Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: M46 som slurer/smell i fri

  1. #1
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard M46 som slurer/smell i fri

    Hadde ein delebil med M46 som var sånn at når ein gjekk ifra motorbrems til full gass, so small den i fri eller slurte. No har eg bytta clutch på min eigen og satt i den girkassen. Ved vanleg køyring so var det ikkje antydning til noko galt. Men ved hard bakkestart, clutch kjapt ut so gjekk den rett i sluring/fri. Det skjedde ein 3-4 gonger og so virka den heilt fint. Tok å bytte olje til Atf 320 som er ein DX 3 olje, og no skjer det samme kvar gong eg prøver på hard bakkestart eller køyrer og går ifra motorbrems til full gass. Er vel einaste i 4gir og dels 3gir at den ikkje slurar.

    Skal eg prøve å bytte olje igjen til ein anna type, eller er det kassen som er utslitt?
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  2. #2
    Registrerte brukere MadAss sin avatar
    Medlem siden
    10. juni 2010
    Sted
    Der ingen skulle tru at nokon kunne bu
    Innlegg
    1.365
    Antall takk

    Standard

    Gjeld kun første gir?
    Låg ei melding på Volvo på dette frå slutten av 80/begynnelsen av 90- talet. Der ein skal shimse opp første giret.
    Shimsa er for lenge utgått på personbil, men truleg skaffast på lastebil. Var der eg fekk tak i for ein god del år tilbake

    Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
    1991 Volvo 740 GL (Turbo) (B200FT) 470 000 km
    2015 Volvo V60 D4 AWD aut R-design (D5244T12) 102 000 km
    2015 Volvo V70 D4 AWD aut DynamicEdition (D5244T12) 89 000 km

  3. #3
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Det gjeld i første, andre og dels tredje gir, meinar 4 funkar fint. Har lest meg litt opp på nett, og virkar som at oljen kan vere syndaren og/eller at od clutchen er gåen.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  4. #4
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Tømde girkassen for olje, tok ut filteret for od og rensa det som var på magneten av spon. Fyllte opp med Mobil 426 som eigentleg er ein girolje for traktor med tilsetning for våte bremser og våte clutchar. Ved ein 15km lang prøvetur so var alt som før i starten. So stoppa eg og køyrde i første gir, motorbremsa og gav gass, da var alt i orden ein 2-3 gonger før den small i sluring igjen. Sånn er den no i første, andre og tredje gir. Om eg køyrer i første gir so kan eg gje full gass og bruke bremsen til å kvele motoren, da slurar den ikkje. Det er kun når eg går rett ifra motorbrems og til gass. Testa og i revers og berre sleppe clutchen med litt turtall, da får eg hjulspinn med eingong, ingen sluring.
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.317
    Antall takk

    Standard

    I Volvos egne papirer kommer det tydelig og klart frem hvilken girolje M46 girkassene SKAL ha.
    Dessverre er det slik at en del Volvoeiere fint klarer å fylle feil olje som gjør at OD enheten begynner å slure. Når man så ikke klarer å se sammenhengen mellom oljeskift til feil olje og sluring, da fortsetter man å kjøre på feil olje og slure og overflatene i OD enheten blir glassert og løpet er stort sett kjørt.

    Man kan åpne OD enheten og hvis man er heldig er ingenting kjørt blått. Da kan man pusser over de glasserte flatene og fylle KORREKT olje. Det kan gå.

  6. #6
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Etter kva eg har funne ut, so er det ikkje sjølve od clutchen som slurar, for da skulle eg ikkje klart å spunne i revers. Det sit ein ein vegs clutch, eller sprag clutch på engelsk, som mest sansynleg er dårleg på min. Da vil den ikkje slure, men smelle i fri sånn som min gjer. Finns til og med Volvo bruksanvisning på korleis du byter den
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  7. #7
    Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    VCCN medlemsnummer
    68
    Innlegg
    1.821
    Antall takk

    Standard

    Bytta til ein annan girkasse, og da forsvann både frikoblinga og ulinga
    Volvo 245 - Eks varebil
    A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster

  8. Takk HansOla takket for denne posten

Lignende tråder

  1. Smell i eksos ved pådrag
    By Mikal B in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 12
    Siste post: 05/01/15, 14:10
  2. 240 -Stort smell i bakaksling??
    By 164 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 06/12/13, 16:04
  3. Smell ved bremsing
    By vegartro in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 1
    Siste post: 04/08/13, 13:51
  4. Problemer med styring og mye smell i front.
    By Torsen67 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 8
    Siste post: 07/10/12, 21:54
  5. smell lyd fra bremsen
    By carl-k in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 5
    Siste post: 20/07/12, 14:03

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •