Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Vasslekkasje førerside 940

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. aug. 2016
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    1759
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard Vasslekkasje førerside 940

    Hei godtfolk på forumet!

    Har ein 940 1995-modell der eg opplever problem med vanninntrenging utenifrå, der vatnet samlar seg opp framme på førstesida under teppet. Væsken er smaklaus, trur det er vatn då eg ikkje kan sjå tegn til kjølevæskelekkasje. (Bytta varmekran for ca halvanna år sidan).

    Ser det er fleire som nemner på at lufteluka under A-stolpe kan vere synderen, men kan ikkje sjå tegn til vassinntrenging der. Finner heller ikkje tegn til nedrenning frå andre kantar.

    Har hatt litt lekkasje ei stund, virker som det trekk inn meir vatn ved mykje regn. Merka det spesielt godt no, då bilen stod i ro i 5 dager og eg venta på nytt startbatteri. Har verken soltak eller AC, så mistenker det kan vere noko med frontrute eller drenering ein eller annan plass.

    Har lagt under nokre aviser fram til vidare, så blir det å feilsøke nærmare til jul då eg har tilgang på garasje.

    Alle tips og forslag mottas med STOR takknemligheit.

    Mvh Nils

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. juni 2010
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    På førersiden, nedefor torpedoplaten, der kablene går inn i bilen, lekker det på min bil.
    Så ledet vekk vann som kan renne der kablene går inn og etter det har det vært tørt.
    Kjipt å få vann i bilen på denne årstiden!

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2016
    Sted
    Elverum
    Innlegg
    215
    Antall takk

    Standard

    Hei!
    Lufteluken var årsaken til vanninntrenging på en av mine biler. Men det var ikke lett å lokalisere det - det rant ned dråpe for dråpe, uten spor på karosseriet, måtte faktisk ta ut teppet og legge papir for å spore den opp. Kanskje det er like greit å ta den ut og legge ny silikon rundt kantene der, for å utelukke den kjipe muligheten for vannet å trenge inn, kanskje.

  4. #4

    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Bergen
    VCCN medlemsnummer
    1074
    Innlegg
    737
    Antall takk

    Standard

    har hatt lekkasje frå frontruta. Tok av deksel ved a stolpe, og fekk spylt bilen med høgtrykksspylar mens eg sat inni. Då var det lett å sjå kor det lak. Om du har orginal frontrute er pakning og ikkje lim, denne kan vri seg og lage lekkasje.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. aug. 2016
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    1759
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    Takkar så mykje for gode forslag! Sjekka lufteluka tidligare i veka då eg avfukta teppet, såg ikkje noko der - men skal likevel ta å tette den så ein er sikker. Så blir det til å få sjekka torpedoplate og pakning når eg får garasje.

    Tippar rutepakninga er original ja, hugsar den var festa med klips sist eg tok av plata under vindusviskarane.

    Skal gi oppdatering så snart eg får undersøkt det nærmare.

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. sep. 2016
    Sted
    Elverum
    Innlegg
    215
    Antall takk

    Standard

    Det får du gjøre Vannlekkasje er noe d*, så all kunnskap om det mottas med takknemlighet .

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. juni 2010
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av nilsjha Vis post
    Takkar så mykje for gode forslag! Sjekka lufteluka tidligare i veka då eg avfukta teppet, såg ikkje noko der - men skal likevel ta å tette den så ein er sikker. Så blir det til å få sjekka torpedoplate og pakning når eg får garasje.

    Tippar rutepakninga er original ja, hugsar den var festa med klips sist eg tok av plata under vindusviskarane.

    Skal gi oppdatering så snart eg får undersøkt det nærmare.
    Funnet grunnen til lekkasjen?

    Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

  8. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. aug. 2016
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    1759
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    (sletta den andre posten, lang, rotete)

    Sommer 2020 bytta eg register for andre gang, det som vart bytta i februar 2019 viste seg å vere defekt (liten lekkasje + varmeproblemer). Første register var frå GCP/Ecris. Problemene her kan være feilmontering/uflaks, då dette var eitt originalt Volvo-varmeregister i metall. Siste register som er montert ble kjøpt hos Skruvat, produktnummer 289112.

    Nå i sommer så la eg også rikelig med marinetetting rundt lufteluka ved clutchpedalen. Dette ser ut til å ha vært hovedårsaken, sjølv om det tilsynelatende såg tørt ut rundt luka.

    Etter 3,5 måneder og ruskete høstvær er bil fortsatt tørr, så dette virker for å ha løst problement med lekkasjen (endelig!)

  9. Takk Runar takket for denne posten

Lignende tråder

  1. Vann i gulvet på førerside
    By Nedkvit'n in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 14
    Siste post: 02/09/15, 11:43
  2. Vann under teppet på førerside
    By v70dude in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 25
    Siste post: 15/11/11, 21:37
  3. Varme i sidespeil førerside
    By summum in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 7
    Siste post: 22/01/11, 13:50
  4. Bankelyder foran førerside.
    By Pareli in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 7
    Siste post: 15/08/10, 20:46

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •