Ble så irritert i dag at jeg skrev følgende anmeldelse på Google:

Lørdag formiddag 13.04.2019, var jeg innom Thansen på Storo for å handle en Pioneer GM-D8604 forsterker til 1.599,- Det var desverre bestillingsvare, men de hadde inne Pioneer GM-D8704 til 2.699,-

Senere på dagen bestemte jeg meg for å kjøpe forsterkeren til 2.699,- samt en Pioneer 12" Subwoofer TS-W311D4 som nettstedet viste at det var 2 tilgjengelig på Storo. Etter mye leting og telefoner kom selgeren fram til at det ikke stemte med nettstedet og at de kun hadde en utstillingsmodel montert i kasse. Både selgeren og jeg var innstilt på at denne måtta de kunne selges på salg/tilbudspris. Men etter en telefon med sjefen ble det gitt streng beskjed om at noe tilbudspris var det ikke snakk om!

Her forventer Thansen at jeg skal betale full pris for en demo vare, med STØV på! Snakk om en arrogant holdning ovenfor kunder! Ikke klarer de å ha oppdaterte nettsider med beholdning heller! Til informasjon så er bilstereo en utgående kategori hos Thansen og beholdningen de har er restene etter Torshov Bilrekvesita. Veldig synd de ble kjøpt opp av Thansen! Jeg har handlet bilstereo og andre varer hos Torshov Bilrekvesita i mange mange år og kommer til å savne dem!

Thansen får den andre stjerna kun fordi selgeren var en hyggelig og trivelig kar!

Edit: Glemte å skrive at det ikke ble noe handel!