Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  9
Viser resultater 1 til 23 av 23

Tråd: Vangsfreaken's V70'r

  1. #1
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard Vangsfreaken's V70'r

    slenger like gjerne ut en tråd her også, siden jeg tydeligvis har ansvar for opptil flere V70'r dette innebærer i hovedsak:
    min nye bruksbil! 2006 V70 2.4D, manuell og cirka 270k på telleren.






    stort sett hel og pen, spesielt i forhold til alder og pris, men jeg må likevel kikke på sånt som;
    1. stag til virvelspjeld. hoppet av/knekt, men spjeld i seg selv ser ut til å være i orden siden motor/ecu reagerer på åpent/lukket spjeld. jeg har en plan her, vi får se om det funker
    2. vindusheis førerdør. sluttet visst nok å funke i vinter i følge forrige eier, så jeg tipper at noe har løsnet fra noe. sikkert enkel fix, men må åpne døra for å se på det.
    3. 1-2-3 dårlige glødeplugger. ikke alt for kritisk, men ved kald kaldstart i -10 (altså uten dieselvarmer) snøfter den og går litt rart i starten.
    4. generelle forbedringer. lys og stereo er ræva og trenger oppgraderinger, ellers har jeg heller ikke noe imot en polering, penere hjul og moderat senk.

    V70'n til dama! 2004 2.0T automat



    en traust stakkar med cirka 355K på telleren... ikke veldig interessert i å gjøre mer enn jeg må med denne, men den var billig og praktisk, så vi holder den i live inntil videre... her prioriteres;
    1. EU-kontroll! skiten skal inspiseres til våren. gidder ikke å gjøre stort med den før det siden jeg vil ha en tilstandsrapport.
    2. om den er verdt å berge i 2 år til ser jeg for meg service, shining og ny eksos.
    3. den trenger også ei halv forstilling. jeg bytta halve i høst, men den er fortsatt ganske vinglete. om den består EU får den kanskje nye bærebruer...

    V70'n til far! 2013 V70 D3 manuell
    jada, den tilhører et annet forum igjen, men det får være måte på hva jeg gidder å skrive.
    denne burde ikke plage meg stort på 3-4 år, så jeg håper den begrenser seg til olje og filtere deler den for mangfoldets skyld, men tviler på at jeg trenger å skrive stort om den.

    redigerer/oppdaterer tråden fortløpende med noen bilder siden det er greiere med tapatalk...
    Sist endret av vangsfreaken; 10/02/22 kl 05:40

  2. Takk Anders Dybvadsskog, R-israelsen takket for denne posten
  3. #2
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Første/raskeste mod i nye bruksbilen... Trekket på a-stolper var løst, så jeg nappa de av å tok de med på jobb... Fant noe spraylim og litt lakk i et skap i kjelleren, ble tålig pent






    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  4. Takk Anders Dybvadsskog, TurboNoob takket for denne posten
  5. #3
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Så du har limt trekket fast igjen og så lakket de sorte?
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  6. #4
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
    Så du har limt trekket fast igjen og så lakket de sorte?
    yes skrapa ut gammelt lim/skum/ekkelheter der stoffet hadde løsna, spraya inn godt med lim og strøk på igjen stoffet. når limet hadde tørka en halvtime spraya jeg dem svarte med helt vanlig spraylakk stoffet blir noe stivt av det, men det spiller liten rolle på A-stolpa.
    kan nevnes at jeg "måtte" farge dem etter liming siden limet ga litt misfargning.

  7. Takk TurboNoob takket for denne posten
  8. #5
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    er det noen av mine få følgere som kan forklare effekt/konsekvens av virvelspjeld litt tydeligere? staget har jo hoppet av på denne også...
    i noen tråder påstås det økt forbruk, problemer med dpf, vond tomgang og alt mulig rart, mens i andre tråder sies det "ingen konsekvenser, hvem bryr seg"
    jeg har en plan for en oppgradering der som burde holde i årevis, men jeg kunne tenkt meg å vite hva det egentlig gjør uansett. særlig siden jeg banker på 750-1000km i uka, men ikke har lyst til å fikse det midt på vinteren

  9. #6
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Merkelig at ting alltid går til helvete rett før EU-kontroll tok cirka en time fra det blåste et stort hull i eksosen til den falt av... Så nå brummer bilen til frøkna godt




    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  10. #7
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    V70'n hennes skal på EU imorra... Fikk det brått travelt med å mekke eksos billig potte fra tema'n, noen bend jeg hadde til overs etter tidligere tull og noen hjemmelagde oppheng, så var plutselig ting i orden etter halvannen time ikke like pent som ny ferrita/bsr/JT, men cirka 90% billigere. Støynivå ble vel nesten som originalt, å den kan nok en gang kjøres uten hørselvern.







    Også har jeg bytta noen pærer, sjekka litt væsker, også videre... Håper den blir godkjent imorra så jeg kan få igjen min egen dieselvogn, hvis ikke får jeg fortsette å skru til uka

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  11. #8
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sendte ranken på kontroll før helga, det gikk sånn passe greit... 3 mangler, ikke veldig skumle heller.
    -tregt brekk på ett bakhjul, sikkert fordi den har automat og alltid parkeres i "P".
    -noe råtten gummi rundt høyre fremdemper samt ei rusten skive i bunn av topplagring. Egentlig er vel bare skiva en mangel siden den skal forhindre demper i å penetrere panser, men jeg kan like gjerne fikse støvmansjett og ny gjennomslagspute når jeg uansett må demontere.
    -bærekule! Jeg hadde ikke sett for meg at den skulle være en fæl jobb, men jaggu krangler jeg fælt med bærebrua, som er alt for stiv til å kunne få inn igjen den nye... Det var forsåvidt en tidkrevende jobb å få kulene inn/ut av navet å, det gikk trått...
    Det er mulig jeg har oversett noe eller gjør noe feil, men ifølge en video jeg så var det bare å bøye ned brua for å få inn/ut kula... Synd at jeg kan sette mine 90kg oppå armen uten å komme i nærheten



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  12. #9
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Bærekule var jaggu et interessant mareritt jeg ikke ønsker å gjenoppleve... Som skrevet i forrige innlegg hadde jeg problemer med å bryte ned bærebru nok til å få inn den nye kula. Jeg gikk på med ferskt mot og et par ideer idag, men selv når jeg fikk satt fast ett spett en drøy meter ut fra brua som jeg fikk far til å tråkke på med sine drøye 100kg mangla vi noen centimeter på å få den inn
    Til slutt gikk jeg så lei at jeg satte meg på bakken med hele navet mellom beina og demonterte hele demperen sånn at jeg kunne løfte hele navet... Da måtte jeg så klart kappe av en lenkearm som ikke ville leke, til tross for at de var nye for under 5 måneder siden... Forstilling er gøy!!!


    Men da var heldigvis det verste over... Med førersiden komplett var det bare å begynne på passasjerside for å fikse topplagring. Der gikk merkelig nok lenkearmen som en nysmurt drøm, men boltene på demperen var verre... Ikke engang muttertrekkeren vi bruker til å skifte traktorhjul tok dem, så de måtte varmes GODT når de omsider slapp gikk det heldigvis greit, så da tok det rundt 20 minutter før demper var montert tilbake med ny skive/gjennomslagsgummi/støvkappe.

    Siste punkt var det trege håndbrekket da...
    Jeg trodde dette skulle bli "ta av bremser, puss og smør, sett sammen igjen"... Men kaliper har sikkert ikke vært av på 5-10 år, så jeg måtte gi opp demontering når ikke engang muttertrekker ville ta M8-boltene på kaliper. Ble litt redd for å bryte av noe om jeg prøvde enda hardere, å jeg orket ikke tanken på å fikse det.
    Så jeg smurte greiene så godt jeg kunne gjennom hullene til hjulboltene og tok den på en liten rallytur, så får vi håpe brekket løsner opp litt. Den triller i hvert fall avgårde om man setter den i drive og tar av brekket, så jeg er håpefull...

    Ble ikke så mye bilder siden det var kjedelige greier og jeg skrudde om kapp med klokka/sola, men skriftlig dokumentasjon er bedre enn ingen dokumentasjon, hvert fall for min egen del

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  13. Takk HansOla takket for denne posten
  14. #10
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    BOINK! bilen til gamlefar... Trodde jeg skulle slippe å skru nå som han har moderne bil, men tydeligvis ikke
    Han klaga i noen uker på hjullager som måtte byttes, helt til det også begynte å skrike...
    "jaha, bremser? Vi får jekke opp å se hva som går tungt"... Kaliper hadde satt seg, slitt en kloss til stålet og ødelagt ei skive.
    Gikk vel 3 timer omtrent fra jeg løfta opp hjulet til den var friskmeldt, inkludert shopping på 3 butikker for å finne deler på lager





    Da trenger jeg kanskje ikke å bry meg før den skal ha sommerhjul...

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  15. #11
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Da er bilen hennes godkjent! Må riktig nok godkjenne alle 3 vogner iløpet av året, men den første og verste er overstått. Satser på at den går frem til vi har flytta i hvert fall, er litt frustrerende logistikk når hu skal bruke den 12 mil unna garasjen.

    Også har det ankommet noen pakker med lyd til min, håper jeg rekker å se litt på det i ferien har ikke bilder av alt, men hittil har jeg nye høytalere, ny hovedenhet (2DIN Pioneer) og verdens søteste og enkleste forsterker liggende, også er det noe brumlebass på vei i posten.


    Ellers har jeg bytta staget til virvelspjeldet, så nå har jeg fullt register igjen, ikke stopp på 3000rpm...
    Jeg kjøpte meg også en feilkodeleser for å skjønne bilen. De fleste koder er enten irrelevant eller kjent fra før, men denne var ny... Noen som kan si hvor jeg finner den sensoren?

    Frøkna har visst nok fått feilmelding/motorlampe et par ganger iløpet av uka hu har lånt den, regner med denne koden kan være årsaken?
    (øvrige koder er glødeplugg 1, glødeplugg 2 og manglende kontakt med stereo (som ligger på ei hylle i garasjen...))

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  16. #12
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Liten spoiler... Jeg bannes fælt om dagen med interiør i egen V70 siden forrige eier tilsynelatende håndterte alt med slegge og bind for øynene, men jeg jobber med en liten modernisering av den forp***e vogna
    Liten modernisering i midtkonsoll, og masse greier rundt dette... Også prøver jeg å fikse opp litt etter tidligere eiere da, så klart... Mer detaljer kommer når enn ting er i orden igjen



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  17. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Hvilken ramme er dette? Den ser ut til å følge riktig bue bedre enn den jeg har i min bil.

  18. #14
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Jimbojama Vis post
    Hvilken ramme er dette? Den ser ut til å følge riktig bue bedre enn den jeg har i min bil.
    Det vet jeg ikke... Den satt allerede i bilen, å det står ikke noe på den. Den er forøvrig ikke perfekt, den er egentlig for trang for spilleren. Spilleren er nå montert "bak forsiden" uten mulighet for pynteramma rundt...

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  19. #15
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Boink! Prøvde jo å skru bil i påsken... Jeg tenkte å fikse vindusheisen min, som ifølge forrige eier slutta å virke i vinter...

    Jeg antok egentlig at noe hadde løsnet/hoppa av når noen prøvde å bruke ei isete rute, noe som forsåvidt stemte...

    Men noen hadde ganske åpenbart prøvd å fikse problemet med en hammer eller noe sånt, så den ble stående sånn meste av ferien mens jeg venta på nye deler.

    Men tidligere i uka fikk jeg deler! Så jeg fikk satt sammen igjen heisen og ordna høytalere i alle dører de originale hadde sikkert fungert bedre om diskanten faktisk hadde vært tilkobla da, men skitt au... Disse er bedre.

    Ny spiller også, som vist tidligere...

    Bak den dytta jeg inn en focal 4.320 pnp-forsterker, knøttliten sak hvor man bare kobler til ferdig ledningsnett ble mye ledninger, men...


    Også kom disse til 940'n. De "prøvespilles" baki V70'n akkurat nå, så nå er det virkelig god lyd i vogna



    Å siden den ble så koselig å kjøre med ny stereo, fungerende vindusheis/null vindstøy, sommerdekk og kald ac i godt vær ble det en god håndvask idag



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk
    Sist endret av vangsfreaken; 23/04/22 kl 15:30

  20. #16
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Bump! Blir visst langt mellom postene i en bruksbil-tråd... Vi får ta det som et godt tegn
    De som følger den andre garasjetråden min har kanskje fått med seg at jeg og kjæresten har kjøpt oss hus, med dobbelgarasje og løftebukk...


    Så jeg var på tema'n å kjøpte meg verktøykasse med innhold igår!


    Å dermed er garasjen brukbar. Så idag har det blitt oljeskift på dieselvogna, samt en liten befaring under. Jeg lærte at forrige eier trengte en snarvei til tappepluggen, å at jeg har mindre eksosanlegg/lyddemping enn jeg var klar over plager ikke meg overhodet, men vi får se åssen det går på eu.





    Også fikk omsider bilen hennes sommerhjul da. Det har blitt nedprioritert i flyttinga siden ingen av oss bruker den, å vinterhjulene var modne for å brukes opp



    Ellers er det ikke stort å melde om, annet enn at hun tok livet av stereoen i min. Noen her som har god kontroll på spaghettien bak radio?! Jeg har feilsøkt noen timer uten å finne ut av det.

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  21. #17
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Siden jeg er støkk hjemme alene med Leo, som krever konstant overvåkning og oppmerksomhet, i noen dager...


    Så tenkte jeg at jeg kunne prøve å gjøre noe med hovedlyktene på dieselvogna.


    De var så stygge at jeg var redd for å trenge xenonlykter til 8000,-/stk før EU-kontroll... Så jeg prøvde å polere dem, å ga dem et strøk med fusso wax etterpå. Fortsatt ikke strøkne siden de har skader på innsiden og sprekker i plasten, men de ble passe gjennomsiktige igjen! Godt nok til å være lovlig, å det sparte meg for ei månedslønn



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  22. Takk HansOla, TurboNoob takket for denne posten
  23. #18
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Ho-ho-hoi! Siden sist...
    Klargjort dieselvogna for EU. Vask, rydding, en håndfull pærer, motorvask, defekte tåkelys, også videre...


    Det gikk som fryktet! En middels lang mangellapp. Så da ble det ei evighet her


    Det ble forøvrig banning til alle døgnets tider...


    Mangler i første hjørne: treg kaliper og manglende klips på bremseslange. Løst med ny kaliper og klips, byttet skive og klosser samtidig siden det har gått litt tregt ei stund...


    Mangler i andre og tredje hjørne, altså bak: morkne bremseslanger. Høres ut som en enkel mangel, spesielt når det slipper lett på kaliper, men dette irriterte...

    Det er jo ikke plass til verktøy engang?! Kombiner det med litt rustne gjenger og avrunda hoder, så blir det noen kvelder med banning, ei ukes pause for å finne motivasjon (riktig nok distrahert av ny motorsykkel) og noe hjemmelaget verktøy.
    Men jeg fant en løsning når vilja kom tilbake! Så da ble det nye slanger bak.

    På dette punktet, når jeg trodde jeg endelig var ferdig, fant jeg ut at lufteskrue på alle kalipere jeg ikke hadde bytta var runde det endte med nye kalipere bak og vice-grip foran.
    Det gjorde heldigvis nytta, så det endte sånn!


    Jeg bytta også lenkearmer foran når jeg drev på, bare fordi jeg var lei den svake ulyden... Siden han i kassa på bcb ga sterkt inntrykk av at de hadde bedre greier enn biltema har jeg notert meg følgende bare for å se holdbarhet, for moro skyld...
    Venstre side: biltema


    Høyre side: pro parts sweden



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  24. #19
    Registrerte brukere Nilsson sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Tretten
    Innlegg
    943
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Ho-ho-hoi! Siden sist...
    Klargjort dieselvogna for EU. Vask, rydding, en håndfull pærer, motorvask, defekte tåkelys, også videre...


    Det gikk som fryktet! En middels lang mangellapp. Så da ble det ei evighet her


    Det ble forøvrig banning til alle døgnets tider...


    Mangler i første hjørne: treg kaliper og manglende klips på bremseslange. Løst med ny kaliper og klips, byttet skive og klosser samtidig siden det har gått litt tregt ei stund...


    Mangler i andre og tredje hjørne, altså bak: morkne bremseslanger. Høres ut som en enkel mangel, spesielt når det slipper lett på kaliper, men dette irriterte...

    Det er jo ikke plass til verktøy engang?! Kombiner det med litt rustne gjenger og avrunda hoder, så blir det noen kvelder med banning, ei ukes pause for å finne motivasjon (riktig nok distrahert av ny motorsykkel) og noe hjemmelaget verktøy.
    Men jeg fant en løsning når vilja kom tilbake! Så da ble det nye slanger bak.

    På dette punktet, når jeg trodde jeg endelig var ferdig, fant jeg ut at lufteskrue på alle kalipere jeg ikke hadde bytta var runde det endte med nye kalipere bak og vice-grip foran.
    Det gjorde heldigvis nytta, så det endte sånn!


    Jeg bytta også lenkearmer foran når jeg drev på, bare fordi jeg var lei den svake ulyden... Siden han i kassa på bcb ga sterkt inntrykk av at de hadde bedre greier enn biltema har jeg notert meg følgende bare for å se holdbarhet, for moro skyld...
    Venstre side: biltema


    Høyre side: pro parts sweden



    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk
    Pro parts vs biltema gleder jeg meg til, holder en knapp på at biltema er bedre


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Volvo 240GL 1990
    Volvo V70 D5 AWD 2005
    Opel Kadett 1970

    X Volvo 940 1998

  25. Takk vangsfreaken takket for denne posten
  26. #20
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Liten oppdatering til! En gårdsplass full av problemer...


    Begynte å gå fryktelig lei motorlampe/feilkode hver gang jeg ga på mer enn litt, så jeg fant en enkel løsning på virvelspjeld. Hvor godt det holder gjenstår jo å se, men det krevde kun det på bildet, tok 15 minutter og virker mer solid enn det originale staget...


    Enkelt forklart: klipp av litt ståltråd (jeg brukte 1.5mm) som varmes opp godt nok til å gå tvers gjennom det originale dritet, bøy endene rundt for å få det tight... Ferdig! Ganske mye raskere og billigere enn å bytte ut de slitte delene.


    Holder neppe evig, men jeg håper det holder lenger enn jeg gidder å drive med bilen
    Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
    Pro parts vs biltema gleder jeg meg til, holder en knapp på at biltema er bedre


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Det ville faktisk ikke overrasket meg

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  27. #21
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Stadig noe med gamle biler... Men noen ganger er man heldig nok til at det er gratis og kjapt speilglasset mitt har rørt seg fælt i fart de siste månedene, ved vask idag kunne det plukkes av med 2 fingre... Men så lenge man oppdager det før det går i bakken er det jo greit, bare noen striper lim på baksiden og midlertidig fasthold




    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk

  28. #22
    TurboNoob sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Skien, Telemark
    VCCN medlemsnummer
    384
    Innlegg
    1.555
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
    Liten oppdatering til! En gårdsplass full av problemer...


    Begynte å gå fryktelig lei motorlampe/feilkode hver gang jeg ga på mer enn litt, så jeg fant en enkel løsning på virvelspjeld. Hvor godt det holder gjenstår jo å se, men det krevde kun det på bildet, tok 15 minutter og virker mer solid enn det originale staget...


    Enkelt forklart: klipp av litt ståltråd (jeg brukte 1.5mm) som varmes opp godt nok til å gå tvers gjennom det originale dritet, bøy endene rundt for å få det tight... Ferdig! Ganske mye raskere og billigere enn å bytte ut de slitte delene.


    Holder neppe evig, men jeg håper det holder lenger enn jeg gidder å drive med bilen Det ville faktisk ikke overrasket meg

    Sent fra min SM-G996B via Tapatalk
    Jeg brukte samme metode på virvelspjeld på min bil. Har holdt i over 2 år nå.
    2007 Volvo V70 D5 AWD
    1980 Volvo 244 DL, B230FT.
    [x]2012 Volvo V60 R-design
    [x]1997 Volvo 850 R
    [x]2004 Volvo V70 D5 AWD
    [x]1986 Volvo 240 GLT

  29. #23
    Registrerte brukere vangsfreaken sin avatar
    Medlem siden
    08. des. 2013
    Sted
    hamar
    Innlegg
    2.473
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboNoob Vis post
    Jeg brukte samme metode på virvelspjeld på min bil. Har holdt i over 2 år nå.
    mitt har også fungert fint hittil om jeg har igjen minimum halvannet år er jeg enten ferdig med bilen eller klar for å ta det igjen, så det er jo bra

Lignende tråder

  1. vangsfreaken's 740/945/944-garasjetråd
    By vangsfreaken in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 630
    Siste post: 08/08/23, 08:11

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •