Hei og god kveld dere,

Jeg håpet i det lengste på at jeg kunne få litt råd og tips fra noen av dere:

Selv om jeg har forstått at XC90 i de første årene hadde dels mange "barnesykdommer": har jeg siden mitt kjøp av en slik i mars i år vært så og si uten problemer (bilen var på service - 150 000 kilometer - for et par måneder siden uten noen som helst problemer ble oppdaget).

Imidlertid gikk høyre nærlyspære her for noen uker siden, dette kom det melding på i panelet. Jeg kjøpte først 1-en ny pære på en bensinstasjon og alt var i orden, deretter kjøpte jeg dagen etter to litt dyrere pærer så det "var likt og begge var nye og fine/bra" - dette gikk også fint.

Men så har lysene vært av og på uten noen mål og mening. Jeg har sjekket pærene, ledningene og alle sikringene (disse ser forøvrig uforskammet rene og bra ut). Et par ganger jeg har mistet lyset, har parkert og motoren går og jeg har åpnet panseret = har lyset plutselig kommet når jeg drar i haken for å åpne panseret inne i kupeen ?????

Jeg satt rolig i bilen i dag og kan så vidt jeg mener selv såvidt øre en bitte, bitteliten lyd når jeg drar over bryteren på lyset inne.

Jeg er jo dessverre slik at jeg bruker bilen mest til bare å starte og kjøre, så jeg kan svært lite om bil. Må jeg ha dette inn på verksted for dyre summer nå, eller er dette noe som høres kjent ut for noen?

Håper på noen svar - det er jo verdt å prøve.

På forhånd takk!

Mvh
Thomas