Hei,

Har i hele dag prøvd å oppdatere kartet på Sensus Navigation på en Volvo V60 2015-modell, men for hver nedlasting og uansett hvilket system jeg velger (2013, 2015(for med og uten internett globus knapp), og nyeste), alt, så får jeg beskjed hver gang i skjermen på consollen at jeg må "Sett inn USB nummer 1.". Dette er selv om jeg har lastet ned kartene hver gang på en helt nyformatert FAT32 minnepenn som har 32GB kapasitet tilgjengelig. Har til og med prøvd å laste ned det kartet som er på hele 48GB og lagt det over på en nyformatert FAT32 64GB minnepenn, men får samme beskjed da også.

Når jeg starter bilen nå så sier det følgende i skjermen når jeg trykker på NAV, "Oppstart av navigasjon" eller noe lignende, og der står den. Deretter prøver jeg å sette inn minnepennen for å oppdatere via USB, men da får jeg følgende beskjed: "Sett inn USB nummer 1.".

Sinnsykt irriterende problem, da jeg ikke skjønner hva som kan være galt. Har også god peiling på hvordan jeg bruker minnepenner og data generelt, så problemet ligger neppe der.

Er det noen som har noe tips på dette problemet? Setter STOR pris på hjelp.

På forhånd takk!