Har et spørsmål vedr. bakfanger på en facelift V50.

Etter at forrige eier av bilen tok en ryggetur ut ifra hvor biler PLEIDE å stå parkert på gårdsplassen, istedenfor hvor biler FAKTISK stod parkert der og da, så ble bakfangeren noe redusert.

Tenkte å få ryddet opp i dette, siden jeg tenker litt på å selge bilen og i den sammenheng har jeg blitt smertelig klar over at det er vesentlig enklere å få tak i en pre-facelift bakfanger i rett farge enn en facelift.

Spørsmålet går egentlig på hvordan denne fangeren er bygget opp. Denne bilen er en D5 og har således eksos på hver side. Jeg har innsett at jeg kan glemme å finne en facelift-fanger i riktig farge som OGSÅ er fra en D5, så det jeg håper at er tilfelle er at fangeren er splittet der jeg har markert med rød pil på bildet. Altså slik at så lenge jeg får tak i en facelift-fanger (men uten nedre del med utsparringer til eksos på begge sider), så kan jeg bruke den øverste delen fra en annen fanger og montere på den nedre delen fra min egen bil (som er uskadet).

Kan noen bekrefte at denne faktisk ER til å ta ifra hverandre og at den øverste delen i så fall er lik på alle facelift-modeller, uavhengig av motor og dermed nedre del?