Hei! Tenkte jeg bare skulle tipse folket her inne om å ikke forhandle med Kolbotn Bil AS. Kjøpte bil av de for to år siden (Volvo v60 D6) som jeg fikk trøbbel med forholdsvis tidlig. Bilen hadde et år med garanti, og jeg tenkte dette skulle gå fint. Problemet var noe feil på en AC kompressor i følge Bilia, som gjør at det blir overslag til høyvolt i hybridsystemet. De lovte flere ganger at de skulle ordne, men det ble aldri noe av. Jeg involverte derfor advokat for å hjelpe meg videre. Saken gikk til forbrukerrådet og flere feil på bilen dukket opp. Det viste seg senere at bilen var blitt brukt i næring, at den var ulovlig senka (udokumentert) osv osv. Dette nektet de plent for, og jeg måtte selv stå for kostnaden med å få dette godkjent, samt alt styret som ble rundt det.

Legger ved en link her, så ser dere resten av saken kort oppsummert :https://www.motor.no/artikler/2020/j...40-000-kroner/

Ta gjerne kontakt med meg om noen her har trøbbel med de, jeg jobber for å samle folk og kjøre større sak.