I 2016 kjøpte og monterte jeg en VBB7 fra det som da helt Volvotech, men som så byttet navn til V-Division og nå ser ut til å ha avgått ved døden. Jeg får iallfall ikke svar fra dem når jeg sender meldinger. De siste månedene har den blitt stadig verre, ved at den gir masse rare forstyrrelser istedenfor ordentlig bilde, se vedlegg. Er det noen andre her som har denne enheten, elelr CI-VL2-
RTI
11-7OPS, som ser ut til å være samme greia med et annet navn? I så fall er jeg villig til å betale for å sende dem hovedenheten (den boksen som ligger under teppet på passasjersiden), så de kan sette den inn i sin bil og se om de får samme symptomene. Da vet jeg iallfall hvor problemet sitter og kan prøve å få tak i en ny styringsenhet fra en av de andre forhandlerne, som car-interface.com i Italia. Boksen min har ikke vært utsatt for fuktighet eller noe sånt, så vidt jeg vet, så det er ikke det som er årsaken, jeg tipper det er en komponent som er dårlig. Men det er selvsagt umulig å finne ut hvilken motstand, kondensator eller IC det er uten å ha tilgang til koblingsskjema og alt sånt. Her er noen av forstyrrelsene, iblant kommer det også loddrette fargebånd som ser omtrent ut som et prøvebilde.