlysa. Når jeg satt i US blink på min lot jeg forøvrig være å feste de med fjærer. Kappet det til slik at lyktehuset smatt rett på plass ved hjelp av org. fester på lykta. Sitter som hånd i hanske. Eneste jeg måtte gjøre med blinkersen var å skjære ned den runde "styretappen" bak på lykta (ikke klipp de noen av de lange styrepinnene!), i tillegg til å frese ned "avstandspinnene" på innsiden av lykta, slik at blinkersen ikke hviler på lyktehuset for tidlig (blir stående for langt ut til siden) .
    Problemet er at de kan bli litt slappe i fisken, så derfor er det greit å "sikre" de med fjører. Jeg klarte å miste mitt. :(
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •