Hei og god jul, har et dilemma som får meg til og klø i hue. Hadde kjøpt inn er sett med 6 pukka fjøra sinter lammel og forsterka trykkplate og kjøpt et enkelmasse svinghjul som jeg har montert på min b230fk. Monterer alt og prøver tråkke på clutch pedal men den er helt mjuk og rar, prøver starte bilen i går og clutchen vil ikke løse ut så hjula sto og spann hele tia. Den ligger liksom halvveis på da man kan bremse litt og bakhjul stopper ikke med engang.

Har nå hatt ned kassa noen ganger og prøvd forskjellige ting som: Ta ut shimse platene, prøvd et annet utløser lager, shimse ut kula på utløserarm, shimsa kula på slavepumpa..

Kjøpte nytt på kl racing både sintern og trykkplata som skal være til enkelmasse svinghjul.

Har rota fram Er sett med forsterka diesel lammel og trykkplate som satt sammen med svinghjulet jeg satt på, så får jeg hvertfall brukt bilen igjen..

Svinghjulet og diesel clutch har sitti på en b230fk og har stått litt i en Volvo 240.

Men jeg kunne fortsatt håper noen folk her inne har noe peiling på hva som kan være feil med sinter oppsettet..

Er en oppjassa 940 turbo vis det skal ha noe og si