Hei folkens, har søkt rundt om og tenkte eg kunne opprette ein tråd for å høre litt og (folk gjer jo alltid nye oppdagingar).

Har som ein del andre her inne ein 940 med B230FK.

PR dags dato kjører den med en ET garrett turbo, 3" fra turbo, åpent KN filter på kort inntak, oppgradert IC, "overhalt" 531 topp med A-kam og bleedventil på 0.8Bar.

Handla både Green giant dyser (ikkje optimale men ein bekjent hadde dei liggande så fekk for god pris til å takke nei) og TLAO chipper (6800rpm varianten) nesten med ein gong. Og fann i ettertid ut at m47 kassane har ein tendens til å ta seppuku ved ~220HP, så å kjøyre på med chippar, LMM, dysar og trykk for å komme opp rundt 250 ser eg lite vits i.

Største spm eg har er om nokon har prøvd å kjøre TLAO chippane uten andre dysar/LMM, evt om nokon har brukt GG dysar på så lavt trykk med chip?
Har skjønt det sånn at TLAO er berekna for å kjørast med både meir supe og 3" LMM på høgare trykk. Men sidan TLAO er mappet for høgre oktan og muligens (?) er meir optimalt ved oppjustert trykk er det kanskje noko å hente fram til ny kasse kjem på plass? Går greit med org styring, usikker på AFR då det virkar som lambda til målar er defekt.

Også interessert i ande erfaringar, har lest Batland sin "No chip tuning" og fekk mykje interessant info derfra.