Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Viser resultater 1 til 14 av 14

Tråd: Adaptive lys xc90 t8

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard Adaptive lys xc90 t8

    På min xc90 er det berre nærlysa som svingar. Eg får ikkje opp noko feilmelding på det, så eg reknar vel med at slik skal det vera? Lysa på bilen er gode, men om det er slik at det berre er nærlysa som svingar, er jo det ei løysing som står godt tilbake for konkurrentene.

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Jeg oppfatter teksten i online bruksanvisninga som at dette gjelder nærlys. Kan heller ikke helt skjønne hvorfor fjernlysa skal svinge da de lyser mye bredere enn det nærlys gjør.

    Hvilke biler har aktive fjernlys?

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Jimbojama Vis post
    Jeg oppfatter teksten i online bruksanvisninga som at dette gjelder nærlys. Kan heller ikke helt skjønne hvorfor fjernlysa skal svinge da de lyser mye bredere enn det nærlys gjør.

    Hvilke biler har aktive fjernlys?
    Det er vel relativt vanleg at fjernlysa òg svingar? På X5 gjer dei iallfall det, og til og med E-klasse frå 2005 har aktive fjernlys. På vegane eg ferdast, mørke og svingete vestlandsvegar, er aktive fjernlys eit sakn. Når eg sett på fjernlysa på min bil i ein sving, svingar nærlysa så "fint" i rett stilling att, noko som fører til at deler av svingen som før var opplyst, no badar i mørke... Skogen, som er rett fram, er opplyst og fin. ... Akkurat denne løysinga smakar ikkje mykje premiumbil, spør du meg. Men nok sutring... Spørsmålet mitt er vel om dette er slik det skal vera på xc90? Eg reknar jo som sagt med det iom ingen feilmeldingingar...

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    Og jeg kan ikke annet enn å si at slik jeg tolker bruksanvisninga er det kun nærlys som er aktive. Har du lest i boken som fulgte med bilen? Vet ikke om online og trykk er samme utgave. Mulig andre har mer erfaring på saken og kommer med innspill etterhvert. Selv har jeg 07 XC70 med aktive nærlys, veldig lett å se på lykten at ikke fjernlys skal svinge. Fjernlys er forøvrig halogen. Hvordan dette er på ny XC90 vet jeg heller ikke noe om.

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Eg finn ikkje info om dette i Quick Guide og førerveiledning som fulgte med bilen, men Eg har lest online, og som du seier kan jo det som står der tolkast som at det berre gjeld nærlys. Både nær- og fjernlys er led på bilen.

    Er det nokon med xc90 som kan stadfeste at det berre er nærlysa som er aktive?

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. mars 2015
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    1.001
    Antall takk

    Standard

    En liten telefon til hvilken som helst Volvoforhandler eller Volvo norge vil nok gi deg et svar ganske raskt. =) Så er du helt sikker.

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Det har du heilt rett i, men håpte likevel det var ein guru her inne som kunne svare. Har for monge gongar opplevd at slike henvendingar tek for lang tid med "ja, berre vent litt så skal eg sjekke for deg... Nei du, det der må du snakke med Per om..." Og når du vert sett over til Per, ja då har han ferie... Og så har dei lunsj... Ja, you get my drift...

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  8. #8
    boman sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Buskerud
    VCCN medlemsnummer
    42
    Innlegg
    2.584
    Antall takk

    Standard

    Dessverre bare nærlys som svinger på V90 ihvertfall, så regner med det også gjelder XC90’n. Men til gjengjeld har man jo automatikken son gjør at du kan kjøre med fjernlys med annen trafikk foran
    Geir Boman Rinde
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Varamedlem

    ---

    Volvo V90 R-design T8 2020

  9. Takk Ratatosk takket for denne posten
  10. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av boman Vis post
    Dessverre bare nærlys som svinger på V90 ihvertfall, så regner med det også gjelder XC90’n. Men til gjengjeld har man jo automatikken son gjør at du kan kjøre med fjernlys med annen trafikk foran
    Ja, då er det heilt sikkert slik på xc90 òg. Takk. Merkeleg løysing til å vera bilar som konkurrerer i premiumsegmentet.

    Den funksjonen er berre aktivert når fjernlysassistenten er aktivert? Det er stort sett gatelys/anna belysning på mange av vegane eg køyrer, og då slår fjernlysassistenten aldri på fjernlysa. Difor blir det til at eg slår dei av og på sjølv.

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  11. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    01. sep. 2017
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard

    Teknologien er vel temmelig lik f eks Audi sin LED matrix og dermed på linje med det andre leverer?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  12. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Oddaa Vis post
    Teknologien er vel temmelig lik f eks Audi sin LED matrix og dermed på linje med det andre leverer?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Tenkjer du på fjernlysassistenten eller aktive lys? Eg har ikkje mykje erfaring frå Audi, men dei aktive lysa til BMW er i alle fall langt betre (les: mykje meir aktive). Her svingar både fjernlys og nærlys. Dette gjeld gjeld vel Mercedes òg?


    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  13. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    01. sep. 2017
    Innlegg
    77
    Antall takk

    Standard Adaptive lys xc90 t8

    Tenker på det Volvo kaller active high beam og Audi kaller LED matrix. Du kan evt google, ser temmelig likt ut for meg. BMW og Mercedes kan jeg ikke uttale meg om.

    Edit: Forklares her:


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sist endret av Oddaa; 16/10/18 kl 21:38

  14. #13
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. mars 2018
    Sted
    Oslo
    Innlegg
    38
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=Ratatosk;1085664]På min xc90 er det berre nærlysa som svingar. Eg får ikkje opp noko feilmelding på det, så eg reknar vel med at slik skal det vera? Lysa på bilen er gode, men om det er slik at det berre er nærlysa som svingar, er jo det ei løysing som står godt tilbake for konkurrentene.

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk[/QUOT

    Det er kun nærlysene som svinger. På min tidligere BMW-5 serie 2012 var det kun fjernlysene. Personlig syntes jeg det er best at nærlysene svinger, da det er kjøring på småveier med kun nærlys man har mest bruk for det. På BMW-en så det litt rart ut at fjernlysene svingte da de spredte lyset også mye oppover. Lysteknologien på Volvo står ikke tilbake fra noen andre og er etter min mening meget god. ved å sette på Auto Fjernlys så justerer jo lampene seg i et avansert system som gir optimalt lys hele tiden.

  15. #14
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    30. mars 2018
    Innlegg
    25
    Antall takk

    Standard

    Ja, lysa på bilen er gode, ingen tvil om det. Likevel, på X5 F15 svingar både nærlys og fjernlys. Eg er ikkje samd i at det berre er i lav fart ein kan ha nytte av lys som svingar. Og uansett gjev jo fjernlysa mykje betre lys enn nærlysa, noko som kan vera nyttig om du køyrer i 40 eller 80 km/t.

    Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Lignende tråder

  1. Adaptive lys xc90 t8
    By Ratatosk in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 2
    Siste post: 15/10/18, 08:38
  2. Når kom Adaptive cruise control i xc90 og v70
    By Kuleberg in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 3
    Siste post: 12/08/18, 19:37
  3. V60 (plugin?) adaptive frontlykter
    By Laumb in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 2
    Siste post: 02/02/18, 21:02
  4. US Adaptive linselykter, originale?
    By Morgis in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 7
    Siste post: 09/11/12, 21:32
  5. Svar: 1
    Siste post: 26/01/12, 18:04

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •