Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Hva er det som har løsna på passasjersida i bilen?

  1. #1
    Registrerte brukere Photobscura sin avatar
    Medlem siden
    10. juli 2015
    Innlegg
    7
    Antall takk

    Standard Hva er det som har løsna på passasjersida i bilen?

    Jeg har en Volvo V50, diesel 1,6 l, fra 2008. Jeg får dessverre ikke til å legge inn bilder, kanskje fordi jeg ikke er betalende medlem, men jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan. (For ordens skyld må jeg nevne at jeg ikke har særlig god teknisk peiling på bil.) i dag oppdaga vi plutselig at noe ser ut til å ha løsna og nå henger rett over gulvmatta på passasjersida, rett under hanskerommet. Det er en hvit plastgreie, ser ut som noe slags panel, med små "plugger" i forskjellige farger med hvite tall på. Det er også kobla til en del ledninger. Er det noen som kan ha noen formening om hva det er, og hva som bør gjøres med det?

    EDIT: Det kan være noe tilsvarende dette, men jeg fant ingen info om bildet, så jeg vet fortsatt ikke hva det er:
    EDIT 2: Fant ut at det er sikringsboksen, men finner ikke noen info om hva jeg skal gjøre med at den har løsna.
    Sist endret av Photobscura; 03/07/22 kl 17:17

  2. #2
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Du får legge deg på gulvet og se om du kan se hvor den har vært skrudd fast, og kanskje du ser hvordan du kan få festet den igjen.
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  3. Takk Photobscura takket for denne posten
  4. #3
    Registrerte brukere Photobscura sin avatar
    Medlem siden
    10. juli 2015
    Innlegg
    7
    Antall takk

    Standard

    Takk! Ja, litt mer forskning på internettet ga meg noen clues, så jeg har fått skrudd den på plass på den ene sida sånn at den i det minste ikke henger ned lenger, men jeg kommer ikke godt nok til så jeg får skrudd på den andre sida, på grunn av hvordan bilen er parkert akkurat nå, og fordi jeg ikke helt tør å dytte noe mer på boksen. Har snakka med tidligere eier, som sa at den plata hadde gått i stykker, men at man ikke trengte den. Åpenbart gjør man det, i og med at boksen kunne løsne bare av at noen strakk på beina på passasjersida, så jeg ringer Stokstad i morgen og hører om de har en sånn plate og kan hjelpe meg med å få det på plass.
    Sist endret av Photobscura; 04/07/22 kl 19:27

Lignende tråder

  1. Nye bilen. :)
    By Pepzy89 in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 12
    Siste post: 13/01/16, 01:42
  2. DAB i bilen
    By fevelen in forum Bilstereo og Multimedia
    Svar: 8
    Siste post: 23/05/12, 09:31
  3. Ny bilen!
    By Anders Dybvadsskog in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 21
    Siste post: 28/06/11, 21:42

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •