Heisann!

Fikk ENDELIG min XC90 i går etter mye neglebiting. Bilen er en XC90 Inscription med "alt" på. GROM bil!
Jeg la inn SIM kort på den i dag, har installert det meste av apper, et par ting jeg ikke har fått til:

1) EasyPark ID gjenkjennes ikke - den påstår jeg har feil brukernavn/passord, skjønner ikke meteren, prøvd med e-post og telefonnummer med og uten +47 foran, ingenting funker. Er det et tricks til å få denne lagt inn i "Parkedingsappen" i Volvosystemet?

2) Apple CarPlay virker utrolig rotete og knotete å bruke, hva har dere av erfaringer her? Waze er på plass da, det er ene og alene grunnen til at jeg ville ha CarPlay i bilen.

3) Spotify appen er ELENDIG - den er treg som bare det, å utforske musikk på den appen går jo ikke, valgte "Chill" for å bla gjennom noen lister, men den bruker så lang tid at jeg bytter tilbake igjen til telefonen istedet - slik bør det vel ikke være? Er det noen skjulte tricks man må kunne for å få Spotify appen til å virke noenlunde normalt? (jeg har ubegrenset med data på SIM kortet, så det burde ikke være noe problem, og 4G dekningen rundt der jeg bor er kollosalt bra på telefonen.

Det kom en melding da jeg startet bilen om at en softwareoppdatering var tilgjengelig - men når jeg går på softwareoppdateringer, så finner jeg ingenting - er dette en kjent feil?

På forhånd takk, og god jul! Glad for at jeg fikk traktoren i god tid til å handle julegave til kjerringa