Hei

Jeg er sylfersk på dette forumet, etter å handlet meg min første Volvo (brukt 2019 V60 T8 R-design). Da har jeg naturligvis noen spørsmål i den sammenhengen. Og Det er mulig det finnes noen tråder om dette allerede. Jeg er ikke kar om å finne den infoen enda, men pek meg gjerne i riktig retning eller legg ut en link om du har
Hva er folks erfaringer med å senke og evt space ut hjul på denne modellen? Jeg forsøker å finne senkefjærer eller kit til denne, men alt jeg finner passer angivelig ikke r-design (som denne har). Er det noen som har en fasit på hvorfor det er slik, og hvor jeg evt kan få tak i lavere fjærer eller kit til denne bilen? Gjerne noe annet enn Heico som omtrent koster en grei månedslønn.
Og så spacere; noen erfaringer med bredde, slitasje på hjullager m.m., jeg tar imot den info jeg kan få

Til sist; Jeg skal understellsbehandle denne bilen etterhvert, og har god erfaring med mercasol. Dog på nye biler. Denne har gått i allefall 2 vintre på østlandsveier allerede, så hva tenker befolkningen her; er Fluidfilm en bedre løsning?


På forhånd takk!

-P