Hei,

Har fått ansvar for å selge en Volvo S40 på vegne av et eldre svigerfamiliemedlem.

Bilen har hatt en eier og kun gått 62 800 km siden den ble kjøpt ny i juni 1997. Den har stått parkert inne fra dag en, og alle servicer er fulgt. Bilen er meget velholdt, og har kun noen mindre rustflekker på nedre del av passasjerdøren foran så vidt jeg kan se. Fargen på bilen er sølv, og til vår kjennskap er det ingen mekaniske problemer med bilen. Den står for øyeblikket i Oslo.

Før jeg lager en annonse på Finn.no så tenkte jeg å høre om dette kan være av interesse for noen av dere her inne? En bil som har fått så mye kjærlighet og omsorg (og det synes), føler jeg bør gå til noen som vil sette pris på det. Man skulle ikke tro at bilen var fra 1997 når man sitter i den. Pris er derfor ikke den viktigste motivasjonsfaktoren når denne bilen selges.

Hvis dette høres ut som noe som kan være av interesse for noen av dere her inne så ta gjerne kontakt for en prat. Kan da også få gitt litt mer utfyllende opplysninger om bilen, har bare ikke hatt tid til å ordne/sortere det enda.