God Tirsdag!

Sitter og kiker på å bytte ut kassa mi til noke som tåler litt meir, da spessielt på kasse fra BMW. Men har ikkje funnet noko skikkelig oversikt eller liknande for info om kontvertering. Ser folk bruker både ZF og Getrag kasser, sånn eg har forstått det er det enten M3 eller Diesel kasser som er tingen å gå for der mange virker som dem velger 525 kasser. Har nokre spørsmål eg håpet på at nokre kloke hoder her inne kunne hjelpe meg å fått svar på.

Det første er om det er stor forskjell mellom td ein e39 525D kasse og ein frå e46 320D? (er ikkje noko ekspert på BMW her) Fra det eg skjønar er begge ZF kasser? (snakk om 5trins 320D kasse)
Neste eg lurar på er om det er ein spessiel grunn til at alle bruker clutchus fra M90? Kan en ikkje sveise om med hus fra M47? Og meiner å ha lest folk rundt om som har brukt adaptere for å få på kassene i stadenfor å sveise? Eller har dette blit lest i ein draum?
Siste er ang mellomaksling og spakstell, ser også der at folk bruker fra M90, er det forskjell på mellomaksling mellom M90/47? Og er det meir styr å pare M47 spakstell med ZF enn M90?

Virker som det er folk her inne med mye god kunnskap så håper noen vil dele litt av den med meg