Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Summum eller Momentum

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. april 2020
    Sted
    Skien
    Innlegg
    7
    Antall takk

    Standard Summum eller Momentum

    Egentlig ganske uvesentlig, men nysgjerrig: Kjøpte noe som iflg. annonsen var en 2016 V70 D4 Summum. Så skulle jeg se etter en del på nett, og da jeg tastet inn regnummer, så kom det opp "2016 Volvo V70 D4 Momentum". Hvordan vet jeg egentlig hva som er Momentum og Summum. Skal kanskje ikke stole helt på sånne steder, men ble bare nysgjerrig.

    Om jeg har forstått det rett, så har Summum blanke lister over tåkelys/DRL, mens Momentum har lakkert i bilens farge. Min har blanke lister. Er det noen andre vesensforskjeller på disse to versjonene?
    V70 D4 Summum LE MY16
    Lotus Elan M100 (1996)

  2. #2
    Registrerte brukere sindreleander sin avatar
    Medlem siden
    15. mai 2018
    Sted
    Narvik
    Innlegg
    71
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av pjom Vis post
    Egentlig ganske uvesentlig, men nysgjerrig: Kjøpte noe som iflg. annonsen var en 2016 V70 D4 Summum. Så skulle jeg se etter en del på nett, og da jeg tastet inn regnummer, så kom det opp "2016 Volvo V70 D4 Momentum". Hvordan vet jeg egentlig hva som er Momentum og Summum. Skal kanskje ikke stole helt på sånne steder, men ble bare nysgjerrig.

    Om jeg har forstått det rett, så har Summum blanke lister over tåkelys/DRL, mens Momentum har lakkert i bilens farge. Min har blanke lister. Er det noen andre vesensforskjeller på disse to versjonene?
    Summum er gennerelt høyere utstyrsnivå som varierer hva forskjellen er. Kan være el.førerstol og passasjerstol, ryggekamera etc.

    Sent fra min SM-G988B via Tapatalk

Lignende tråder

  1. Hva er forskjell på Summum, Momentum, D5 og Rti?
    By Yankee2 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 16
    Siste post: 19/01/15, 08:19
  2. Momentum/Summum/Kinect DrivE osv
    By Volvonikko in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 5
    Siste post: 01/04/14, 06:58
  3. 2005 S80 momentum
    By mads78 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 12
    Siste post: 12/04/13, 23:41

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •