Hater tapatalk litt.. Skrev lengre innlegg som bare kom bort så prøver igjen..

Har fått tillatelse fra Ray så prøver å lage en tråd her mellom alle tankene i hodet.. Plages jo med litt av hvert så håper folk har forståelse om at det ikke aktid kommer til å være så aktivt her inne..

Bilen i selg selv trenger ingen presentasjon. Men kan prøve å si litt hvordan den havnet her.

Så jo at Ray vurderte salg. Jeg hadde selv en 940 brukis som hadde gått et år over EU som jeg ikke hadde hode til å fikse.. Sa da til Ray at jeg kunne vurdert denne. Tok ikke lang tid før vi kom i kontakt med hverandre og plutselig var vi enig om pris og alt..

Flybilletter ble da kjøpt til meg og en kompis og reisen var klar.

Dagen kom og vi dro til Trondheim lufthavn for å fly.
Turen i seg selv gikk bra. Selv med en sovende kineser og høytsnakkende dame i hijab foran oss

Kom på gardemoen og da trodde jeg at Ray hadde fått kalde føtter for han brukte 1,5 time på å komme seg dit

Bilen ble sett over og ord ble vekslet før vi bestemte oss og skulle skrive kontrakt. Leverte også et adopsjons papir da jeg ville ha med hele pakken over
Sa og til oss selv, fuck korona og tok å handhilset.

Turen hjem gikk ganske bra. Fant Ray sin favoritt cd i bilen, ble kjent med mange nye sider av Ray den dagen..

Ellers ikke skjedd noe spennende.. Byttet noen sidedeksler bak da de var slitt. Skal å bytte takluke da denne ikke virker..

Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk