Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Fuktig frontrute / ingen luft

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. mai 2018
    Innlegg
    6
    Antall takk

    Standard Fuktig frontrute / ingen luft

    God morgen godt folk.

    Opplevde i dag at det ikke ble blåst noe luft på frontruta i en V50 2006 model.

    Vifta går som pokker og det kommer masse luft ut de forskjellige stedene.

    Det kan virke som det er et spjell til frontruta som ikke vil åpne seg? Selv om jeg prøver "defrost" for frontrute, kommer det ikke noe luft ut, men vifta øker turtall.

    Er det noen som har noen tips, før jeg begynner å demontere meg på vei inn over i dashbordet?


  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    27. nov. 2018
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av G-Man Vis post
    God morgen godt folk.

    Opplevde i dag at det ikke ble blåst noe luft på frontruta i en V50 2006 model.

    Vifta går som pokker og det kommer masse luft ut de forskjellige stedene.

    Det kan virke som det er et spjell til frontruta som ikke vil åpne seg? Selv om jeg prøver "defrost" for frontrute, kommer det ikke noe luft ut, men vifta øker turtall.

    Er det noen som har noen tips, før jeg begynner å demontere meg på vei inn over i dashbordet?

    Hei!

    Jeg opplever akkurat det samme problem for noen måneder siden, foruten får jeg varm luft bare på fører side, den blåser helt frost på de andre siden.

    På Bilia Fornebu fant de en feilmelding i klima styreenhet (kan bekrefte hvilken kode). Først ønsket de å bytte styreenheten for å kunne gå videre med undersøkelsen, og etterpå anbefalte de ikke å fikse det, siden det kunne bli skikkelig dyrt . Det var midt i dekkskift sesong, det hadde kanskje ikke lyst til å bruke mye tid med dette og fokusere på det de tjener mye penger fra, det vet jeg ikke.

    Nå tenker jeg å finne en styreenhet selv, men må demontere den eksisterende enhet først. Jeg leste at de er under kjørersete, men er litt usikker om dette... Har noen mer info?

    På forhånd takk!!

Lignende tråder

  1. Volvo 240 - fuktig eksos - toppakning?
    By runarkolle in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 29/09/13, 13:20
  2. Svar: 5
    Siste post: 05/07/13, 21:52
  3. Frontrute 940 vs frontrute 960
    By Anders Dybvadsskog in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 10/04/12, 21:12
  4. Fusker når det er fuktig/regner
    By christoffera in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 11
    Siste post: 19/12/11, 13:03

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •