Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Treff i surnadal Sentrum, amfi eller hva det heter mellom 31 juli og 6 august noen?

  1. #1
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard Treff i surnadal Sentrum, amfi eller hva det heter mellom 31 juli og 6 august noen?

    skal på Taekwon-Do treningsleir en ukes tid fra helga og hadde vært moro å treft litt fellow volvo gubbs en kveld når en er nedi der. noen som er ut å cruiser en kveld?

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juli 2010
    Sted
    Sunndalsøra
    Innlegg
    167
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    skal på Taekwon-Do treningsleir en ukes tid fra helga og hadde vært moro å treft litt fellow volvo gubbs en kveld når en er nedi der. noen som er ut å cruiser en kveld?
    Skal jo være Gatebil-festival den 7. August da, så jeg skal dit da tenkte jeg.

  3. #3
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.425
    Antall takk

    Standard

    skal være nedi der en ukes tid og det blir sikkert litt småkjøring nedi der i løpet av uka så får bare rope ut om noen derrifra er ute å kjører og ser bilen... skal for første gang prøve å få med meg det gatebiltreffet ja! har alltid had passasjerer eller kjærring som har vært med eller vært hjemme å venta men not this year only my self og jevlar det skal bli greit å kunne få det med meg om jeg gidder å være en dag ekstra. spørs på været for da camper jeg i telt lørdag til søndag tenker jeg

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •