Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  2
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Volvo 240 stoppa med ein gang eg startar dan.

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. juni 2018
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard Volvo 240 stoppa med ein gang eg startar dan.

    Har ein Volvo 240 b230f 1990 model med følgjande problem:
    - Stoppa med ein gong eg starta dan. Eg må ha foten på gassen for å holde motoren i live, om eg gir mykje gass i 5-10 sekund så går motoren av seg sjølv fint og jamt.
    - Når eg gir full gass så dør motoren ut, og når eg sleppe opp ein del på gassen så går dan bra igjen
    - Bilen brukar mykje bensin.

    Det som er litt rart er at problemet har forandra seg ein god del over tid. I starten gjekk motoren så ujamt at da va umule å kjøyra. Så gjekk motoren fint mens eg hadde foten på gassen, men stoppa med ein gong eg ikkje hadde foten på gassen både mens dan va varm og kald. Så stoppar berre motoren når eg startar dan, og viss eg gir ein del gass 5-10 sekund så går dan fint på tomgang.

    Ting eg har skifta:
    - Lambdasonde
    - Rotor, Fordelarlok og tenningskabelsett
    - Luftmassemålar
    - luftfilter
    - Temperatursensor (kjølevæske)
    - Tomgangsregulator
    - bensinpumpe rele
    - Bensinfilter
    - Kamakselsensor
    - Motorstyreenhet (skifta til den med nr: 0 280 000 951)

    Har sjekka at dan ikkje suge falsk luft.
    Einaste feilkode eg får opp er 322, som står for at luftmassemålar ikkje fungerer.

    Eg hugsar at før kunne eg høyra tydeleg at pumpa "summa" når eg slo på tenningen, men no høyrer eg ingenting. Når eg prøva å starta bilen utan å holde foten på gassen, og motoren stoppar, så kan eg høyre at pumpa lagar den lyden som den pleidde å laga når eg slo på tenningen. Det som får meg til å tru at det ikkje er pumpa er at eg hugsar at bilen likevell ikkje gjekk på tomgang sjølv pumpa lagde den "summe" lyden når eg slo på tenningen.

    i tilegg til å ha lurt på om bensinpumpa er problemet, så har eg også lurt på om det kan være dårlige drivstoffdyser. Grunnen til at eg trur det er fordi bilen brukar veldig mykje bensin, i tillegg til at den dør ut når eg gir mykje gass.

    Er det dårlige drivstoffdyser, eller er det ei dårleg bensinpumpe?

    Kva er det neste eg burde gjere?

  2. #2
    volvo245gl sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    370
    Innlegg
    826
    Antall takk

    Standard

    Ett par spørsmål:
    Nullstilte du bilen/koblet fra batteriet en stund etter at du hadde byttet luftmengdemåleren? (Kan være gammel kode som ligger i minnet)
    Hvilket fabrikat har lambdaen? Disse bilene er kresen på kvaliteten på lambdaen.
    Hvilmen av temp sensorene byttet du? Den under innsug nr 1 eller 3 sett forfra?
    Har du byttet med rett farge på bensinpumpereleet? (du skal ha det hvite releet)
    Det kan være at tankpumpen eller rør/slange der som suger luft og.
    Volvo V50 10, Volvo C30 07, Volvo 945 gl 94 (Volvo V50 11 Delebil)
    (hugget 244dl 77, 245gl 81, 245gl 83, 245gl 86, 364gl 86, 245 gle 86, 245 gl 89, 854 gl 94) : (solgt 364gle 89, 744gl 86, 945 gl 95, 245 gl 92)

    Have safe sex, make love in a VOLVO!
    Det sies at lykke ikke kan kjøpes for penger, men de har ikke kjøpt VOLVO!

  3. Takk KjetilM takket for denne posten
  4. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. juni 2018
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Eg kobla ikkje ifrå batteriet ei stund rett etter at eg bytta luftmengdemålaren. Men batteriet har vore frå kobla ei stund i ettertid.
    Lambdasonden er laga av Bosch.
    Eg bytta den temp sensoren som er under innsug nr 3.
    Ja, det nye releet eg har satt på er kvitt.

    Veit du om nokon metodar for å sjekka om det er tankpumpa eller røyr/slange som suge luft?
    Eller burde eg bytta temp sensor under innsug nr 1 først?

  5. #4
    volvo245gl sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2010
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    370
    Innlegg
    826
    Antall takk

    Standard

    Da har du gjort alt rett!.
    Sensoren under nr 1 er bare den som viser temp inne i måleren i bilen.

    For å sjekke tankpumpen må du under det lille lokket i bagasjerommet. Venstre side
    2 skruer holder det med en ledning ned i midten av lokket.
    Under der finner du toppen på tankpumpen. Den tykkeste slangen er den du er ute etter.
    Løs den slangen forsiktig. Ha en helst gjennomsiktig slange i samme dimensjon montert på der og ned i en beholder. La noen slå på tenningen
    Det skal da renne en liten strøm bensin ut der.
    Å jekke for falskluft der er bare å se at slangen ikke er morken og slangeklemmene ikke har rustet vekk.
    Hender at rørene å toppen av tankpumpen har rustet i stykker og da suger de mye luft!

    Feilkoden 332 som du har sier at llm tråden har brent av, eller det er kabelbrudd der.
    Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4

    Det kan og være grunnen. Hvis du har noen du kan prøvelåne LMM av kan du jo få testen om det er den.
    Volvo V50 10, Volvo C30 07, Volvo 945 gl 94 (Volvo V50 11 Delebil)
    (hugget 244dl 77, 245gl 81, 245gl 83, 245gl 86, 364gl 86, 245 gle 86, 245 gl 89, 854 gl 94) : (solgt 364gle 89, 744gl 86, 945 gl 95, 245 gl 92)

    Have safe sex, make love in a VOLVO!
    Det sies at lykke ikke kan kjøpes for penger, men de har ikke kjøpt VOLVO!

  6. Takk KjetilM takket for denne posten
  7. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. juni 2018
    Innlegg
    4
    Antall takk

    Standard

    Da skal eg prøva, takk for svar!

Lignende tråder

  1. Svar: 1
    Siste post: 19/06/18, 19:35
  2. Svar: 0
    Siste post: 13/05/13, 08:00
  3. Volvo 740 med LH2.4 startar ikkje
    By skjarlie in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 1
    Siste post: 30/03/12, 13:04
  4. Svar: 0
    Siste post: 09/11/11, 10:00
  5. Svar: 0
    Siste post: 08/06/11, 08:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •