For et år siden måtte jeg gi opp å kjøre med ppc program i bilen. Ble masse Motorservice erfordras og feilkoden var alltid
ECM
2505 (for lav brenseltrykk) når jeg leste ut med ppc sin feilkodeleser. Uten ppc programvare er bilen fullt brukende, men det samme kan skje nå også, bare ikke på langt nær så hyppig. 5 til 6 ganger nød modus siste året er til å leve med, men allikevel kipt når det skjer. Som regel i venstrefila i et krabbefelt på utsiden av ei "sinke"

Jeg forstår tegninga hvilken vei dette bærer. Har leita masse på nettet uten å finne løsning på problemet. Mange har denne koden og mange har byttet mye, Fødepumpe, høytrykk pumpe, givere og filter, uten at det hjelper. To av tipsene som går igjen er å bytte filter og å ta en lekkasjetest på injectorene.
Jeg har nylig byttet filter og oppnådd feilkode allikevel, og i dag har jeg tatt lekkasje test på injectorene. Se bilde. Noe sier meg at feilen ligger her?

Tiden det tok før jeg måtte avbryte fordi beger nr.5 var ved å flyte over var 2min.
Testen er utført med kald motor. Vil en test med varm motor gi et helt annet resultat?
Kan det være slik at injector 5 og 1 lekker så mye forbi at det ikke blir igjen nok til motoren og derfor at kode
ECM
2505 settes?
Km.stand på injectorene er 382000




Meninger?
Hva skal til for at jeg kan bruke ppc prog igjen?